ICSI, IVF, Cryo TP Juli/Aug 2012

Discussion in 'MMM clubs' started by kiki82, Jul 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlinder1309

Vlinder1309 Actief lid

Jan 7, 2012
    181
    1
    0
    Noord-brabant
    @kiki hoe is het? Heb je al een nieuwe test gedaan? Ik hoop zo dat tie positief is voor je....

@mede week37 testers :) hoe issie? Hoe gaat het met de zenuwen en het wachten.....hier best wel zenuwachtig en angstig enz....ik voel continue van alles in mn buik en ben zooo benieuwd of het deze keer gelukt is....

@chaben suc6 met de punctie woensdag...

@tilly nog even volhouden meis en hopelijk heb je straks een knaltest in handen :)

2. kiki82

kiki82 Actief lid

Oct 14, 2011
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx meiden!!! Spannend chaben!

Ik ben nog niet met de utro gestopt maar mijn temperatuur is sinds vanmorgen ook weer gedaald... Ik verwacht dus een ongesteldheid, was gisteren behoorlijk down met mijn man... Waarom lukt het niet? Vandaag weer wat rustiger...

3. Nana86

Nana86 Niet meer actief

@ mensen die in de wachtweken zitten: Heel veel sterkte!

@Kiki82; Oooh meid, ik hoop echt dat je er naast zit.. :( *dikke knuffel* sterkte!

Hier straks naar de eerste echo en ik vind het zo spannend!
    Ik ben heel benieuwd hoe het er allemaal uit ziet :D en duimen dat het allemaal wat goed zit..
    Ik voel vanalles in mijn buik, sinds gister voel ik ook best wel veel druk, dus wil heel graag zien hoe het er allemaal uit ziet!

4. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

Feb 27, 2011
    5,738
    268
    83
    Hier sinds gister een wat drukkend gevoel in de buik. Weet nog niet zo goed wat het is. Het lijken de darmen. M'n buik is ook wat opgeblazen. En m'n boobs zijn lekker opgezet en gevoelig, dank zij de pregnyl. Vorige keer, toen ik progynova en utro gebruikte, had ik daar geen last van.

Deze keer heb ik hulp van acupunctuurnaaldjes. Ik heb hele kleine naaldjes gekregen, die ik zelf kan inbrengen (1 in m'n arm en 1 op m'n voet) en die de hele dag kunnen blijven zitten. Ze zorgen (hoop ik) voor rust in het hoofd en in het lijf.
    Nog een week aftellen!! Waar zijn we weer aan begonnen? :(

Kiki, sterkte nog even in het bijzonder voor jou! Morgen weet je het definitief he? Hou je haaks.

5. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

Oct 14, 2007
    1,247
    0
    36
    Noord-Holland
    Hier een week na de TP mijn borsten zijn nog steeds groot en gevoelig aan de zijkant. Ook voelt het af en toe op menstruatie "pijn". We wachten af. . . . . . . . . .
    De 2e week is altijd erger vooral het eind van de 2e week elke keer maar kijken of je al bloed in je inlegkruisje hebt of niet. . . . .

6. kiki82

kiki82 Actief lid

Oct 14, 2011
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Dees, wat duren de dagen lang hé!

Yep morgen definitief testen, ga uit van negatief, mocht het wel zo zijn is het een grote verrassing!!! Acupunctuur, ja daar zit ik ook elke keer over te denken... heb je het gevoel dat het werkt?

Hoe was de echo nana?

7. Tilly80

Tilly80 Lid

Aug 11, 2012
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nana: Hoe was de echo vandaag?

@Kiki: Nog geen ongesteldheid..? Misschien toch nog een testje wagen! Blijf nog even duimen!

@iedereen in de wachtweken: Pfff.. wat spannend, he!! Had gister menstruatiekrampen. Vandaag lijkt alles weer een stuk rustiger. Wel last van darmen (veel lucht), opgeblazen gevoel en nog steeds zere borsten (met steekjes ook). Maar ja, nog steeds aan de utro he, dus durf nergens op te hopen. Afwachten....

Succes iedereen! Tijd voor wat positief nieuws hier!

8. Vlinder1309

Vlinder1309 Actief lid

Jan 7, 2012
    181
    1
    0
    Noord-brabant
    @nana hoe is de echo gegaan vandaag?

@tilly ik heb precies hetzelfde als jou....opgeblazen gevoel en last van darmen (veel lucht) idd....ik heb alleen geen last van zere borsten...ik hoop dat het positief nieuws is voor ons allebei :)

Het is zo moeilijk om het allemaal positief te blijven inzien als je zoveel gerommel voelt in je buik....het duurt zo lang voordat er getest kan worden pfff het is nog even volhouden dus...

9. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Hey Meiden,

De echo ging super! Ik was vooraf toch wel wat zenuwachtig, omdat we ook slecht nieuws hadden kunnen krijgen, maar eigenlijk zag het er heel goed uit. :D
    Een follikel had zelfs al de goede grootte, ze heeft er 11 follikels geteld en was heel erg tevreden met het resultaat. Er waren nog een aantal kleintjes waarvan ze eigenlijk hoopte dat ze niet meer teveel zouden groeien.
    Komende donderdag heb ik nog een echo en waarschijnlijk heb ik maandag de punctie..

10. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

Feb 27, 2011
    5,738
    268
    83
    @Nana: fijn voor je! Wel een opluchting he, dat het allemaal een beetje werkt zoals ze bedacht hebben ...
    @Kiki: of de acupunctuur werkt, tsja, dat is natuurlijk lastig te beoordelen. Tot nu toe ben ik er rustig onder, dus da's mooi. Maar het spannendste deel moet natuurlijk nog komen!
    @Vlinder: ik heb ook rommelende darmen.

Verder @iedereen: veel sterkte met alle spannende dingen!

11. Vlinder1309

Vlinder1309 Actief lid

Jan 7, 2012
    181
    1
    0
    Noord-brabant
    @stiertje nou hopelijk betekenen die rommelende darmen van jou,mij en tilly dat we alle 3 goed nieuws krijgen hihi zou wel heel super zijn hoor :D

@nana wat een goed nieuws zeg...hopelijk halen ze er maandag lekker veel eitjes uit...

12. kiki82

kiki82 Actief lid

Oct 14, 2011
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden, hier nog altijd een witte test :( helaas.... ben blij dat ik van het weekend al getest heb, anders had vandaag de klap groter geweest en dan moeten werken is niet leuk... Ik stop met de utro en dan zien we wel hoe snel de ongesteldheid weer komt! Merk toch dat een hoop verschijnselen door de utro komen... de vorige keer had ik ze ook, maar toen was ik zwanger met utro, achteraf dus geen zwangerschaps maar utro verschijnselen.... Het enige wat ik toen extra had was snachts wakker worden en super misselijk zijn..

Goh, ik mag toch hopen dat jullie meer geluk hebben deze ronde, er moet toch iemand zwanger zijn?

Nana; goede score!

Alle andere in de wachtweken; mijn duimen draaien!

13. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

Feb 27, 2011
    5,738
    268
    83
    He, balen, Kiki!! Scheelt idd dat je al eerder getest had. Maar evengoed knap kl****
    Hoe voel je je verder?

Ik had vorige keer ook eerder getest, maar ik hoop dat ik me kan bedwingen om het deze keer weer te doen. Ik heb nu geen utro of progynova die de menstruatie tegenhoudt en/of zwangerschapsverschijnselen kan geven. Maar ik heb wel pregnyl gespoten, die dan weer eventueel een vals-positieve test kan geven.
    Ervaringen uit het verleden (iui's en eerdere icsi-terugplaatsingen) bewijzen dat ik nooit later dan de testdatum ongesteld ben geworden met alleen pregnylgebruik. Dus ik denk dat mijn lichaam het wel duidelijk aan zal geven.

14. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

Feb 27, 2011
    5,738
    268
    83
    En ja, het wordt toch EINDELIJK tijd voor positieve testen in dit topic!!

15. Happy1978

Happy1978 Bekend lid

Apr 15, 2011
    502
    0
    0
    @kiki, balen meid, hoewel je al wel dacht, het blijft KL... Ik denk aan je!

Het wordt inderdaad tijd voor wat positieve testen hier!!!

Vorige week mn menstruatie gehad, helemaal niet meer als gewoon en dat lees ik wel veel. Een paar dagen niets en nu weer wat bruinachtig slijm, sorry hoor. Vandaag leek het wel vruchtbaarslijm, maar dat kan echt nooit....ik denk dat mn cyclus aardig van slag is. Hoop maar dat het niet langer als 5 weken duurt...een cyclus rust, vind ik echt helemaal niets maar goed. Moeten jullie ook een cyclus rust na een cryo terugplaatsing in eigen cyclus of eventueel met utro??

16. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

Feb 27, 2011
    5,738
    268
    83
    @Happy: dit is nu mijn tweede cryo tp achter elkaar. Volgens mij is het wel redelijk gebruikelijk dat je dan meteen door mag. Hoor het wel vaker dat de boel wat van slag is na een stimulatieronde. Ik had juist een extra hevige menstruatie na mijn 'verse' terugplaatsing. Afgelopen keer, na de 1e cryo tp, was redelijk normaal.

17. Vlinder1309

Vlinder1309 Actief lid

Jan 7, 2012
    181
    1
    0
    Noord-brabant
    @kiki ik snap wat je bedoelt over niet willen testen als je moet werken....maar het is.gewoon kl*** dat.tie weer negatief was het is je echt zo erg gegund he meis....

@happy ik ben nu met mn 1e cryo tp bezig maar ze hebben in het ziekenhuis al gezegd van mocht het deze keer niet gelukt zijn gaan we gelijk verder met.de volgende cryo ronde....maar bij mij gebeurt.het ook alleen maar met ondersteuning van pregnyl dus misschien dat het daaraan ligt dat we dan gelijk door kunnen gaan.....

Ik denk dat ik zondag een test ga doen want volgens het ziekenhuis kan je ong 8 dagen na de tp ongesteld worden als het niet gelukt is en dat zou vrijdag zijn....en ik wil niet gaan testen als ik moet werken die dag dus ga het denk zondag proberen mits ik nog niet ongi ben dan.......moeilijk hoor dat wachten en al dat gerommel in je buik voelen....

18. kiki82

kiki82 Actief lid

Oct 14, 2011
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja meiden wachten is zwaar, hopelijk wordt het wachten bij jullie beloond ;)

Voel mij goed beroerd, opgeblazen buik, zere borsten, pijn in mijn rug, benauwd en misselijk gevoel... Zal wel tegen die ongesteldheid aan zitten te hikken...

19. Nana86

Nana86 Niet meer actief

#299 Nana86, Sep 6, 2012
    Last edited by a moderator: Sep 6, 2012
    Wie:
    Be Happy
    (37 jaar): 1 zoon geboren na ICSI op 01-07-2011. Bezig voor een tweede wondertje. Cryo-tp 1 en 2 mislukt. Nog 4 cryo's in de vriezer.
    Jolanda: 4e icsi
    Jackie:5e tp uit eerste IVF,laatste Cryo.
    Stiertje: 39 jaar, endometriose, 2e cryo tp uit eerste ICSI. Nu tp in eigen cylus!
    Kiki (30 jr): 1 zoon na 1ste ICSI, Helaas na de geboorte overleden, Bezig voor een broertje/zusje, 2e cryo TP, nog 7 in de vriezer.
    Yara: 27 jaar, eerste ICSI poging
    Chantal(Chaben): 35 jaar, 1e ICSI poging
    Ddees70: 37 jaar, 3e ICSI poging voor 1e kindje
    Snoes: IVF 2, eerste kindje, IVF 1 vijf x tp, allemaal mislukt ivm lekkende eileider. Nu na eileider verwijdering meer kans!
    Happy1978: 1 zoontje spontaan, 8 IUI's gehad, nu aan het spuiten voor 1e IVF/ICSI
    Danitcha: IVF 1, 1e kindje, 34 jaar
    Nana86: 26 jaar, 1e ICSI poging voor eerste kindje.
    Vlinder1309: 28 jaar,bezig voor 1e kindje, 1e icsi mislukt wel 6 cryo's (4 rietjes) nu bezig met 1e cryo tp

Wat/wanneer:
    Jolanda: FM6 28.07, PU 30.07 ?
    Jackie:1-8 bms.
    Kiki: 18-08-2012 BMS en Follikel meting
    Yara: lucrin 22-07-2012 , gonal f 31-7-2012,
    Chantal(chaben):02-08-2012 1e decapeptyl
    Ddees70: 05-08-2012 1e decapeptyl, 07-08-2012 laatste pil, 14-08-2012 uitgangs echo Start Menopur. 1e FM 20-08, 2e FM 22-08
    Happy1978: 07-08 1e fm
    Nana86: 10-09 Punctie
    Be Happy: 31-08 terugplaatsing 1 cryo
    Stiertje: 22-08 eerste echo, 24-08 tweede echo
    Vlinder1309: 23-08 eerste echo, 24-08 tweede echo

Medicijnen/hormonen e.d.:
    Be Happy: Progynova en Utrogestan
    Ddees70 Decapeptyl, Menopur, Ovitrelle, Utrogestan
    Stiertje: Alleen Pregnyl
    Danitcha: Decapeptyl, Puregon, Utrogestan
    yara3: pil, lucrin, gonal F, ovitrelle, utrogestan
    Vlinder1309: Alleen Pregnyl
    Nana86: Decapeptyl, Gonal F, Pregnyl.

Ziekenhuis:
    Stiertje73: UMCG
    Be Happy: UMCG
    Yara3: Elisabeth Ziekenhuis Tilburg
    Ddees70:AMC
    Kiki: MCK
    Vlinder1309: Elisabeth Ziekenhuis Tilburg

Punctie:
    Danitcha: 14-08-2012
    Ddees70: 25-08-2012
    yara3: 15-08-2012
    Nana86: 10-09-2012

Terugplaatsing:
    Happy1978: 16-08-2012
    Danitcha: 17-08-2012
    yara3: 18-08-2012
    Ddees70: 28-08-2012
    Stiertje: 29-08-2012
    Vlinder1309: 30-08-2012
    Be Happy: 31-08-2012

Testdatum:
    Happy1978: 01-09-2012
    Danitcha: 29-08-2012
    yara3: 03-09-2012
    Stiertje: 12-09-2012
    Ddees70: 12-09-2012
    Be Happy: 14-09-2012
    Vlinder1309: 14-09-2012
    Nana86: 27-09-2012

ZWANGER:

20. Nana86

Nana86 Niet meer actief

@Kiki82: Vreselijk die onzekerheid.. heb je al wat meer duidelijkheid?

Hier vanmorgen de tweede echo en het is een feit, maandag hebben we de punctie en ineens ben ik super zenuwachtig!
    De hele tijd viel het wel mee, maar nu de datum dan werkelijk vast staat slaan de zenuwen toe :) Gelukkig hebben we het weekend redelijk vol gepland, dus genoeg om mijn gedachten te verzetten..

En natuurlijk moet ik even goed zoeken naar muziek tijdens de punctie, dat is natuurlijk ook heeeel belangrijk :p

Share This Page