@Tilly: Een voorzichtige gefeliciteerd! Het was ook wel tijd dat er wat HCG in het topic kwam @Chaben: Succes de komende weken! Hopelijk kunnen we een groot gedeelte van de tijd samen wachten (en het samen vieren als het gelukt is?) Ik heb net de pregnyl gespoten en ik moet zeggen dat het me reuze mee viel. Het klaarmaken vond ik wel zenuwslopend, maar het prikken viel mee En nu morgen de dag doorkomen... Ik voelde me vandaag heel erg zenuwachtig, ben ook eigenlijk de hele dag wat misselijk geweest, weinig eetlust.
Terug van een midweekje weggeweest (Zeeland). Leuk gehad, alleen was ik zwaar verkouden/grieperig toen we er naartoe gingen. Aiden kreeg daar last van enorme spuitluiers en at slecht en mijn vriend werd donderdag ziek. Ook het zwembad viel zwaar tegen. Subtropisch Zwemparadijs...ahum.... beetje oude meuk en ijskoud pierebadje voor baby's/peuters. Het overige water was niet veel warmer.Aiden zat na een kwartiertje al te bibberen van de kou met blauwe handjes. Normaal spartelt hij er op los in het water, maar hield zich nu erg stil. We zijn dus ook gauw weer weggegaan daar. Geen aanrader in elk geval. Aangezien ik ziek werd vlak na de TP denk ik niet dat het deze keer gelukt is, maar we zullen zien vrijdag. Stiertje: ik houd hoop voor jou hoor. Bij Aiden dacht ik dat ik zwaar ongesteld zou worden. Maar er kwam geen bloed...wel een positieve test! Tilly: voorzichtig gefeliciteerd! De rest op het wachtbankje: het worden spannende dagen.....Ik duim voor veel positieve testen deze week.Dat het maar een succesvolle week mag zijn! Nana: punctie in aantocht? Heel veel succes! Die misselijkheid kan trouwens van de zenuwen komen, maar ook van de Pregnyl. Allemaal: geniet van het mooie weer vandaag...de vooruitzichten voorspellen namelijk herfstweer.
@be Happy, wat balen zeg dat de vakantie niet was, wat je ervan gehoopt heb. Als je in de MMM zit, heb je af en toe toch je ontspanning nodig. @Tilly, geloof je het zelf al een beetje?? Morgen weer een testje wagen??? @Nana86 alvast succes met de punctie, hopen of veel mooie eitjes en mooie bevruchtingen of is het een cryo terugplaatsing...?? Hier zeker mn eisprong gehad (nou 99% zeker) Gisteren mega veel last van wat leek op ovulatiepijn, en de dagen ervoor toch echt vruchtbaarslijm, we hebben wel geklust, maar ik verwacht natuurlijk niets..... Wat ik wel raar vind is dat ik as dinsdag 2 weken geleden ongie ben geworden en nu dus echt een vroege eisprong heb gehad.... zou mn lichaam gewoon mn normale cyclus hebben aangehouden, aangezien ik later ongie werd door de utro??? Ik hoop maar dat het mn ei was, kunnen we over 2 weken weer bellen voor een fm. Nu zit je echt te wachten en vind ik het zonde van de tijd....ik heb niet zo veel geduld, net als velen van ons...haha
Hè dames, Ook ik wil hier graag even meeschrijven Ik heb afgelopen dinsdag een cryo terugplaatsing gehad. Nu was ik benieuwd of hier meiden zijn die dit ook gehad hebben en welke klachten jullie daarna hadden? Gr. Kirsten
Hoi Kirsten! Heb je je cryo teruggeplaatst gekregen in een natuurlijke cyclus of niet? Ik slik Progynova en prop Utrogestan en daar kun je ook klachten van krijgen. Ik mag vrijdag testen.
Hey, Het is inderdaad een punctie en ik ben zo enorm zenuwachtig.. Ik weet gewoon niet wat ik precies kan verwachten en waar de pijn mee te vergelijken is. Eigenlijk gewoon angst voor het onbekende. Ik kan ook niet wachten tot het morgen 9.00 uur is en het allemaal achter de rug is.. Ik ben vandaag de hele dag misselijk geweest, dat heb ik normaal nooit, dus dat zal waarschijnlijk van de pregnyl komen.. Oooooh, want vind ik dit vreselijk..
@be happy Ik heb dit keer een tp in natuurlijke cyclus, geen spuiten, bolletjes of wat dan ook. Ik kan daar dus gelukkig dit keer geen klachten van hebben! Vorige keer flink in de maling genomen door de ustrogan bolletjes!
@Nana: Oh, wat spannend, he - die punctie! Ik had 25 aug ook mijn eerste punctie en de zenuwen gierden door mn lijf!! Zo'n groot obstakel dat eerst genomen moet worden voordat je weer verder durft te denken. Ik hoop dat het voor jou ook meevalt. Het is zeker geen pretje, maar het is te doen! En we duimen voor een mooie 'oogst'! @Nog geen nieuws van de wachtbankmeisjes (kunnen jullie je wel bedwingen en wachten tot de testdatm)? Ik hoop op een vloedgolf HCG! Ik durf nu wel met zekerheid te zeggen: Ik ben zwanger!! Vanmorgen weer getest en de streep was al donkerder geworden. Bovendien voel ik ook dat er van alles gebeurd in mn lijf. Het is natuurlijk nog heeeeul pril en durf nog niet hardop te juichen (krijg een vroege echo vanwege een eerdere bbz. Ook al heb ik geen eileiders meer, is het gevaar van een bbz niet helemaal geweken!! En nog steeds zooo bang dat die ongesteldheid toch nog komt, nu ik met de utro gestopt ben...), maar ben wel heel blij (voorzichtig). En mijn duimen draaien overuren voor jullie allemaal!
@tilly wat super zeg...van harte gefeliciteerd meis en geniet ervan @nana hoe is de punctie gegaan? @stiertje en de andere wachtenden hoe is het? Al positieve testen bij iemand? Hier is het over en uit voor deze cryo poging......gister nega getest en vandaag is de ongi doorgezet pffff echt gewoon Kut als ik het zo mag zeggen......maar we blijven doorgaan en ik heb vr de 21e weer een 1e echo voor de volgende.cryo tp.....hopelijk met positiever resultaat.... @iedereen die nog in de wachteeken zitten,richting punctie en of tp gaan heel veel suc6 en hopelijk gaat het bij jullie beter als bij mij....
@Vlinder: he bah, vervelend zeg! Balen!! Hier helaas hetzelfde verhaal. Sinds gister buikkrampen en (donker) bruinverlies. Nog geen bloed, maar dat is natuurlijk een kwestie van wachten. Zwaar kut, want nu moeten we opnieuw het circus in. En daar zie ik natuurlijk niet naar uit ... Straks maar even een afspraak in DD maken. En dan denk ik een paar maandjes lucrin (vanwege de endometriose) en dan na nieuwjaar beginnen met poging 2!
Jeetje Stiertje...dat is inderdaad zwaar Kaaa Uuuu Teeee Hele dikke knuffel van mij. Ik hoop en duim dat DD je wel het zo gewenste wondertje mag geven. Ze zijn daar veel verder qua technieken dan hier in Nederland en bovendien meer met je begaan. Hier is het meer lopende band werk, tenminste in het UMCG. 2013 moet gewoon jouw jaar worden!
Dank je wel, Be Happy! Ik hoop inderdaad dat ik mijn 40e verjaardag (eind april) mag opluisteren met een kleintje in m'n buik ... Hoe voel jij je verder?
Hey Meiden, Vanmorgen mijn punctie gehad. Om half 8 waren we er en ik kreeg een morfine injectie. Voordat ik naar de behandelkamer ging was ik heel ontspannen (2 kalmeringsmiddelen en morfine werkten prima). De verdoving heb ik weinig van gevoeld (ik moest hoesten van de arts en daardoor voelde ik het niet) en daarna het aanprikken. Rechts ging echt vloeiend, ik probeerde zo ontspannen mogelijk te blijven en de pijn viel heel erg mee! Toen ging ze naar links... Oef, dat deed wel heel erg pijn! Maar elke keer als het niet meer ging even een paar seconden genomen om te ontspannen. Al met al viel het best wel mee, ik heb wel napijn, maar stiekem vind ik het heerlijk om een dagje op bed te liggen en lekker desperate housewives te kijken Ze hebben 10 eicellen gevonden, ik moet toegeven dat dit me een klein beetje tegen viel, want ik had iets meer verwacht, maar ik ben wel heel tevreden Nu ga ik lekker even verder rusten.
@Vlinder en Stiertje: Wat kl*te, zeg! Je zou toch zeggen dat we gezien de statistieken de komende tijd alleen maar zwangerschappen zouden moeten kunnen verwachten... Dikke knuffel en wens jullie weer veel moed om door te gaan!! @Be happy en Ddees: Laatste dagen op het wachtbankje! Hoop op goede berichten!! @Nana: fijn dat het erop zit, meis! En dat het meeviel. Maak je niet te zeer zorgen over het aantal eicellen. Het gaat echt om de kwaliteit en blijkbaar is 9 tot 12 cellen ideaal! Dus prima score! Wanneer hoor je of er bevruchtingen zijn? Lekker rustig aan doen vandaag! Wilde toch nog even melden dat ik ter voorbereiding op en tijdens de IVF behandeling naar de acupuncturist ben geweest en Chinese kruiden heb geslikt. Hij geeft aan dat de behandelingen de kans op een zwangerschap met ongeveer 50% kunnen vergroten (zorgt o.a. voor goede doorbloeding van de baarmoeder en is van invloed op de eikwaliteit). Dus als je normaal 20% kans hebt, zou dat met acupunctuur ongeveer 30% zijn. Natuurlijk geen idee of dat heeft geholpen - er komt uiteraard ook een flinke dosis geluk bij kijken. Maar ik voelde me er prettig bij en het helpt in ieder geval tegen de stress. Misschien heeft iemand iets aan deze informatie! Fijne avond!
Woensdag hoor ik alles en is ook hopelijk de terugplaatsing Bij een eventuele volgende keer zou ik ook willen kijken naar acupunctuur, ik heb er veel positieve verhalen over gehoord!
Ik heb ook acupunctuur gehad: 1 keer voor de tp, 1 keer na de tp en verder had ik naaldjes meegekregen die ik zelf kon zetten. Helaas heeft dat alles niet geholpen. Nana: fijn dat de punctie uiteindelijk toch een beetje te doen was (zeg ik voorzichtig). Mijn punctie was echt horror. Een van de redenen om nu naar Düsseldorf te gaan. Daar gaat de punctie onder narcose.
Hier denk ik ook dat het over is, vandaag een heel klein beetje roze. . . . We wachten het maar af Tilly wordt het niet tijd voor een zwangerschapsbanner? ? ?
@Tilly Yessss, van harte meid, het is je gegund!!! @Vlinder, Stiertje en Ddees, echt K.. Hopelijk is het de volgende keer gewoon raak. Ik zit braaf te wachten op mn ongie, die ik pas ergens eind volgende week verwacht. Een medium heeft me gezegd dat ik binnen 3 maanden zwanger zou zijn en ook iets met mn trouwdag. Dus mocht het deze maand spontaan lukken, zou dat helemaal kloppen. Ik ben overigens niet naar een medium gegaan hoor, ze kwam op mn pas, om het zo maar te zeggen haha. Ze wist dingen, die niemand kon weten, dus dan krijg je meteen extra hoop he. Maarre ik ga nergens vanuit en ben alweer bezig met de volgende terugplaatsing. We hebben 2 cryo's in 1 rietje en we hebben de knoop doorgehakt, mochten ze alle 2 goed ontdooien, willen we ze beide terug laten plaatsen. Nu nog vragen of we die keus hebben. Meiden succes weer!
Hey Meiden, Ik lig lekker op bed met mijn laptopje Hadden jullie ook dat het nog een hele tijd bleef bloeden? Elke keer als ik naar het toilet ga zie ik dat het toch nog weer behoorlijk heeft gebloed.. iemand anders er ook ervaring mee?
De eerste keer had ik wel tot de volgende dag elke keer wat bloed, maar deze keer heeft het helemaal niet gebloed. Wel in de gaten houden hoor het moet na een paar dagen wel stoppen.