Hoi Snippie, Heel veel sterkte en succes met de laatste wachtdag! Ga voor je duimen op een positieve test! Liefs, Wendy
sorry door alle comotie ben ik vergeten hier neer te zetten dat het helaas mis is gegaan!!!wij zijn er stuk van! knuf
Dat geeft niets....Meid wat een naar bericht Heel, heel veel sterkte. Ik zie in je onderschrift dat je wel gelijk weer verder denkt. Maar probeer inderdaad eerst even rust te nemen. Het is niet zomaar wat. Denk aan jezelf!
Jah heb ook besloten om wss pas volgend jaar weer aan het werk tegaan!maarjah dat zeg ik nu!misschien denk ik morgen maandag of zo anders over! Dank jullie meiden!we willen 100%zeke in januari cryo,'s laten terug plaatsen!maar dat is voor later! Knuf
hej lieverds!! hoe is het hier? hier gaat het weer beter!! Ik wens jullie allemaal fijne feestdagen en een knallen 2010 toe?
hoi meid, ik heb net je hele topic doorzitten lezen. Ik heb niks te maken met ivf/icsi enzo maar ik wou je toch even succes wensen. Ik kan me jullie onmenselijke verdriet niet eens voorstellen. Hopelijk is het in januari wel raak! x
Bedankt debbie! En snippie, fijn dat je je weer wat beter voelt, ik voel me op dit moment ook wel goed en positief. Nog drie weken en dan gaat het beginnen voor ons. Ik heb er zo'n zin in (en ik zie er zo tegenop) Ik wens jou ook fijne kerstdagen en een super 2010!!
dames hoe is het hier!!! hier alles goed! dinsdag begin ik met ovu testen!en wanneer ik de eertse positieve ovu test in handen heb moet ik ziekenhuis bellen en plannen hun voor 5 dagen later bij leiderdorp een terug plaatsing! KNUF