ICSI/IVF/CRYO juli/augustus/september

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Clueless01, 14 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Geen cystes, alles was goed! Dus vanavond de eerste menopur er weer in!
     
  2. Clueless01

    Clueless01 Fanatiek lid

    28 jun 2016
    2.362
    1.779
    113
    Oh jij gaat al vlug! Wat fijn dat alles goed is. Hoe lang moet je spuiten ongeveer?

    Wij wachten nog 19 dagen en dan hangt t af van Mn cyclus wanneer de TP is. Ik verwacht dan nog meer dan n maand te moeten wachten omdat ik op t moment van de afspraak net ongesteld ben geweest. Fijn zon lange cyclus na de bevalling
     
  3. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Geeeen idee.... Ik krijg nu de “special treatment” na de rare vorige ronde. Ze houden me alsmaar in de gaten nu, en bepalen dan steeds verder. Moet maandag alweer terug voor een echo.
    Het enige dat ik weet is dat ze per definitie overstimulatie verwachten bij mij, maar om te voorkomen dat de timing niet klopt en de follikels weer leeg zijn, moet ik pregnyl en gonapeptyl tegelijk en intramusculair zetten. Normaal mag pregnyl niet bij overstimulatie, maar bij mij gaan ze dat in overleg toch doen?? Haha...Ik geloof het allemaal wel. Ze hebben met alle fertiliteits doktoren overlegd omdat mijn lijf blijkbaar ultra raar doet
     
  4. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    @Clueless01 Dat is inderdaad balen zo’n lange cyclus...Gelukkig vliegt de tijd megasnel voorbij
     

Deel Deze Pagina