ICSI in leiderdorp (centrum kinder wens)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door snippie23, 17 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempje24

anoniempje24 Actief lid

9 mei 2008
    201
    0
    0
    hoi dames,

als jullie nog vragen hebben over centrum kinderwens dan hoor ik het wel.
    Wij hebben in februari onze 1e icsi behandeling daar gedaan en zoals jullie zien is die gelijk geslaagd...
    ik was echt super blij hoe het daar verlopen is dus als jullie nog iets willen weten dan hoor ik het wel..

groetjes vivian

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    dank je meissie!!!
    en nog gefeliciteerd!!!
    ik ben daar dus wel al twee keer geweest en heb al veel info gekregen van mijn zh!omdat ons ziekenhuis daar mee samen werkt:D!
    ik hoop dat het bij ons allemaal snel mag lukken:D!jij bent een goed voorbeeld:D!
    ik hoop julie dus eind nov begin december iets leuks te mogen melden:D en dat barleeus de maand er na:D !

knuf

3. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Vivian,

GEFELICITEERD :D Dat geeft de burger moed!
    Sterkte met de laatste loodjes en ik hoop natuurlijk dat wij je snel mogen volgen!! Bedankt voor je berichtje!

Snippie, Fijn dat het goed is gegaan allemaal en dat je inderdaad straks mag beginnen. Laat die ongi nu maar komen!
    De pregnyl die kreeg ik dus ook al met de iui, het stimuleren van de eitjes kan dan gewoon met pillen.
    Dat de eskimootje bij één poging horen wist ik inderdaad. Het is altijd duimen dat er veel emmy's ontstaan die ingevroren kunnen worden, en dan weer dat ze goed ontdooien.

Je hebt nu al lekker weekend, doe maar rustig aan, straks krijg je nog griep ofzo. Of zou het met die knal ovu test dan toch nog.....
    Ach stom vrouwenlichaam inderdaad! Net als je denkt dat je weet hoe je lijf reageerd, krijg je toch weer andere dingen waardoor je toch weer valse hoop krijgt :x en dat draait dan toch weer op een teleurstelling uit :x:x:x Stom stom stom.... en dan beloof je jezelf dat nooit meer te doen.... tot de maand erna dan....

Ik heb ook al weekend! (ik werk niet) 2 jaar geleden had ik problemen met mijn werkgever en toen dachten we ach.. we gaan bijna trouwen en dan krijgen we toch kinderen en dan zou ik zoiezo stoppen. (ouderwets hé?)
    Het is dus iets anders gelopen maar ik ben blij dat ik nu wel op tijd mijn rust kan nemen want dat scheelt voor mij een hele hoop migraine!

Fijn weekend.
    Liefs

4. anoniempje24

anoniempje24 Actief lid

9 mei 2008
    201
    0
    0
    hoi dames,

bedankt de laatste loodjes gaat zeker lukken!
    Ik wil jullie heel veel succes wensen en houd altijd moed, dat heeft ons ook op de been gehouden...
    als jullie nog wat willen weten in de toekomst dan kan je me altijd en pb sturen...

heel veel succes!

groetjes vivian

5. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hej meis!bij mij pas pillen geen optie weet ook niet waraom want het gata niet om mij maar om me man even hart gezegt maar ach!ik heb eht er voor over.

dit hoort helaas niet bij griep.dit heeft te maken dat ik niet goed tegen progeteron kan.ik word daar vaak beroerd van.maar nog nooit zo vroeg als nu.maar ach!laat die ongi maar komen ben ik er were vanaf.
    van morgen ook over gegeven en nog steeds een vaag hoofd emt hoofdpijn .maar idd heb lekekr weekend:D
    en trouwens niet ouder wets want ik stop ook met werken als ik kids heb.

fijn weekend meis

6. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48

dank je meissie.

7. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48

he wat grappig jij bent een maand en 1dag ouder .ik ben 1juli jarig

8. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Hej dames!!was ik weer even snel!
    Vandaag verhuizen:)!
    Gisteren me eerste spuit gezet! Haalde hem er te snel uit maar oefening baard kunst!vandaag gaat het vast stukke beter!
    Knuf

9. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Barleeus veel succes vandaag!ik hoop dat je snel aan de bered bent.knuf

10. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    Bedankt!! je hoort het vanmiddag wel hoe het geweest is.
    Succes met verhuizen vandaag!
    en met het spuiten, je kan het!!!!

Liefs

11. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Hej heel even snel bericht!verhuizen is gelukt!en spuiten ging vandaag ook goed!helemaal geslaagde dag dus!ben erg moe!ben er morgen ochtende weer!liefs

12. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    Fijn dat het goed is gegaan, hier is het ook goed gegaan hoor.
    Gesprek ging goed, we mogen in januari beginnen, ligt niet aan de wachtlijst maar aan de kerst dat het niet in december kan. Mijn cyclus begint ongeveer halverwege de maand en dan zijn ze dicht, of dan nog niet maar wel met de punctie dan. Ze hebben nu gelijk bloed geprikt en mijn man heeft nóg een keer zijn zaad ingeleverd voor onderzoek (ivf bewerking is weer anders dan voor iui) dat wisten we natuurlijk dat dat nog een keer zou moeten, fijn dus dat we er niet nog een keer voor moeten rijden. 8 december hebben we dan een start gesprek met uitsluitend de info avond (die is daar iedere week) Fijne mensen daar, ze hebben echt gezocht naar een datum dat het alle twee op één dag kon zodat we niet twee keer hoeven te rijden, omdat we van ver moeten komen. De heenweg (zonder file) was het een uurtje rijden maar de terug weg hebben we er anderhalf uur over gedaan. Nog twee en een halve maand dus dan kunnen we het jaar 2010 goed beginnen. Het wordt ons jaar!!!

Liefs

13. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    MEissie wat fijn zeg!wij worden 2010 mama,'s!
    Knuf

14. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hoi dames!

vandaag eerste fm gehad!
    moet zondag terug komen!recht niks te zien links 4hele kleine en een van 9.4!.
    maar kotm wss omdat ik tot gisteren nog ongi was!dat was dag 8!komt wss door de medicatie.lichaam slaat ophol moet erg wennen dat hij het niet zelf mag doen.
    dus dames nu duimen voor zondag!!
    knuf

15. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    hoi Snippie,
    hoe gaat het nu met je?
    hoe is het die zondag gegaan?

je kent me waarschijnlijk niet meer, maar een tijd geleden dachten we allebei dat we zwanger waren, en stuurde je mij een pb dat de test negatief was :(
    en ik zag nu weer je pbtje en moest aan je denken!

16. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ik heb maandag punctie gehad!(gisteren dus!!)
    daar is uitgebleken dat ik maar liefst 18 bruikbare eicellen heb:D!!!
    morgen hoor ik hoeveel er van die 18 bevrucht zijn!
    liefs

17. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    wouw dat zijn er veel!!!
    ik ben echt blij voor je!
    ik duim voor jullie! heeeeeeel veeeeeeeel succes!

18. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    morgen horen we dus hoeveel erg bevrucht zijn:D!

dank je:D hou dit btopic maar in de gaten:D

19. barleeus

barleeus Actief lid

23 feb 2008
    423
    0
    0
    Noord-Holland
    Heéé gefeliciteerd, dat is een hele mooie score :D
    Hoe is de punctie gegaan? beetje goed pijnstilling daar?
    Ik duim voor een heleboel mooie emmie's en dat er nog wat eskimo'tjes overblijven ook!

Liefs

20. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Punctie viel100% mee!
    Kreeg een infuse naald in me arm geprikt en daarna mocht ik gaan liggen/zitten.eerst kreeg ik van binnen plaatselijke verdoving in gespoten!daarna ging ze even alles schoon maken daar binnen!daarna even alles in beeld nemen en kreeg ik een morvine injectie in me infus pomje!dat stijgd flink naar je. Hooft hihi!maar hielp wel!en dan gaan ze aan de slag!voor ik het wist was het gepiept!maandag dag met kruik rond gebracht,gisteren alleen voor het slapen pjnstiller ver niks.vandaag lijkt alweer beter dan gisteren te gaan.liefs

Deel Deze Pagina