ICSI in het UMCG

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Bright, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, het is inderdaad overal anders.
    UMCG heeft nu een standaard lang schema (idd met pil vooraf). Het wisselt inderdaad, komt soms niet zo duidelijk over..als je dan met anderen meeleest.
    Ik kreeg dan weer geen pil maar Primolut (ivm migraine).
    7 mei de eerste echo en dan aan de Puregon?

Ik heb maandag een bloedtest gehad en ben echt zwanger verklaard! Hahah
    De overstimulatie is opzich onder controle (de bloedwaardes) maar mijn buik blijft erg gezwollen, er zit nog vocht en mijn stokkies zijn nog opgezet.
    Ik ben nog steeds ziekgemeld thuis. Morgen weer een controle..als alles dan gelijk is hoef ik eerst niet meer heen...w.s. wel rustig aan blijven doen.
    Het kon wel even duren zeiden ze steeds...ga morgen toch maar eens vragen hoe lang ongeveerd.
    Verder beseffen we het nog helemaal niet echt hoor...6 mei echo!

Groetjes Elmo

2. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    hey elmo,

toppieeeeeeeeeeeeee van harte meid met je zwangerschap,
    ik heb dinsdag 1e echo en dan puregon denk ik. waar hangt dat vanaf of je puregon mag gaan prikken?
    en dan 4 mei weer echo,heb jij enig idee wanneer dan ongeveer de punctie zal zijn?

liefs regi

3. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Elmo, ik moet donderdag de 30e gewoon beginnen met de Puregon erbij te spuiten, geen echo ervoor. Waarvoor is die echo dan? Daar hebben ze het bij ons helemaal niet over gehad...

4. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Hey meiden,

Hoe is het met jullie?

Wij wachten op de uitnodiging voor de info-ochtend en prikles. Volgende week donderdag de bloeduitslagen....

Liefs

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jewel:
    Vandaag Purgeon spuiten! Je punctie is nu in aantacht!
    Ik duim dat je stokkies braaf gaan broeden.
    Bij ons is die echo altijd om te kijken of alles er mooi en en rustig uit ziet...

Bright:
    In afwachting van post dus! Spannend altijd!

Woensdag hebben wij de eerste echo...spannend!

6. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Hoi hoi,

Bright, spannend allemaal! Hoop dat jullie snel een uitnodiging krijgen, dan kunnen jullie ook beginnen! :) Heb je er wat zin in? rare vraag misschien, maar ik kon niet wachten...;)

Elmo, ik ga er dan maar vanuit dat alles rustig bij mij is...Vandaag idd de Puregon erbij, ging heel goed! Het is al helemaal een gewoontje 's ochtends geworden :) Heb ook nog nergens last van, maar dat kan natuurlijk nog komen...Ik hoop ook dat mij stokkies hun best doen en dat ik 7 mei al een mooie echo heb! Jullie woensdag de eerste echo, spannend zeg! Hoe voel je je nu?

Fijn weekend nog iedereen!
    X Jewel

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Raar he, hoe gauw je gewend bent aan een patroon.
    Op naar 7 mei voor jullie, spannend altijd!

Ik voel me goed...voel eigenlijk erg weinig (maakt wat onzeker).
    We gaan van het beste uit!

8. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    hoi jewel, wij gaan aardig gelijk op zie ik, ben dinsdag begonnen met puregon,
    en heb maandag 2e echo dus ben benieuwd, 1 ding weet ik wel dat prikken zal geen
    hobby worden brr.
    nou maar hopen dat we straks allebij zwanger zijn.

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Zet hem op lieve meiden!
    Woensdag ben ik weer in het UMCG!
    Wie weet zien we elkaar alsnog een keer ;)

10. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Hey Regi, idd wij lopen haast gelijk op :) Het prikken heb ik niet zoveel moeite mee gelukkig, had ik nooit gedacht hoor. Ik hoop ook dat het voor ons hierna niet meer hoeft en dat we allebei zwanger zijn!! :D
    Hoe was je echo vandaag?
    Moet zeggen dat het nu wel echt spannend begint te worden, en ik erg benieuwd ben hoe het met de punctie gaat. Heb jij dat ook? Hoe was je eerste echo eigenlijk?

Elmo, gelukkig voel je je goed. Maar ik snap wel dat je wat wilt voelen. We gaan idd van het beste uit, en woensdag heb je een super mooie echo!! :D

Bright, nog niks gehoord...?

X Jewel

11. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    hey meiden, ja me eerste echo was goed, rechts 7 eitjes en links 13 ook wel te voelen hoor die 13 pff maar ja voor een goed doel hopen we, ik moet woensdag voor de 2e echo dus elmo missch zie ik je wel hihi ik moet er om 10.00 zijn. waarschijnlijk maandag punctie erg spannend allemaal, en jewel hoe was jou echo/
    gr regi

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Regi, superbroedkipje!
    Wat veel joh! Nu al 20! Is gevoelig he...naar kan dat zijn.
    Goed gaan drinken hoor...overstimulatie ligt op de loer!

Ja, ik moet morgen om 10.20 uur maar moet een uur eerder komen om bloed te prikken. Ik heb de kleine meneer mee dus zal makkelijk te herkennen zijn.

Maandag je punctie...spannend!!!!

Jewel:
    Hoe gaat het met jou?

Bright:
    Kijkt de postbode je al raar aan...als je de deur openrukt voor hij/zij iets in de bus kan doen? haha

13. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    hey elmo,
    nou ik zal goed opletten morgen haha
    succes morgen.

14. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Hey Regi,
    super score zeg! En idd goed blijven drinken, je moet geen overstimulatie krijgen! Maandag de punctie al! spannend zeg! Hoeveel tijd zat er tussen jou eerste echo en de punctie maandag? Ik heb morgen de echo, nog eefjes wachten....

Elmo, ik begin nu mijn stokjes wat te voelen. Ben ik wel blij mee, heb ik tenminste het idee dat er wat gebeurt! :) Ben erg benieuwd hoe het morgen eruit ziet.
    Als het goed is heb je de echo net gehad of niet? :) En en....zag het er goed uit?

x Jewel

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

We hebben een kloppend hartje gezien!
    21 mei mag ik terug voor nog een echo. Daarna lekker "gewoon" naar de vk.

Regi:
    Erg leuk je gezien te hebben!

16. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    elmo super echt geweldig eindelijk beetje rust he, ja ik vond het ook leuk je gezien te hebben nu heb je tenminste een gezicht erbij he,
    nou hou je op de hoogte hoor.

hey jewel
    ik heb vrijdag of zaterdag al punctie ze groeien
    erg snel dus het gaat nu in raptempo.
    en hoe was je echo je moest toch vandaag?

gr regi

17. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Hey meiden,

@Elmo
    Wat fijn dat de echo goed was meis. Kan me vorostellen dat je al wat opgelucht bent nu!! Voel je je nog steeds goed?

@Regi
    Hoe is het met jou? Gaat het nog een beetje met je super aantal eitjes?? ;)

@Jewel
    Hoe is het met jou stokjes? Hihi

@Allen,
    Vandaag de uitnodiging in de bus!!! Woensdag 13 mei van 9:00 tot 12:00 naar het onderwijscentrum. Heb ook al een recept voor Microgynon erbij. Te gebruiken vanaf dag 3 van de eerstvolgende cyclus. Heb er zin in!!!
    Er zijn twee strips, is het de bedoeling dat je die achter elkaar doorslikt, of dat je die tussenpoze er tussen laat van de ontrekkingsbloeding? Kan ik woensdag ook vragen natuurlijk, maar ben nieuwsgierig, hihi.

Liefs
    Hoe

18. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    hey bright,

ja gaat goed, heb zaterdag de punctie, i.p.v. maandag
    ze groeien wel erg hard die eitjes dus vandaar eerder,
    ik kan het maar gehad hebben toch.
    en hoe is het met jou?

gr regi

19. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    Hey Regi,

Oh fijn dat je de punctie eerder hebt. Toch weer twee dagen vroeger en dichterbij een mogelijk wondertje ;)

Succes meis.

Liefs

20. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Hallo Meiden!

Eerste FM zit erop: Het zag er allemaal goed uit, alleen waren de follikels nog klein. Links kon ze 3 zien, die ong 8-10 mm waren en nog wat kleintjes, maar die kon ze nog niet meten. Rechts zag ze 6 follikels, ong ook 8-10mm en volgens mij nog een paar kleintjes. Maandag moet ik weer terugkomen en ik moet mijn dosis Puregon verhogen van 125 naar 150 eenheden. En waarschijnlijk heb ik eind volgende week de punctie....spannend!! Ik heb er ook gewoon zin in. Voel mij tegenwoordig ook heel goed, en zit lekker in mijn vel! Het is mij tot nu toe meegevallen en ik hoop dat dat zo blijft!

Bright, ook al bijna beginnen!! Spannend hè? Je moet idd die strips achterelkaar doorslikken. Je kunt een doorbraakbloeding krijgen dan, maar dat is niet erg. Woensdag krijg je het ook allemaal wel te horen, maar ik snap dat je het eerder weten wilt...had ik ook :D

Regi, zaterdag de punctie al! Goede broedkip ben je dus ;)

Elmo, fijn dat de echo goed was! Is toch weer een opluchting. Geniet er maar lekker van!!

Fijne dag nog!
    X Jewel

Deel Deze Pagina