ICSI, IVF, Cryo TP Juli/Aug 2012

Discussion in 'MMM clubs' started by kiki82, Jul 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

Feb 27, 2011
    5,738
    268
    83
    14 november intake in Dusseldorf ...

2. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

Oct 14, 2007
    1,247
    0
    36
    Noord-Holland
    Stiertje dat is best al vlug wij gaan half oktober en die afspraak staat al 2 mnd.

3. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

Feb 27, 2011
    5,738
    268
    83
    Ddees: het had zelfs nog iets eerder gekund, maar wij gaan nog met vakantie. Hoe ga jij het doen met de verzekering trouwens? Want dit is jullie 3e poging zie ik. Moet je dan alles zelf gaan betalen? En gaan ze nog aanvullend bloedonderzoek doen?

EN: heb je al een testje gedaan????

4. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

Oct 14, 2007
    1,247
    0
    36
    Noord-Holland
    We zijn net heen en weer geweest naar het AMC om bloed te prikken, wordt vanmiddag daarover gebeld. Ik heb niet zelf getest omdat ik toch iets van bloedverlies heb. Dus de uitslag zal vanmiddag wel negatief zijn.

Wij gaan inderdaad alles zelf betalen, gelukkig kan dat. Verder weet ik helemaal niet wat ze allemaal gaan doen. Ik ga ieder geval vanmiddag de medische dossiers opvragen en vragen of het AMC meewerkt om het ingevroren zaad te verhuizen. En dan wachten we de intake wel af.
    Als je nog tips hebt. . . .

5. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

Feb 27, 2011
    5,738
    268
    83
    Poeh, dat wordt een kostbare grap. In ieder geval fijn dat je in de omstandigheden bent dat je het kunt doen.
    Bij mij gaan ze iig aanvullend bloedonderzoek doen naar factoren rondom innesteling (immunologie, schildklier, stolling) en dat onderzoek gaat rond de 1000 euro kosten ...
    Ik zou als ik jou was iig vragen of er bij jou nog aanvullend bloedonderzoek nodig is. En verder is het voor mij natuurlijk net zo nieuw als voor jou ... Schrijf in ieder geval alles op wat je wilt vragen!

6. yara3

yara3 Lid

Jul 24, 2012
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Johoe dames daar ben ik weer! We hebben een heerlijk weekje Frankrijk gehad met toppie weer!
    Jee heb veel bij moeten lezen :)
    Gefeliciteerd Tilly toppie Meis (excuse me als ik
    Het verkeerd gelezen heb)
    Nana gelukkig is de punctie meegevallen!
    Ddees70 veel succes met de uitslag van het bloed kom op Meis nog niet opgeven blijf hoop houden! (ook al weet ik zelf dat dat lastIg is als je eenmaal rood verlies heb)
    Bah balen stiertje en Kiki :( heel veel
    Succes bij de nieuwe pogingen!
    Sorry als ik ieman vergeten ben (is even een
    Snelle reactie via telefoon)
    Ik zelf heb moren evaluatie gesprek in het ziekenhuis over poging 1 hopelijk krijgen we dan ook te horen wanneer we weer aan de slag kunnen, hoop zo dat dat de eerst volgende poging is!
    Jullie horen nog van me!

Dikke knuffel voor jullie allemaal! -x-

7. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

Oct 14, 2007
    1,247
    0
    36
    Noord-Holland
    Net de uitslag van de bloedtest gehad: Geen ja en geen nee.
    De waarden van het zwangerschapshormoon moet ongeveer 100 zijn en bij mij is het maar 4. Dit is bijna hetzelfde als de 1e poging. Ook heb ik inmiddels wel wat bloedverlies al is het niet echt veel.

De kans dat dit een zwangerschap is vrijwel nul. Volgende week woensdag 19 september toch nog een keer bloedprikken om te kijken of het zwangerschapshormoon verdwenen is.
    Wat me wel verbaasden is dat er nog 1 embryo is ingevroren dus gaan we de volgende cyclus voor een cryo terugplaatsing. Dan mag ik wel gaan temperaturen anders mis ik mijn menstruatie.
    Heb net ook maar de afspraak in Düsseldorf verplaatst naar 23 januari 2013. Kon niet eind december want dan is de arts er niet en begin december vond ik te vroeg want als we de eerst volgende menstruatie gaan starten dan weten we toch half november pas of het gelukt is.

8. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

Feb 27, 2011
    5,738
    268
    83
    Jeetje, Ddees, lastig. Geen ja en geen nee. Nog even onzekerheid dus. Maar wel een cryo! Dus in ieder geval daarmee nog een kans! Ik hoop voor jou dat je DD niet nodig zult hebben!!

@ego: heb bij mijn zorgverzekeraar de vraag uitgezet of zij het bloedonderzoek in DD willen vergoeden. Duim, duim, duim ...

9. yara3

yara3 Lid

Jul 24, 2012
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh das lastig geen ja en een nee weet je nog niet waar je aan toe bent! Super dat je nog iets in de vriezer hebt dat hebben wij helaas niet dus heel het 'circus' moet opnieuw
    Stiertje ik duim met je mee wat dat zal een hoop geld schelen!

10. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

Oct 14, 2007
    1,247
    0
    36
    Noord-Holland
    Nou het is wel zeker hoor dat er geen zwangerschap is, maar ze willen toch voor de zekerheid en voor een volgende behandeling nog een keer bloed prikken om te kijken of alles weg is.

Het is voor ons de 1e keer dat we een emmy in de vriezer hebben :)

11. Tilly80

Tilly80 Lid

Aug 11, 2012
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Ddees: Jeetje, meis. Super k*t dat het niet gelukt is... Maar wat een goed nieuws van de cryo! Toch nog een kans voordat je naar Dusseldorf gaat! Ik duim!

@Yara: Wat lekker dat je er even uit geweest bent! Nu met frisse moed verder! Hoop dat je direct weer kunt starten!

@Stiertje: Het duurt nog even, maar alvast veel succes in Dusseldorf! Ben benieuwd of de behandeling daar inderdaad veel geavanceerder is als hier! En bluh.. verzekeringskwesties zijn nooit leuk! En pfff... eur 1000! Zou toch wel heel mooi zijn als ze dat vergoeden!

@Nana: Hoorde je vandaag niet of er een TP zou komen? Hoop op goed nieuws!!

Hier gaat alles goed. Ben jarig vandaag en heb nog nooit zo'n mooi verjaardagscadeautje gekregen! Maar ben nog erg voorzichtig (en dus ook nog even geen banner..!), maar ook heel blij! 17 september heb ik een 1e echo - ivm mijn eerdere bbz, willen ze snel kijken of de innesteling op de juiste plaats is gebeurd! Spannend!

12. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

Oct 14, 2007
    1,247
    0
    36
    Noord-Holland
    Spannend Tilly

Ik heb nu mijn afspraak in DD maar verzet van 16 oktober naar 23 januari. Hopelijk is het niet meer nodig

13. Nana86

Nana86 Niet meer actief

@Tilly; Ik snap je onzekerheid wel, als je er zo lang op hebt gewacht dan zie je wel hoe kwetsbaar het is. Ik duim voor je :) En spannend die eerste echo!

@Ddees: Wat naar :( Heel veel sterkte meid!

Hier terugplaatsing gehad :)
    Een mooie viercellige topper slaapt vanavond bij ons en we hopen dat het blijft plakken.

Het was wel een zware dag, we moesten een behoorlijk eind rijden voor de TP en ik merk dat een autorit eigenlijk nog iets te zwaar is, dus nu heb ik heel veel last van mijn buik.

Na de TP brak ik helemaal, alle stress en spanning kwam er in een keer uit (en manlief was de klos). Eenmaal thuisgekomen ben ik naar bed gegaan en ik kon mijn ogen niet open houden. Tijdens de behandeling heb ik hier helemaal geen last van gehad, maar vandaag heb ik echt lopen janken! :)

Intussen is alle spanning wel weer wat verdwenen en ga ik zo weer lekker slapen en hoop ik dat het morgen iets beter gaat met mijn pijnlijke lichaam.. (en anders toch maar even bellen)

14. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Nu wel even een dipje, net met het ziekenhuis gebeld en er was geen enkele cryo :(

15. yara3

yara3 Lid

Jul 24, 2012
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kl#te hè nana! Je hoopt toch stiekem
    Dat ze wat kunnen bewaren in de vriezer!
    Ik ben vanmorgen naar het ziekenhuis geweest samen met manlief voor evaluatie van poging 1
    Gelukkig kunnen we de eerst volgende keer starten, verwacht ongeveer eind september menstruatie dus mogen dan met de
    Pil beginnen.
    Aangezien mijn vriend rookt heb ik aan de arts gevraagd wat dit voor invloed heeft voor goede embryo's ( van
    Mij wil hij het niet aannemen dacht als een
    Arts het tegen hem zegt wel)
    Ze hadden geen cijfers of het was uitmaakt wel
    Is er feit dat roken het zaad lui maakt, dus het is wel beter om
    Het niet te doen alle beetjes helpen zeg maar.
    Een ook de arts kijk eens wat je vriendin ervoor moet doen, het zou goed zijn als jij er ook wat aan doet.
    Was wel blij dat ze dat zei, vriendje was op de terugweg erg stil
    Dus die moet het even verwerken denk ik!
    Ook kan hij (als hij stopt) over 3 maanden
    Zijn sperma laten onderzoeken dan kunnen
    Ze kijken wat het verschil is voor en
    Na roken .
    Dus hopelijk gaat hij inzien dat roken niet zo
    Goed is!
    Zo moest ff mijn verhaaltje kwijt :)

X

16. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Yara: ik heb hier wel vaker gelezen dat de zaadkwaliteit aanzienlijk verbetert na het stoppen met roken. Ik wil tegen je vriend zeggen dat hij het in elk geval moet proberen. Wie weet helpt het jullie sneller aan het zo gewenste wondertje! En zeg nou zelf: de kans vergroten op een kindje is toch veel mooier dan zo'n ongezonde stinkstok? Zet hem op vriendvanYara, geloof in jezelf, je kunt het!

Nana: dikke knuffel...Je hoopt toch op wat reserves in de diepvries, omdat je anders weer het hele circus krijgt. Maar wie weet....is het helemaal niet nodig! Wie weet doet je 4cellig emmytje zijn best en ben je gewoon zwanger!

Ddees: eigenlijk is het dus wel duidelijk dat je niet zwanger bent, maar ik vind dat jouw lichaam wel een heel gemeen spelletje speelt! Dikke knuffel voor jou. Hopelijk doet het cryootje niet zo gemeen en wordt je daarvan zwanger zodat DD niet nodig is!

Hier: vannacht ziek geworden... Was vorige week ook al ziek. Nu buikgriep ofzo. Diarree, last van mijn buik en flink een emmer geknuffeld (overgegeven). Erg misselijk. Hopelijk komt dat ergens anders door en is het juist geen griep. Morgen zullen we het weten.

17. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

Feb 27, 2011
    5,738
    268
    83
    BeHappy: laten we hopen dat jouw misselijkheid door iets komt waar je uiteindelijk heel blij van wordt ... Heb je zelf enig idee of het wel/niet gelukt is? Beterschap joh!
    Nana: balen dat er geen cryo's zijn! Doe maar extra rustig aan voor dit embryootje ...
    Tilly: nog gefeliciteerd met je verjaardag!
    Yara: tsja, een man kan meestal maar weinig bijdragen in de MMM. Laat ie dan tenminste stoppen met roken, potdorie! Hoop dat het lukt ...

Verder iedereen groetjes!

18. Nana86

Nana86 Niet meer actief

@Be Happy: Oooh, wat spannend! Ik duim voor je!
    Heb je er al een gevoel bij of niet?

@Yara: Wat vervelend dat je man niet wil stoppen met roken..
    Die van mij neemt ook pas wat aan als 'iemand die er voor gestudeerd heeft' zegt dat het zo is.. Ik hoop dat je hem kunt overtuigen, voor je eigen gevoel is het toch prettiger als hij niet rookt.

Vanmiddag moet ik naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken om te kijken of ik last heb van overstimulatie.. Ik hoop echt dat het niet zo is..

19. Tilly80

Tilly80 Lid

Aug 11, 2012
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nana: Nee, dat hopen wij ook niet!! Weet je al wat? Voel je je heel naar? Ik duim voor je toppertje, hoor! Doe rustig aan en laat je een beetje verwennen!

@Be Happy: Oehhh!!! Wat spannend!! En wat knap dat je kunt wachten tot de officiele testdatum! Zo benieuwd!! Succes!

Bedankt iedereen voor de felicitaties:)!

20. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik durf het haast niet te zeggen. Er zijn hier nog zoveel voor hun eerste kindje bezig dat ik het pijnlijk vind om het tegen jullie te zeggen.....

Ik heb geen buikgriep. Ik ben zwanger! Aiden krijgt een broertje of zusje.

Ik strooi flink veel HCG zodat er veel zwangeren mogen volgen. Ik hoop dat het helpt, want het is jullie ook zo gegund.

Share This Page