wow wat onwijs zeg!! ik zit nu in afwachting of mijn eerste ICSI poging gelukt is.ik ben ook erg te vreden met leiderdorp
hé snippie, blij te horen dat alles nog rustig is, ik duim voor je hoor! mummie2b80, dat is ook goed nieuws, we houden van de positieve verhalen! wat een goed gevoel moet het geven dat er nog eskimo's in de vriezer liggen voor een brusje! Bedankt voor de bemoedigende woorden. Zijvandehoek, hoe is het gegaan, en wat is het plan geworden, ik ben erg benieuwd. liefs
Hoi hoi, Ook ik kwam na wat zoeken op internet toevallig hier op dit forum terecht. Ik ben inmiddels sinds 28 november begonnen met het spuiten van de hormonen (deca en puregon) voor een tweede icsi behandeling bij medisch centrum kinderwens in leiderdorp. Aankomende zondag 6 december hebben wij de eerste fm meting. In november 2007 hadden wij bij MCK onze eerste icsi behandeling en daaruit is in augustus 2008 mijn zoontje geboren! Nu zijn wij aan het hopen op nog een tweede wonder! Ook wij hebben hele positieve ervaringen met medisch centrum kinderwens. Je bent er totaal geen nummer en iedereen leeft met je mee. Ik wil iedereen op dit forum dan ook heel veel succes wensen en hoop met jullie mee op een vruchtbaar 2010 voor ons allen!
Hoi Rubiootje, Goed om te horen dat het de eerste keer zo'n succes was en heel veel succes met de komende behandeling. Ik hoop voor je dat je zoontje gauw een brusje krijgt. Wij hopen dat het voor ons ook zo'n succes wordt! Op een vructbaar 2010!! Liefs
met mij alles goed!! nog steeds in afwachting!! morgen testen.hopelijk komt er geen ongi! en tjah hoe ik me voel het kan gewoon beide kantjen op. knuf
wachten, wachten, wachten.... wordt er gek van.. het duurt nog zo lang.... hoe meer iedereen in kerst stemming raak hoe depresieffer ik wordt:x kan niet echt zeggen dat ik er veel zin in heb dit jaar. Maar dan geef ik mezelf weer een schop onder mijn kont, onze tijd komt ook! januari is niet zo héél ver meer en dan gaat het weer een paar dagen goed! Volgende week de info avond. Ben benieuwd.
zeker weten Dit word echt de laatste kerst die we met z'n tweeen vieren.. volgend jaar hebben we een kleintje of op z'n minst een hele dikke buik. (dan ben je toch ook met z'n drieen) en leuke baby-cadeautjes onder de boom. Leuk!!
En heb je volgend jaar een mooi kindje van een maand of 4... Dan zitten we er warmpjes bij met de kerst.
welnee... nu is het onze beurt! nou ja..het is eerst jouw beurt!! nog één nachtje slapen, dan weet je het.. Kan het lang duren hè?
nou dat heb je zeker dan... knap hoor. Ik ga nu naar mijn paardjes toe, sterkte nog vandaag en ik denk aan je hoor morgen! liefs