Wat zijn jullie allemaal goed bezig zeg! Allemaal enthousiaste berichtjes, fijn! Die microgynon idd doorslikken (zal straks ook in je schema staan w.s.). Goed dat jullie kunnen starten zeg! Heel spannend allemaal! Regi, Toch zaterdag de punctie, dan ben je ze maar kwijt hoor! Is niks hoor, van die volle stokkies. De Pregnyl moet je vanavond spuiten? Heel veel succes! *haal hem van te voren uit de koelkast (uurtje) en na het injecteren even goed wrijven over de spuitplek* Jewel, Jij ook al een richting van de punctie doorgekregen! Spannend altijd he! 150 Puregon heb ik ook gespoten, kan een hoop schelen hoor, een beetje meer spuiten. Ik duim voor ontzettend goed nieuws voor jullie! *ik voel me trouwens prima!*
he Elmo gefeliciteerd met jullie zwangerschap en klopend hartje geweldig!!!!!!!!!!! Ik lees hier regelmatig mee omdat mijn vriendin/schoonzusje aankomende augustus voor icsi gaan, na 6 mislukte iui pogingen. Ik vind het echt een keiharde wereld en kijk dan naar ons wonder dat wel spontaan lukte en het tweede wonder onderweg ook spontaan lukte wat mogen we dan in onze handen knijpen. Ik vind het soms erg moeilijk om met haar erover te praten, in het begin ach ja het komt wel lieverd jullie zijn nog jong en tuurlijk is het jullie ook wel gegunt maar na jaren weet je soms echt niet meer wat te zeggen, ik denk dat jullie daar ook wel veel tegen aan lopen of niet?? en onbegrip. gelukkig hebben wij wel een hele goede/sterke band en praten we er wel veel over, maar nu we weederom zwanger zijn vind ik het wel erg moeilijk wij wel hun niet en het is hun zo gegunt veel succes en sterkte dames
He Fokje, Lief dat je zo meeleeft met je zus! Dat vindt ze vast fijn. Gefeliciteerd met jullie tweede zwangerschap! Elmo
Lieve Regi, Het zit erop voor je! Ik hoop ontzettend dat het je is meegevallen en je een mooie opbrengst hebt! Nu lekker rustig aan doen en je lekker laten vertroetelen. Elmo
hey meis, ja het zit er gelukkig op, ik moet zeggen dat het me toch wel is tegen gevallen. maarrrrr de oogst was goed 16 eitjes lekker middeltje is het zeker ben de halve dag van de wereld geweest het gaat nu aardig heb net 2 paracetamol in genomen en ff lekker gedoucht, ga ff lekker op de bank hangen, hoop op een eventuele terugplaatsing op woensdag, bij ons moeten de celletjes nl nog naar maastricht. ik hou je op de hoogte liefs regi
Spannend zeg! Op naar super goed nieuws woensdag! Die dag extra maakt niks uit hoor...Ruben is ook op de 3e dag teruggeplaatst (oke, dit wordt 4). Balen dat het is tegengevallen, ik hoop dat het de 1e en laatste keer was! Ik ga voor je duimen hoor! Elmo
Hey Regi, Wat vervelend dat het is tegen gevallen meis. Kun je er iets over vertellen wat je dan is tegen gevallen? De pijn? Zal duimen voor veel bevruchtingen, hihi. Je hebt in ieder geval een goede oogst gehad!! Liefs
hey bright, ja ik vond het erg pijnlijk, maar volgens de arts had dat er ook mee te maken dat er aan de linkerkant de meeste eitjes zaten (13) die kant heb ik nl de hele week al een zeurderig gevoel dat pijnstillend middeltje werkt op zich wel hoor je bent de hele dag van de wereld hoop van de week goed nieuws te kunnen melden, dan is het allemaal niet voor niks geweest. gr regi
Ja, das ook veel hoor, aan 1 kant. Mijn laatste keer was ook zwaar oneerlijk verdeeld. 5 links en 18 rechts! Nu heb ik er nog last van...(wil je niet ontmoedigen hoor!)..maar dat komt door die overstimulatie. Ik hoop dat de napijn mee zal vallen. Morgen maar lekker rustig aan doen, molletjes nemen en je nog even lekker laten verwennen! Oh ja...drinken, drinken, drinken! Nu zit je aan de Progestan? Of ga je na de tp starten (denk het laatste). Elmo
Hey Regi, Sorry dat ik niet eerder reageer, maar ik heb wel aan je gedacht hoor Dus de punctie viel tegen...Gelukkig zit het er nu op. Heb je al bericht wanneer je de TP hebt? Moet jij dan ook helemaal naar Maastricht? @All, heb vandaag de 3e FM gehad. Gister zag het er heel goed uit, had echt een groei spurt, ik reageerde goed op de verhoogde dosis Puregon. Moest vandaag weer terugkomen om te kijken hoe het na een dag er weer uit zag. Vanmorgen weer geweest en het zag er weer heel goed uit! Wel wat minder follikels dan jullie, ik heb 2 aan de linkerkant en 6 aan de rechter. Maar ze zei dat dat heel goed was en ze was dik tevreden, dan gaan we daar dan maar vanuit Donderdag heb ik de punctie en dan zaterdag de terugplaatsing! Vanavond de Pregnyl om 20.30! Het gaat nu echt gebeuren, spannend!! Hier hebben we zolang op gewacht!! Bright, morgen weer naar het zkh!! Wat had je nou ook alweer precies? Gesprek met de gyn? Sorry, weet het niet meer precies Elmo, met jou ook alles goed? Geen last meer van de overstimulatie? Fijne dag nog allemaal! Liefs
hey jewel, nee hoor ik hoef zelf niet naar maastricht er gaan cellen van de goede embryo`s naar maastricht. heb vanmorgen telefoontje gehad dat er 5 onderweg zijn naar maastricht, morgen afwachten of er een goed embryo bij zit, zoja dan word er morgenmiddag 1tje teruggeplaats pfff spannend. jij gaat ook goed he super vanavond prikken, en donderdag punctie, zal aan je denken. en hopen op een goede oogst. gr regi
He Regi, Idd spannend voor jou morgen! Ik duim voor je dat er een topembryo bij zit!! Succes morgen! En dan maar afwachten...zal ook wel raar zijn, nu heb je steeds wat gehad: elke dag spuiten, en dan naar het zkh voor de FM's, punctie en tp, en straks 2 weken helemaal niets... Ik hoop dat het bij ons allebei raak mag zijn!! X Jewel
Jewel: Is de Pregnyl goed gegaan? Morgen de punctie, spannend joh! Ik hoop dat alles goed gaat en er een mooie opbrengst is! Heel veel succes! Ik voel me goed! Eierstokken voel ik nog af en toe maar we kijken uit naar de volgende echo. Elmo
Elmo, de Pregnyl was nog een heel gedoe. Bij het breken van de ampul met vloeistof brak het in allemaal kleine stukjes en bleef er een stukje aan de binnenkant zitten. Er zat niets in de vloeistof op het eerste gezicht maar ik vertrouwde het niet. Gelukkig had ik een extra dosis Pregnyl gekregen, waarom weet ik niet, maar ben er nu wel heel blij mee! Maar die 2e ampul brak ook niet heel goed, weer allemaal kleine stukjes glas, maar helemaal niets in de vloeistof gelukkig. Dus uiteindelijk is het nog goed gegaan! Maar wat een stress dan weer...Het is wel een vervelende spuit hoor! De plek waar ik spoot doe nu ook nog zeer Gelukkig voel je je al wat beter. Wanneer heb je de volgende echo nu? Regi, vandaag de TP!! X Jewel
Hey meiden, Nou net terug van het UMCG. Heb de eerste spuit gezet met steriel water, hihi. Viel me nog reuze mee. Hebben de medicatie al mee en het schema. 18 juni gaan we al beginnen!!!! Moet je die Puregon nu 1x per dag spuiten? Ja toch? En dan een week lang geloof ik. Het is wel verteld, maar ben het alweer vergeten, hihi. Regi: hoe is het met je meis?? TP goed gegaan? Jewel: wat een gedoel die Pregnyl, maar gelukkig is het nu goed gegaan. Morgen de punctie!!! Zal voor je duimen. Elmo: nog steeds alles naar wens Liefs
Jewel: Ja, dat is het nadeel van die ampullen. De laatste keer hebben we een dopje meegekregen, dan verpulvert dat stomme ding niet meer. Fijn dat het goed is gekomen (volgens mij ook de reden dat je dubbel meekrijgt hoor!). Die spuitplek deed bij mij ook altijd nog aardige tijd gevoelig...helaas. Ik hoop dat de punctie je wel mee gaat vallen! Heel veel succes! Bright: Goed zeg! Kanjer! Helmaal zelf de eerste spuit erin gezet. Gelukkig volgende maand starten, spannnend! Je krijgt als het goed is nog een schema, daarop staat precies wanneer je wat en hoeveel je moet spuiten. In principe spuit je alles in de ochtend (tussen 07.00 en 09.00 uur) en 1x per dag. Bij het wisselen van een Puregon-Ampul kan het net zijn dat je die 2x moet spuiten. Een beetje uit de een en een beetje uit de ander. De Pregnyl spuit je op afspraak met de verpleegkundige. Wij hebben 21 mei (Hemelvaartsdag) de 2e echo (in kamer 9). Als deze goed is mogen we afscheid nemen van het IVF team (dubbel gevoel weer).
Elmo, Hihi, ja tis me gelukt!!! Heb al een schema, daar staat wel op wanneer ik met wat moet beginnen. Er staat echter niet op hoeveel Puregon per keer. Heb drie ampullen meegekregen vanuit het ziekenhuis. Ik denk zelf dat ik na de eerste echo zal horen hoeveel ik moet spuiten. Had jij het van tevoren al helemaal helder? Misschien moet ik morgen gewoon even bellen, hihi. Heb er helemaal zin in!! Oh leuk, volgende week weer een echo. Zal vast goed zijn. Liefs