Oh dat is fijn voor je! ''En tot slot laten we assisted hatching en IMSI toepasse'' dat heb ik geschreven! Ik denk dat je niet goed leest! Dat assisted hatching niet hetzelfde is als IMSI weet ik wel hoor. Assisted hatching maken ze een gaatje in de kern van de eicel voor het verbeteren van het innestellen en IMSI is dat ze beter kunnen vergroten.. Jij haalt de boel denk ik door elkaar.. ?? Misschien moet je het eens opnieuw lezen.
Je hebt gelijk sorry!! Je hebt geschreven dat ze daar betere technieken hebben en een andere embryoscoop. Niet dat je die gaat gebruiken... Mijn excuses!!Ik moet inderdaad wat beter lezen hahaha.. Ben je eigelijk wel een keer zwanger geweest of niet? En waar ligt het bij jullie aan dat jullie dit doen?? Ik twijfel zoo of assisted hatching zin heeft voor mij... Omdat ik wel 2x zwanger ben geweest... Maar IMSI wel want mijn man heeft slecht zaad..En ik weet niet precies HOEVEEL er vergoed gaat worden.... Want dat is natuurlijk altijd minder als in NL.. Rot dat et allemaal zoo duur is he
Ik begon al ernstig aan mijzelf te twijfelen.. Hihi. Nee, helaas nog nooit zwanger geweest. Mijn vriend heeft te weinig en te traag zaad. Ja, dit hele traject zit vol onzekerheden, helaas. En dat het zo duur moet zijn, vind ik ook niet normaal. Maar je gaat wel steeds je grenzen verleggen..
Dames ivf in Istanbul is een verademing. Ben vandaag langs geweest bij Cem Demirel en morgen weer. Mijn vorige poging was bij hem en de volgende poging wederom. Wij regelen alles zelf dus zonder LuckeMedicare of Humanfirst. Is goed te doen. Mochten jullie vragen hebben....shoot!!
Oh wat grappig dat je er nu bent, ik wil je heel veel succes wensen!! Alles zelf regelen wat knap!! Kun je je goed genoeg verstaanbaar maken? Ik kan in het Engels de wegvragen, maar heel veel verder kom ik ook niet. Ik ben erg benieuwd in welk hotel je zit, en hoe je alles zelf geregeld hebben en als ik zo vrij mag zijn de prijzen.. ? Mag natuurlijk ook in een prive bericht. Als wij voor 10 dagen in een hotel via Human First zitten met ontbijt, transfer naar het ZH en NL gastvrouw die mee gaat naar elk bezoek zijn wij 1690 euro kwijt.. Dan regelen we de vluchten zelf. Het kan vast via jullie manier nog goedkoper ??
Engels is goed te doen. Ik spreek geen woord turks. We zijn hier voor vakantie en voorbereiding op een volgende poging. Wij zitten in een app. Dit vinden wij prettiger. Bij terugkomst zal ik je de naam geven. App zit aan de aziatische zijde. Transfer heb ik ook zelf geregeld. Tickets kun je nu zelf ook boeken. Wij zijn met Transavia gekomen. 170 euro retour pp. In eerste instantie zou ik alles via LuckeMedicare regelen. Maar ik Had ook op eigen houtje contact met dr Cem Demirel opgenomen. Maar na het eerste contact had ik voor mijn gevoel geen tussenpersoon Nodig. Hij reageert snel op mail.....en lang leve google translate.
Gabrie ik wil je heeeeeeeeel veel s6 wensen.. Wat dapper van je dat je dit op je eigen houtje allemaal doet!! TOI TOI TOI de rest van de dames natuurlijk ook heel veel s6
App. is ook netzo mooi. Dus je kunt gewoon via de mail alles regelen met hem? Aziatische deel zit het ZH ook toch?? Heb je in je omgeving ook iets leuks te doen? En ook strand? Ik ben enorm nieuwschierig.. Wanneer is jullie vakantie afgelopen? Vliegen jullie naar en van Ataturk of Sabiha gokcen?
Ik vlieg morgen terug. Ziekenhuis zit in het aziatische gedeelte en wij vliegen terug vanuit Sabiha. Ons app. Zit in Kadikoy 4 minuten lopen van de veerboot om Over te steken naar europa. Ik zal uitgebreid op al je vragen antwooed geven als ik terug ben. En ja dr. Cem is zelf goed te mailen.
Hallo imke, Wij gaan ook!!! Kort hierbij ons verhaal: 1,5 jaar geleden gestopt met de pil, toen het wel erg lang duurde weet ik dit elke x aan mij, drukke baan snel gestrest, roken. Dacht bevordert het natuurlijk niet allemaal. Ivm een onregelmatige cyclus dacht ik nou eerst maar rustig worden en dan komt het wel. Totdat ik het op een gegeven moment zo zat was en aan de bel trok. Komen we uiteindelijk bij de gynaecoloog terecht en die meldde ons keihard nou mevrouw bij u is alles in orde maar bij uw man hebben wij niks kunnen vinden. Nog geen vijf minuten later stond alles even stil en zakte onze wereld in elkaar. Ben twee dagen heel verdrietig geweest maar dacht daarna maar ga dit niet opgeven! Sinds dat wij te horen hebben gekregen dat wij in aanmerking komen voor een reageerbuisbevruchting in Nederland, hebben mijn man en ik direct besloten om de medische molen in Turkije in te gaan. Tuurlijk was het geen makkelijke keuze, maar omdat een tese het laatste sprankje hoop is hebben wij er voor gekozen om zijn operatie iig daar plaats te laten vinden. Direct gebeld met memorial en we konden komen wanneer we willen. Heb nog wel even getwijfeld aan dd. Maar toen we belden konden we pas in augustus terecht voor een intake! Was meteen al geen optie meer voor ons Om ons dossier hier in het zh te kunnen sluiten moest mijn man nog een laatste semenanalyse doen maar eigenlijk was dat meer voor de formaliteit daar kwam het op neer. Hij heeft nl een heel traject van uroloog etc er op zitten maar ze konden niks afwijkends vinden. Maar wonder boven wonder kregen we afgelopen donderdag een uitslag dat er 3 zaadjes waren gevonden! Dit hadden we echt even nodig! Omdat we gewoon zo bang waren voor die tese. We moeten alsnog door met wat we van plan waren en gaan naar ist. Heb morgen laatste gesprek hier met de arts. Wil er nog even bij zeggen, dat we direct een goed gevoel hadden bij cem demirel. Had hem nog even opgezocht en die man is zo vaak op tv en het lijkt me zo een vakman. Reageert zelf! Direct op mails etc. Het eerste gevoel zit goed. We zijn nog erg aan het begin, maar heb die reis er 10000% voor over. Liefs,
Uy82, wat een verhaal zeg! Spannend allemaal joh. Ik had ook meteen een goed gevoel bij Istanbul. Ik hoop voor je dat et snel lukt meis!
Dank je wel sammy! Het is ook allemaal zo spannend. En zo pril nog allemaal, een maand geleden wisten we nog van niets zeg maar. Ben ook zo blij dat alles zo vlot gaat daar. Toen wij donderdag "goed nieuws" hadden heeft mijn man meteen gebeld of we nog een x met de arts konden praten. Eerstvolgende mogelijkheid 22-5 voor een gesprekje?!?!? Om moe van te worden zeg... Ben jij geweest in ist?
Jaaa dat wachten is echt erg.. Nee ik ben nog niet geweest.. ben nu meer als 4 jaar bezig en ik krijg nu eerst een baarmoederonderzoek. ik heb nog cryo's van ICSI poging 4 die laten we terugplaatsen maar niet zoveel vertrouwen in.. Dan doen we poging 5 in Istanbul.. Spannend he!
Hoi UY82 !! Gevoel is het belangrijkste ! Ben erg benieuwd wanneer jullie dan gaan ! Wij in juni al.. Times flies ! Tjonge, jonge.. Komt wel heel erg dichtbij. Wij hebben het via een organisatie geregeld, omdat mijn Engels denk ik niet voldoende is.. Qua regelen met medicatie etc. Heel veel succes alvast ! Liefs.
Ik wens je veel succes met je HSG .. Ik wil je niet flauw maken, maar ik vond het een k*t onderzoek ! Ik duim dat het meevalt !
Heel veel succes!!!! Erg spannend hoor toi toi toi.. Fingers crossed.. Had gister een inwendige echo, ga liever naar de kapper maar alles over voor een wondertje..
Dank je! hihi Ja meid wen er maar aan.. Ik had in het begin nooit gedacht dat ik dit allemaal zou doen maar inmiddels zeker wel 30 x een inwendig echo gehad.. Il ga ook liever naar de kapper hahaha