Hey Meiden! Nou, de eerste spuit zit erin!! Viel hartstikke mee, geen moment geaarzeld! Hopenlijk blijft dat zo Bright, wat fijn nieuws zeg! En idd een mooi voorraadje denk ik! Weet ook niet hoe het precies zit En gelukkig hoefen jullie niet zo lang te wachten. Ik hoop dat jullie snel mogen!!! Elmo, hoe is het met jou? Kun je de ww nog wat doorkomen? Wanneer mag je eigenlijk testen? Of wil je dat liever niet vertellen
Jewel: Super goed zeg, bikkel! Nou wordt het echt spannend! Ladypink: het berheer, mods en ik :-D Is niet netjes vinden we, je kan altijd voor initialen kiezen.
de doktoren hebben er geen problemen mee geloof ik maar goed initialen er zijn zoveel dokters met de zelfde letters is nog verwarrender denk ik maar goed.. ieder zn eigen mening
Hey Jewel, Wat fijn dat het zo makkelijk ging met eerste spuit!! Valt nog weer mee Thanx Elmo voor je uitleg. Zal het nog eens vragen tijdens de infoavond. Ben benieuwd hoe lang het verder gaat duren. Gelukkig gaat de tijd met dit mooie weer, werk enzo lekker snel. Liefs
Eigenlijk vond ik het te vroeg om het te vertellen..maar dacht later: waarom niet vanaf dag 1 genieten? Zie mijn banner!
Elmo, Ik zie opeens jou banner.. Gefeliciteerddddd!!!!! En dit terwijl je in mijn topic vanavond al berichtjes hebt neergezet ,echt sorry hoor!. Maar wat super.. Wanneer heb je getest? Dikke knuffel Lfs LiAnn
Zondag, eigenlijk mocht het pas woensdag. Maandag heb ik een bloedtest gehad...hartstikke zwanger! Heb nog steeds overstimulatieklachten en moet dus thuis blijven, rustig aan doen en veel drinken. Ach...ik ben weer zwanger!
Elmo, Gefeliciteerd!!!!! Geweldig zeg, de eerste poging raak! Doe maar lekker rustig aan en geniet ervan! Ik hoop dat ik je snel volg
Nou ja, eerste poging...we hebben natuurlijk ook 2 cryo behandelingen gehad. Of tellen die mooie eskimo'tjes niet
Ja, begonnen met de Deca, dan kijken met echo om te zien of alles mooi rustig is en dan met Puregon beginnen. Het zal per ziekenhuis anders zijn. Na het beginnen met de Puregon moet je wel vast gauw komen?
Elmo, Gewoon lekker rustig aan doen. Ik weet niet wat het is,ik bedoel heb er gelukkig geen ervaring mee, want ik geloof dat het wel vervelend is.. is het ook pijnlijk? Weet je al wanneer je de eerste echo hebt ? Lfs LiAnn
Het is vervelend en doet zeer inderdaad...maar het resultaat mag er wezen :-D Morgen moet ik voor controle ivm de overstimulatie..dan vraag ik de echodatum.
ja zeker Elmo,ik vind het echt super voor je! Nou ik wens je succes voor morgen en ik hoop dat het weer de goede kant opgaat. En op naar de eerste echo. Lfs LiAnn
ELMO!!! GEFELICTEERD!!!! WAT ONTZETTEND FIJN!!!!! WOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Dikke knuffel
Elmo, ik heb op 7 mei de eerste FM. Maar moest jij eerst ook aan de pil voor de behandelling? Ik vind het soms toch best wel raar dat het overal weer anders gaat. Je zou zeggen dat het overal gelijk zou moeten zijn. Ach ja, zolang ik maar een keer zwanger mag worden vind ik alles best Hoe gaat het met de overstimulatie? Voel je je al wat beter? En heb je al een datum voor de echo? ( hoezo nieuwsgierig )