@Ddees: De echo was bijzonder! We waren erg nerveus, gezien mijn bbz verleden. Maar dit keer zit mijn toppertje op de juiste plek! Er was een mooi vruchtzakje en dooierzakje te zien. Morgen hebben we een 2e echo (bij 6weken+2dagen) om te kijken of er hartactiviteit is. Ook weer een heel spannend moment! Ik heb er een goed gevoel over, maar word toch graag gerustgesteld. Heb verder (nog) weinig last van kwaaltjes, ben alleen belachelijk moe en mijn borsten zitten ongeveer onder mn kin. Maar dat heb ik er uiteraard graag voor over! Hoe is het met jou? Moet je eerst een ronde wachten tot je cryootje kan worden teruggeplaatst? Fijne zondag nog iedereen! Ik ga lekker met de voetjes omhoog op de bank naar 'boer zoekt vrouw' kijken!
Nana, gefeliciteerd! Ik had al het vermoeden dat je zwanger zou zijn, ivm die late overstimulatie. Tilly, ook jij gefeliciteerd, dat het deze keer wel op de juiste plaats zit. Lijkt me een hele geruststelling. En nu op naar een kloppend hartje! Chaben, had ik jou al gefeliciteerd? Bij deze dan! @ego: ik gun het jullie allemaal van harte (want ik weet hoe zwaar de MMM is), en tegelijk vind ik het ook wel een beetje moeilijk. Moet nog wel even verwerken dat wij nu weer een nieuwe ronde voor de boeg hebben. En echt, werkelijk iedereen om mij heen wordt zwanger. Op het werk lijkt het wel een explosie; 3 mannelijke collega's die een derde kind krijgen, en 2 vrouwelijke collega's hoogzwanger. En de buurvrouw vertelde me afgelopen week dat ze zwanger is van de derde (de tweede is net in februari geboren). Maar goed, jullie begrijpen dat natuurlijk, omdat jullie tot voor kort zelf ook in die situatie zaten. Ik hoop jullie snel te volgen. En heel stiekem hoop ik dat er in de 2 rustmaanden september en oktober (daarna moet ik weer aan de lucrin) een klein spontaan wondertje gebeurt. Afgelopen vrijdag waren we op een bruiloft en daar spraken we een stel dat 3 mislukte icsi-pogingen had gehad. Daarna gingen ze op wereldreis om dat allemaal een plekje te geven en pats, 4 maanden later was ze zwanger. Soms gebeuren er toch bijzondere dingen ... Nou, tot zover het gefilosofeer maar weer. Werk aan de winkel.
bedankt meiden! Ik kan het eigenlijk nog niet geloven en het voelt pas als 'echt' komende donderdag.. tot die tijd hou ik toch nog een beetje mijn hart vast.. Het is zo onwerkelijk! Vooral omdat ik had verwacht me heel anders te voelen, dat ik symptomen zou hebben die helemaal nieuw zouden zijn of die anders zouden voelen dan eerder, maar ik voel juist helemaal niets! Geen pijnlijke borsten, niet misselijk, niet heel erg moe, ik vond het alleen verrassend dat ik vanmorgen moest huilen van animal planet (arm hertje werd ingeslapen) @Stiertje73; Dat kan ik me heel goed voorstellen.. Het is heel zwaar om te zien dat het sommige mensen aan lijkt te komen waaien, terwijl je net de teleurstelling hebt gehad na zo'n zwaar traject.. En je wilt zelf ook zo graag! Ik wens je heel veel sterkte en kracht de komende periode en hoop dat jullie ook snel een positieve test in handen mogen hebben!
Nann gefeliciteerd meid!!! Lekker genieten hoor!!! Eindelijk eens etn topic waar het goed gaat. Volgende week fm voor mn cryo terugplaatsing. Die verwacht ik eind volgende week, begin die week erop. Nu ik dit type, denk ik, wat is dat alweer snel!!!! Die cyclus rust had ik acheraf echt nodig, gelukkig was het geen lange cyclus. Iedereen succes. Zitten er nog meiden op het wachtbankje?? Of binnenkort terugplaatsing cryo, punctie enz.?? Misschien weer een de lijst vernieuwen.
@ Tilly Ja wachten op mijn volgende ongi ergens half oktober en dan de medicijnen slikken voor de cryo -TP. Fijn dat je een goede echo hebt gehad. En heb je het hartje gezien nu? ? ? @ Nana succes met wachten op de officiële uitslag. . . .
Ik ben een tijdje niet meer geweest hier maar wel meegelezen hoor...chaben,tilly en nana van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen echt super dat er wat meer positievere resultaten komen hiero maar ik moest even weer bijkomen van weer een mislukte poging....maar goed we gaan weer voor de.volgende cryo tp en hopen dat die poging wel lukt..... @ddees en happy wanneer gaan jullie.voor de cryo poging? Vrijdag om 13.15uur hebben we de tp van onze 2 cryo dus word weer spannend
Lieve meiden. Wat een dubbele gevoelens in dit topic, he... Ik ben superblij te mogen vertellen dat we maandag het hartje van ons kindje (lees: rijstkorreltje van 5.1 mm) hebben mogen zien kloppen! Daarmee is de kans dat het nu nog mis gaat gedaald naar 10%. Maar... het is ook lastig dat hier mee te delen, want ik weet heel goed hoe dat voelt. Je bent blij voor een ander, maar wilt het zelf ook zo graag! Ik hoop zo dat jullie allemaal ook snel een mooie positieve zwangerschapstest in handen hebben. Heb enorm veel respect voor iedereen in de MMM en zeker voor diegenen die na elke teleurstelling weer de moed vinden om door te gaan! Wat een super gewenste kindertjes zullen wij uiteindelijk allemaal krijgen! Veel succes voor jullie die weer een cryo-TP in het vooruitzicht hebben en ook voor jullie die in de 'afwachting tot actie' fase zitten. Ik trek me een beetje terug (zoals uitgelegd), maar blijf zeker meelezen en zal voor jullie allemaal 'cheerleaden'!! Geef niet op, meiden!!
Tilly van mij hoef jij je niet terug te trekken uit dit forum. Juist uit de succes verhalen put ik moet om door te gaan. Ik weet natuurlijk niet hoe andere hier over denken. Maar dit hoort er ook bij en dit is wel je topic van dat het gelukt is. Ik vind het ook wel fijn om te horen hoe ieder z'n zwangerschap verloopt of het goed gaat ed.
Ja Nana ben ik ook wel heel benieuwd naar! Ikzelf ben weer begonnen aan onze 2e poging de eerste pilletjes al op afgelopen donderdag weer een volle tas met medicijnen opgehaald bij de apotheek dus we kunnen weer aan de slag met een beetje geluk ben ik zwanger als ik jarig ben (2 december) dat zou wel het allermooiste cadeau aller tijden zijn Hoe gaat het bij jullie lieve dames? Lieve groetjes -x-
Morgen eerste fm voor cryo terugplaatsing, denk dat het niet lang duurt, aangezien ik al ovulatiepijn begin te krijgen. Ik heb zelf het idee dat de pregnyl nog wel te laat is, maar eerst morgen afwachten. Hoop dan dit weekend de terugplaatsing te hebben en dat weer die wachtweken. Nou eerst maar kijken hoe de cryo's uit de vriezer komen, vergeet bijna dat dat ook nog mis kan gaan.
fm was goed, 2 follikels van ong. 13mm. Ik moet morgen weer. Gyn. gaf aan dat ik ook ovulatietesten kon gebruiken, ik heb er mee in mn hand gestaan, maar toch maar niet gedaan. Ik voel altijd mn eisprong en raak waarschijnlijk alleen maar in de war van die dingen. Morgen hoop ik de pregnyl te kunnen spuiten. Ik heb een andere pregny gekregen uit Duitsland, iemand daar ervaring mee?? Even een ander vraagje, hebben jullie gewoon gemeenschap tijdens een cryo terugplaatsing. Rond de puntie en terugplaatsing had ik daar echt geen behoefte aan hoor. Stel je voor dat het ineens spontaan ook lukt en met de cryo ook dan heb je nog meer kans op een meerling. Kent iemand iemand die zwanger is geworden van een 2-ling (niet 1-eiig) en maar 1 croyterugplaatsing...of denk ik nu wel heel erg ver door.....
Hoe gaat het verder met jullie?? Het is ineens zo stil hier. Nog mensen op het wachtbankje of binnenkort puntie oid? Succes allemaal
Wij gaan binnenkort ook beginnen aan de cryo-tp. Wel raar want dit hebben we nog nooit gehad. Ben nu aan het wachten op mijn ei/ongi Ben aan het temperaturen. Ik zit nu al op dat 22 en heb nog niet het gevoel dat ik mijn ei al gehad heb. Ik ben zo bang dat ik mijn ongi ga missen en dan niet kan starten. . . . Hier staat mijn temperatuurkaartje: http://www.zwangerschapspagina.nl/temperatuurkaartjes/389964-temperatuurkaart-voor-cryo-tp.html
Happy 1978 ik heb ovitrelle gehad i.p.v pregnyll dus daar heb ik geen ervaring mee! Ikzelf ben nu bijna een week geleden met de pil gestart en moet volgende week zondag/maandag beginnen met de lucrin (moet nog ff uittellen moet namelijk als ik nog 4 pillen heb starten) Bij de eerste poging geen gemeenschap gehad aangezien manlief zijn potje moest inleveren en daarna had ik er idd niet zoveel behoefte aan gehad want exht prettig is de punctie niet. Nu weet ik niet meer of we rond de terugplaatsing gemeenschap hadden gehad dat ben ik ff kwijt. Ddees70: Het lijkt erop ofdat je rond de 15e/16e dag je ovulatie hebt gehad omdat ie daar even naar beneden gaat en daarna weer omhoog Maarja ben geen dokter dus durf het niet te zeggen!
Hey Meiden, Hier helaas geen goed nieuws.. Gisteravond begon het met een beetje bruinverlies en ik voelde me ook niet meer zo zwanger (geen misselijkheid of moe) Vandaag heeft het doorgezet, vanmiddag veel bloed met stolsels verloren en behoorlijke rug en buikkrampen.. Ik probeer een beetje hoop te houden, maar mijn gevoel zegt dat het over is... Morgen ben ik de kliniek en dan horen we hoe het nu verder gaat..
@nana, echt balen meid, je lichaam kan je zo voor de gek houden he. Wat dit de eerste ronde?? of terugplaatsing met cryo?? Had je utro, ik lees van veel meiden dat je daar echt zwangerschapsverschijnselen van krijg, ik had het vorige keer in hele lichte mate. Hoop dat je het een plekje kan geven! Ik heb echt de eerste dag veel gehuild, daarna werd het beter. Sterkte hoor!! @Ddees70, ik ben niet zo thuis in de temp. kaartjes. Moet je eerst nog een cyclus wachten?? Dan hoop ik dat je snel ongie bent, zodat je snel op kunt voor de cryo. Zie dat het de laatste poging is (vergoed dan). Ik ga extra voor je duimen hoor!!! Ik hoor bij heel veel dat de laatste lukt hoor!! Ik ben heel benieuwd voor morgen, voel af en toe ovulatiepijn, maar heb niet zoveel vruchtbaarslijm meer, maar goed dat kan nog komen natuurlijk. Morgen heb ik een afspraak hier in het ziekenhuis, dan hoef ik niet helemaal naar Rotterdam voor die paar minuten en de tijd kwam ook nog eens beter uit. Met een volledige ronde, wil ik wel in Rotterdam de fm's hebben, zij hebben toch meer ervaring met meerdere follikels....
@Yara bedankt voor je reactie. Ik twijfel zo erg omdat ik normaal een hele duidelijke verhoging heb tot wel 36,6 of zelfs 37. Ik denk zelf dat mijn lichaam nog van slag is doordat er een klein beetje zwangerschaps hormoon was. De vorige keer na de ICSI met een klein beetje hormoon had ik een cyclus van 38 dagen en een LF van 16. Maar meer suggesties zijn welkom. @Nana wat balen dat je ongi doorgebroken is. Sterkte . . . .
Nee, ik was zwanger na mijn eerste poging.. Vorige week donderdag had ik het goede nieuws doorgegeven bij de kliniek en hadden we een afspraak gemaakt voor een echo. en heb dus vandaag in de 5e week waarschijnlijk een miskraam gehad..