je hebt dr.d. en dan heb je een wat jonger vrouwtje en nog een wat ouder vrouwtje beetje donker haar niet echt kort ook niet lang en ik vind er altijd erg vriendelijk. weet je nu wat meer haha het is trouwens die wat oudere
Die jonge vrouw met die krulletjes is P. De iets oudere vrouw is dr. De B. ...dr. D (gezette vrouw) kwam toen wij net zwanger waren..dus hebben we bijna nooit gehad.
Dr. D heeft bij ons veel echo's gedaan. Die met die volle bos haar. Dr. P was nog in opleiding toen we begonnen en wij waren één van haar eerste TP's. Dr. de B heeft onze punctie gedaan. Geen greintje pijn.
Bright....hebben wij het over dezelfde P dan? Ik ken P al zolang we daar lopen...en ze leek me niet nieuw. Ach, tis soms een komen en gaan. De P die ik bedoel en De B. zijn de enige nog die over zijn van het toenmalige team.
Dr. P is volgens mij dat meisje met dan lange steile blonde haar toch??? Ik ken haar niet anders dan met begeleiding, met name van dokter D. Pas op het laatst mocht ze alleen bij ons en toen verprutste ze de 8wk echo. Of heb ik nu gewoon een ander persoon voor ogen? Hoe gaat het Elmo?? Liefs
Ik ken "mijn" P als klein, ontzettend lief met krulletjes Whahaa... Maakt ook niet uit. Ze doen allemaal hun stinkende best voor de patienten (is mijn ervaring). Hier gaat het erg goed! Stijn is voor het eerst echt flink gegroeid, nu 4170 gram! De lactatiekundige is geweest om met de borstvoeding te helpen dus we hopen dat het nu allemaal wat soepeler zal verlopen. De jongens zijn zo ontzettend leuk en lief. Ruben is echt heel lief voor zijn broertje! Haalt speentjes op, wiegt zijn wipstoel op-en-neer....ja, kan wel zeggen dat ik verliefd ben op mijn ventjes (op alle drie). Ik kan alleen maar hopen dat 2010 door jullie allemaal heel mooi wordt afgesloten. Of met een gevulde wieg...of in ieder geval met een mooi gevulde buik! Elmo
Dag meiden, elmo, ja we hebben het idd al erg zwaar gehad..we hadden ook gehoopt dat het nu es een keer makkelijk zou gaan maar helaas.. Neemt niet weg dat we er volledig voor gaan.. ben blij om te lezen dat er geen wachttijden zijn..nu we de stap hebben genomen willen we ook zsm beginnen.. Een mooi gevulde buik is mijn voornemen!! Iedereen succes!!
Hahaha, jullie omschrijven allemaal verschillende dingen, kan er geen touw aan vast knopen! Ik zal de volgende keer gewoon even vragen: 'wat is uw naam ook alweer?' Maar eh... bedankt voor de moeite! Regi, fijn dat meneer Vogel de misselijkheid draaglijk maakt. Fijn dat je vent met iets thuiskwam dat ook nog helpt Elmo, mooi dat Stijn goed groeit, ondanks de bvstrubbelingen. Michelle, bah, wat een tegenslagen. Mijn ervaring is inderdaad dat toen we eenmaal binnen waren bij het UMCG, we vrij snel door konden stomen richting behandeling. Succes met het voortraject, misschien starten we wel een beetje tegelijkertijd. Ik hoop op snel een volle buik voor je, dat hebben jullie inderdaad wel verdiend!
Dag Mijs, bedankt voor je lieve reactie....ik hou je op de hoogte wanneer en hoe we starten..we zitten nu in de laatste "zelf probeer maand" dus we doen ons best haha
Hey meiden, @Elmo: goed om te horen dat de kleine het goed doet. @Mijs en Michelle: hoop dat we elkaar snel mogen opvolgen met die volle buiken. Ego: Ben gisteren ongi geworden en hoe, ben er bij flauwgevallen zo'n hevige kramp niet normaal. Heb na mijn flauwte de hele middag op bed gelegen. Wat dat nou weer is Maar goed mocht vandaag afspraak maken voor echo op cd 8, maar je kan alleen 's morgens tussen 8 en 12 bellen. En ik was natuurlijk alweer te laat. Morgen zal ik op tijd bellen. Heb mijn spuiten en toebehoren vandaag opgehaald bij de apotheek. Heb geloof ik haast voor 1000 euro aan medicatie en naalden in de kast liggen Jeminee. Lang leve Menzis. Deze junk is er helemaal klaar voor.
Tjee Mariska, wat een ongesteldheid. Heb je dat anders nooit? Dat klinkt niet echt goed! Maar je hebt de lading medicatie binnen, dus. Het is niet niks, zo'n berg geld aan medicijnen. Het maakt niet uit, hoor, denk ik, dat je een dag later belt. Dat heb je ook in weekenden en zo. Laatst met de feestdagen was het ook allemaal dicht en onbereikbaar tussen kerst en oud & nieuw. Heb toen op dag 6 pas kunnen bellen voor een echo op dag 10. Nu gaat het starten voor jou, spannend!
nou mariska dan benjij d`r wel klaar voor, wat een geld kost dat he moet je maar niet naar kijken net wat je zegt lang leve de ziektekostenverzekeraar hihi. @elmo, hoelang heb jij foliumzuur geslikt eigenlijk nadat je zwanger was, ik neem het nog braaf elke dag maar dat hoeft toch maar tot 8 weken?
Inderdaad, eerste 3 maand volgens mij. Moet zeggen dat ik altijd heel slecht ben met dit soort dingen dus veel langer heb ik het ook niet gebruikt. Was nog wel van plan om deze keer zo'n zwangervitaal-potje leeg te eten..hahaha Je vlos kan je precies vertellen hoe of wat. Ladypink: Dank je wel!!
ok dan blijven we braaf door gaan, heb beetje de bibbers weet nie waarom geen enkele reden voor maar ben erg onzeker ben zo bang dat de volgende echo geenh hartje meer klopt ofzo pff wat kun je jezelf toch gek maken he
Tuurlijk Regi, het blijft spannend. Kan het me heel goed voorstellen. Voor iedereen is de eerste drie maand spannend en vrouwen zoals jij waarbij het zo'n enorm gedoe is überhaupt een keer zwanger te raken helemaal! Veel afleiding zoeken lijkt me en nog maar een klein weekje en dan kunnen jullie weer gaan kijken! Succes met wachten!
Oh Regi, ik kneep hem ook zeer zeker nog hoor! Sterker nog, zelfs bij de vk elke keer was ik bang dat ze slecht nieuws voor me hadden. Ik was zoooo blij toen ik de jongens eindelijk voelde! Dan heb je zelf wat meer controle, voor je gevoel. Probeer vertrouwen te hebben meid! Elmo
Hey meiden, heb net dit forum van pagina 3 afgehaald. Oef spannend Regi, maandag echo kan me voorstellen dat je het spannend vind. Hoop dat je een heel mooi kloppend hartje te horen krijgt. Ik moet maandag ook heen voor een echo, maar dan om te kijken of er een mooi eitje verstopt zit Maar dat zal wel goed zijn en dan ben ik benieuwd wanneer ik kan gaan beginnen met de eerste shot.