@Nana, logisch toch, dat je zenuwachtig bent? Krijg je ook een rustgevend tabletje voor de punctie? Ik heb een half uur vantevoren een tabletje dormicum genomen. Heeeel relaxt Ben benieuwd welke muziek je zult kiezen ... @ego: voor mij begint de cruciale fase nu toch wel een beetje aan te breken. In alle voorgaande iui's/tp's was dit (een week plus 1-2 dagen na de inseminatie/tp) het stadium dat ik last kreeg van menstruatie-achtige krampjes, en tot nu toe was dat altijd de voorbode van slecht nieuws. Op dit moment voel ik eigenlijk vooral een soort darmkrampjes, heel gek, maar zolang de menstruatiekrampjes uitblijven vind ik het prima! Hoe is het met de andere wachtenden?
Ik heb 2 tabletjes mee gekregen, eentje voor zondagavond en eentje voor maandagochtend, dus ik ben vast ook heel relaxed Over de muziek zit ik nog een beetje te twijfelen of het wordt hele rustige muziek of van die muziek waar ik me heel stoer en dapper bij voel.. Wat voor muziek heb jij/jullie gekozen?
Geen Niet over nagedacht om dat te doen, en ze hebben me dat idee ook niet aan de hand gedaan. Ik vind het ook altijd wel fijn om alles te kunnen horen (ga bv ook nooit fietsen met muziek in m'n oren, ik hoor liever de natuur). En zo kon ik ook beter contact houden met m'n vriend, die naast me zat en m'n handje vasthield.
Hallo dames, spannende tijd voor een hoop van ons! Ik heb gisteren de punctie gehad. Tabletje dormicum en een morfineprik als pijnstilling, ondanks dat best gevoelig, maar het duurde niet zo lang gelukkig. Resultaat: 7 eicellen. Morgen mogen we of er bevruchting is en zo ja, dan zaterdag de terugplaatsing. Heel spannend allemaal. en alles gaat ook ineens zo snel. Nou als ik meer weet, horen jullie het. succes allemaal...xxx
Ik krijg de zenuwen. Nu 9 dagen na de TP en 12 dagen na de Punctie. Ik heb het idee dat vandaag mijn borsten minder zeer doen en dat ze slapper zijn. De vorige ronde (2e ICSI) had ik op dag 13 na punctie roze/rood en op dag 14 ongi. De 1e ICSI ligt zwangerschaps hormoon en de dag na de bloedtest pas ongi.(op dag 19 na de punctie) We kunnen niks anders doen dan wachten . . . . ! ! ! ! ! !
@ddees: kan me voorstellen dat dat afwachten slopend is!!! succes meid..(die fase moet ik nog doorheen) @stiertje: wij doen icsi, dit is de eerste poging morgenochtend bellen of er bevruchting is...hopen op het beste vervolg volgt...
@Chaben: Mooi, 7 eicellen! Weet je al wat over de bevruchting? @Nana: Succes maandag! @Ddees: Wij lopen echt precies gelijk! Zo spannend, he! Ik zou normaal gesproken al ongesteld zijn, maar heb echt het idee dat (net als bij Kiki) de utro mn menstruatie onderdrukt. Vandaag wel echt wat ongikrampen en het voelt ook allemaal wat 'natter' (sorry!) - dus durf er eigenlijk niet meer in te geloven... @Stiertje: Jij ook succes met het wachten! Ga vh weekend wel een testje wagen. Wij gaan zo naar Texel. Lekker een weekendje weg - alvast voor mn verjaardag (ben 12 september jarig, dus een positieve test zou wel het allermooiste verjaardagskado zijn!) Fijn weekend allemaal!
MMm meiden, kom op met die positieve testen he!! Ik denk aan jullie!! Die wachtweken zijn echt niet te doen he!! Ik bijf duimen hoor. Succes allemaal!
Die laatste dagen zijn vreselijk. . . . Tilly een beter verjaardags cadeau kan je niet wensen. Veel plezier in het weekend Texel is heerlijk. Wij gaan ook elk jaar wel een keer.
Hallo meiden, er heeft bevruchting plaats gevonden!!! Vanmiddag 14:45 is de terugplaatsing. Dan horen we ook hoeveel bevruchtingen en wat voor kwaliteit... Ik vind het zoooo raar, 7 jaar geleden werd er tegen ons gezegd, nee, er is niets meer mogelijk. U zal samen geen kinderen krijgen... (man was gesterilliseerd en na herstel operatie zeiden ze dood zaad) En nu, ben ik straks zwanger!!! Nou nog hopen dat het nesteld xxx en sterkte voor wie ook in spannende fases zit!
Lieve meiden, Ik kon me niet meer inhouden en heb vanochtend een testje gedaan. Ik kon mn ogen niet geloven, hij was licht POSITIEF!!!!!! Een dun streepje, maar niet zo 1 die je onder de lamp moet zoeken! Moest ook de hele nacht plassen. Was om 2 uur nog geweest en heb om 05:30 getest. Durf het nog niet helemaal te geloven, maandag n nieuw testje wagen om te kijken of de streep donkerder is! Succes iedereen op het wachtbankje en mooi nieuws, Chaben!!
Wauw Tilly, dat is mooi nieuws! Hopen dat het streepje idd nog donkerder zal worden. Chaben: joepie, er zijn bevruchtingen! Ja, straks ben je, zoals een vriendinnetje van mij altijd zegt, 'zwanger untill proven otherwise'. Gek he? Ikzelf voel me vandaag niet zo toppie. Zeurderig gevoel (menstruatie-achtig) in de buik en een algeheel lamlendig gevoel. Zo voel ik me altijd als ik ongesteld ga worden. Denk dus dat het bij mij niet gelukt is ... Da's mooi kut.
Zeker kut stiertje, ik hoop dat je ongelijk hebt! Wauw tilly, een streep is een streep! Van harte meid! Chaben, spannend, nu de wachtweken in....succes! Ik ben vandaag ongesteld geworden dus over 12 dagen weer een uitgangsecho... Denk steeds meer dat cryo niks voor ons zijn, mag dan hopen dat het ter zijner tijd met een verse tp wel lukt.. ben eigenlijk erg ongeduldig
@tilly, meid een voorzichtige felicitatie, maar ik ga er vanuit dat ik je maandag goed kan feliciteren!! Oh zou zo super zijn!!! @Chaben, hoop op een plakbeebje voor je, zou geweldig zijn toch na 7 jaar!! Hier gaat het goed, ik had afgelopen week toch echt vruchtbaarslijm, want ik voel mn eierstok mega!! Veel erger dan al die maanden IUI's enz. Heb het gevoel dat de pregnyl mn eisprong gevoel altijd een stuk tegen houdt. Ook had ik altijd een lf van 12 dagen. Zal eens kijken hoelang het nu duurt. Als het goed is, heb ik mn eisprong gehad, zodra de pijn weg is, maar heb ook wel eens ovulatiepijn na mn eisprong gehad. Ben super blij dat ik niet in eens een lange cyclus heb, ik kan dus weer toeleven naar de volgende terugplaatsing. Iedereen succes met het wachten!!!
Ja helemaal goed gegaan! mn embryootje zit erin Gekke ervaring, maar helemaal geweldig. Van de 7 bevruchting waren er 4 toppers, de mooiste hebben ze uitgekozen en als de overige 3 morgen nog zo mooi zijn worden die ingevroren.
Geweldig Tilly. Gefeliciteerd ! ! ! ! Ik durf nog geen testje te doen. . . . Chaben succes met wachten. Kop op Stiertje wij mogen toch ook dat 2e streepje ! ! ! !
@Ddees: pfff, ik geloof er ff niet meer in. Stel dat jij zwanger bent en ik niet, 'mag' ik dan jouw afspraak in Düsseldorf?
Ik heb ook niet zoveel hoop, maar ja zolang er geen ongi is en nog niet getest moeten we de hoop niet laten varen. Tuurlijk mag je dan mijn afspraak.