Gisteren had ik 3 dagen na de punctie de tp van een 8-cellige embryo. Nu ben ik in de nacht vreselijke pijn beginnen krijgen in mijn buik. Van heup,naar heup. Ik kan bijna niet recht lopen en het trekt helemaal door tot in mijn buik. Ik ben de dag na de punctie begonnen met utro op te steken. 's morgen 1 tablet 200mg en 's avonds 2 stuks. Zijn er dames die dit herkennen? En dat het niks voorstelde? Of is dit al een slecht teken? Nog een vraagje,wanneer zou de eventuele innesteling kunnen zijn?
Ik heb het ook gehad de vorige keer maar ik had zoveel pijn dat ik niets meer kon. Uiteindelijk is het ws een draaiing van mn eierstok geweest. Doordat na de punctie de follikels zich weer vullen met vocht en ik snachts op mn zij lag is door de zwaarte mn eierstok gaan draaien. Maar dan heb je echt helse pijn kan ik je vertellen. Misschien dat het nog wat irritatie is van de tp? Ik zou het even in de gaten houden en anders even bellen als de pijn niet weggaat
Als het een gedraaide eierstok is, of een eierstok die klem zit achter je baarmoeder vanwege de zwelling, wil dit nog wel eens helpen; Ga op knieen en ellebogen zitten (dus in doggystyle, kont omhoog, heel charmant inderdaad), en beweeg een beetje heen en weer. Het kan zijn dat die eierstok dan net weer terug op z'n plek schiet. Verder.. Goed in de gaten houden hoor! Ik had een paar dagen na mijn punctie ook gruwelijke buikpijn en kon 5 dagen later niet eens meer lopen. Overal werd ik weggestuurd want op de echo was niets te zien en het zouden toch wel die gevoelige eierstokken zijn.. Uiteindelijk bloedonderzoek gedaan en er bleek wel degelijk een ontsteking te zitten. Veel sterkte!
Hey dames, bedankt voor jullie reacties. Ik weet niet goed wat het was maar in elk geval ben ik deze ochtend opgestaan met veel minder pijn. Maar ik heb nu al het gevoel dat het al game over is. Ik zit pas op dag 2 na tp en ik heb voortdurende roze afscheiding. Kan toch niet goed zijn voor die emmy?