Wie goed ei bij clomid maar niet zwanger, bij puregon wel zwanger?

Discussion in 'MMM clubs' started by guusje27, Jan 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Hai meiden,

Ik heb 6 maanden clomid 50mg geslikt, elke maand een Eisprong maar helaas niet zwanger. Wel had ik dun baarmoederslijmvlies. ik ga aankomende cyclus beginnen met puregon. Ik ben benieuwd wie ook goed resultaat had bij clomid maar niet zwanger daarvan is geworden en wel zwanger is geworden van Puregon? En na hoe lange tijd?

Bedankt alvast voor jullie reacties!

Liefs guusje

2. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Helemaal niemand?

3. liefprinsesje

liefprinsesje Actief lid

Oct 19, 2010
    239
    0
    0
    Heel veel succes!! Mijn verhaal is niet echt positief, maar wel met mooi resultaat na een lange weg..

4. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Zo liefprinsesje, jij heb er echt hard voor moeten knokken he!

5. stel1987

stel1987 Lid

Mar 22, 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Guusje,

Jou verhaal lijkt die van mij. Ik heb ook 7 maanden clomid geslikt waarvan 6x een eisprong. Helaas ook nog niet zwanger.

Ik ben 2 weken geleden begonnen met gonal-f injecties. Vorige week nog geen 'goed ei' te bekennen, nu vanmiddag weer naar het ziekenhuis voor een meting. Spannend weer!

6. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Hoi Stel,

Spannend! Laat je even weten hoe het gegaan is?

Ik wacht nu op ongi, daarna beginnen met puregon.

Groetjes Guusje

7. stel1987

stel1987 Lid

Mar 22, 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Guusje,

Ik heb een heel mooi groot ei, 21mm. Gister middag gelijk ovitrelle geprikt nu vanavond aan de 'klus'.
    Grapte gisteren al tegen mijn man dat als het dit keer niet lukt dat het aan hem ligt ;) heel flauw van mij natuurlijk.
    Volgende week donderdag nog wel even bloedonderzoek of er een 'goede' eisprong heeft plaatsgevonden.

Wanneer moet je ongesteld worden?

Groetjes Stel

8. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Hai,

Fijn zeg!! Hopelijk is het deze keer raak! Ik had dinsdag ongi moeten worden.., aldus morgen nog niet ongi ben maar ff bellen, heb pregnyl gespoten dus moet eigenlijk er al zijn natuurlijk.

Maareh...; er kan toch niet bloed geprikt worden als je ovitrelle/ pregnyl gespoten heb?

Liefs Guusje

Share This Page