ICSI, IVF, Cryo TP Juli/Aug 2012

Discussie in 'MMM clubs' gestart door kiki82, 22 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    @Happy Ik moet de 2e dag van mijn menstruatie beginnen met progynova.
    Dus vandaar dat ik zo "zenuwachtig" doe :)
    En dan krijg ik een echo op de 12e dag om te kijken of het baarmoederslijmvlies goed ontwikkeld. Als dat dik genoeg is dan beginnen met Utrogestan en dan wordt er een afspraak gemaakt voor een TP.

Sinds de ICSI behandelingen voel ik in mijn eigen cyclus mijn ei niet meer, voorheen had ik 4 dagen ei-pijn. Was wel makkelijk.

Het is anders dan wat ik hier voorbij heb zien komen. Die progynova is een soort anti-conceptie zei de apotheek dus ik zal wel geen eigen ei sprong hebben.

@ Nana gaan ze nog wel kijken of het inderdaad weg is ? Heel veel sterkte "knuf"

2. Happy1978

Happy1978 Bekend lid

15 apr 2011
    502
    0
    0
    @nana, sorry meid, had dit niet in de gaten! Heel veel sterkte toegewenst!!

Hier een baaldag, waarschijnlijk mn eisprong gemist. Die van 13mm zijn er niet meer...ook heb ik geen vruchtbaarslijm meer.
    Ik wordt teruggebeld door het maasstad, misschien zaterdag toch nog een fm. vandaag waren er 2 van 11 en 12 mm. Ze kunnen toch niet gekrompen zijn?? Ik ben van de week een dag flink ziek geweest, en denk dus dat ik toen mn eisprong gehad heb, zonder het in de gaten te hebben. Nou dan waren de ovulatietesten toch te laat geweest, maar achteraf denk ik, had ik ze toch maar gebruikt. Weer dus een vroege eisprong gehad op dag 13-14. Ik baal er enorm van, weer een cyclus wachten.
    Volgende keer ga ik gewoon op dag 10 voor de 1e fm. Ik neem geen risico's meer. Met de IUI deden ze bij ons in het ziekenhuis altijd op dag 10 de 1e fm. In het Maasstad dus pas dag 12 en aangezien ik nooit eerder als dag 12 pregnyl hoefde te zetten, vond ik het prima. Achteraf had ik dat dus niet moeten doen, aangezien ik de vorige cyclus (rustmaand) ook al een vroege eiprong had.

3. Happy1978

Happy1978 Bekend lid

15 apr 2011
    502
    0
    0
    Net contact gehad met het Maasstad, oh wat baal ik dat ik geen ovulatietesten heb gebruikt!!! Waarschijnlijk toch echt dinsdag mn eisprong gehad. Bleek mn baarmoederslijm 8 te zijn, dacht minder en vandaag hier in het ziekenhuis 7. Toch raar dat het minder wordt, maar goed, volgende keer blijf ik in het maasstad ziekenhuis voor alles. Net een ovulatietest gedaan, deze wat natuurlijk negatief. Morgen voor de zekerheid toch hier in het ziekenhuis voor een fm. Maar ik verwacht niets meer. Eigenlijk weet ik dat ik dinsdag de eisprong heb gehad, maar de terugplaatsing kan dan niet doorgaan....grrrhhh, wat baal ik hier toch van, weer een maand wachten en dan maar zien of het volgende maand allemaal goed gaat met ontdooien enz.
    Ik heb af en toe weer een potje zitten huilen. Had ik ze toch maar gekocht, ben boos om mezelf, maar heb ook het gevoel dat het gewoon niet klopt.... heb iets last gehad van vruchtbaarslijm maandag en dinsdag, meestal veel meer. Moest het even kwijt.

4. yara3

yara3 Lid

24 jul 2012
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden leven jullie nog?
    Ben benieuwd hoe jullie ervoor staan! Wachtweken, puncties, fm etc.
    Ikzelf ga zondag weer de eerste lucrin spuit zetten nu volop met de pil bezig vind het wel weer even spannend de eerste spuit maar goed na een aantal dagen weet je niet meer beter!
    Hoop iets van jullie te horen!
    -x- voor jullie

5. Happy1978

Happy1978 Bekend lid

15 apr 2011
    502
    0
    0
    Hier goed nieuws, blijk toch mn eisprong niet gemist te hebben.
    Voelde zaterdag en zondag lichte ovulatiepijn en dacht maandag toch maar bellen voor een fm. Maandagavond een ovulatietest gedaan en een licht streepje. Dinsdag fm en er zat een mooie follikel en baarmoederslijm was 11mm (wat erg dik is mij mijn doen). Ook nog een ovulatietest gedaan en super positief. Als alles goed gaat hebben we zondag de terugplaatsing. Heb ik vorige week voor niets 4 dagen zitten balen en traantjes gelaten, maar goed, ben dus helemaal happy dat ik 'm toch niet gemist had. Vond het ook wel raar, ik heb de laatste 1,5 jaar nog nooit mn eisprong gemist.

Hoe is het het verder met jullie, inderdaad stil hier zeg!!

@Yara3, succes zondag met je eerste spuit, is dit de 2e poging?? Ik duim voor een plakbeebje hoor!

6. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Fijn Happy dat je deze ronde toch nog verder kan.
    Ik zit ook wel in de zenuwen, ik wacht op mijn menstruatie zodat ik met progynova kan beginnen voor de Cryo-tp. Nou is mijn cyclus ook erg in de war. Ik denk dat ik op dag 25 mijn ei heb gehad. Ben aan het temperaturen wat altijd duidelijk is, maar nu natuurlijk niet :(

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hart onder de riem voor zenuwachtige Ddees:
    Hier heeft de combi Progynova, Utrogestan en een cryo goed uitgepakt.:D
    Je mag inderdaad op de eerste of tweede dag van ongesteldheid beginnen met de Progynova. Dan rond dag 12 een echo. Bij mij was dan altijd het slijmvlies al dik genoeg. Zo niet, dan moet je nog langer slikken en nog eens voor een echo komen.
    Als slijmvlies dik genoeg is, wordt afspraak voor cryo-tp gemaakt. Een paar dagen voor de tp moet je met de Utrogestan beginnen.
    Heel veel succes!

Voor de rest allemaal een dikke knuffel van mij!

8. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Dank je Be Happy
    Ik ben zo ban dat ik mijn menstruatie mis. Ik heb namelijk altijd zo'n dag of 5-7 na de eisprong wat roze verlies en dan na 5-7 dagen pas de echte menstruatie, maar dat is dan ook maar 3 dagen dus. . . . Ik heb in maart een keer mijn menstruatie gewoon overgeslagen dus. . . .= Stressss ! ! !
    Heb mijn temperatuurkaart bij het AMC neergelegd om te kijken of zij mij advies kunnen geven.

9. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik denk dat ik op dag 25 mijn ei gehad heb daarna is de temperatuur iets gestegen naar 36,5. We zitten nu op dat 30 en nog steeds 36,5. Ik heb vandaag wel iets roze verlies gehad. Wat voor mij normaal zou zijn dan is over een dag of 5-10 mijn menstruatie wel denk ik.
    Ik heb mijn kaartje voor gelegd aan het AMC maar ze kunnen me zo niet helpen. Ik moet maar een afspraak maken met een arts.
    Nou dan maar niet. Dan hoop ik dat het zoals anders is, maar dan wat later en dat dan volgende week ergens mijn menstruatie komt.
    Het is zo verwarrend . . . .

Mijn vorige getemperatuurde cyclus van mei had ik op dag 20 mijn ei, dag 24,25,28,29,30 wat roze en op dag 36 lage temp en wat meer bloed dus een cyclus van 35 dagen.

10. Happy1978

Happy1978 Bekend lid

15 apr 2011
    502
    0
    0
    @Ddees, wat ingewikkeld allemaal zeg, ik hoop dat je menstruatie snel op gang komt!!!

Hier af en toe last van wat zenuwen, wel/niet terugplaatsing en als ze beide goed ontdooien, 1 of 2 terug laten plaatsen....zucht, denk je dat je eruit bent, ga we weer twijfelen. Ik denk dat we toch voor 2 gaan, en als ze alle 2 goed innestelen enz. zal het even wennen zijn, maar ik denk dat iedereen dat heeft. AHHHH ik word gek van mezelf....nou we wachten zondag maar even af, 's ochtends worden we gebeld, dan hebben we nog even om het er over hebben, weet eigenlijk niet of ze doorgeven hoeveel er goed ontdooid zijn...
    wachten, wachten, wachten, wat worden we in de MMM toch op de proef gesteld he.

Iedereen succes!!

11. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @Happy: in het UMCG geven ze dat vantevoren niet door. Toen wij daar voor onze tp kwamen, bleek dat de eerste cryo niet goed ontdooid was en dat ze toen de tweede hadden gepakt. En dat was toen meteen onze laatste.
    Sterkte!!

12. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Spannend Happy sterkte zondag.

Hier vandaag de temperatuur naar beneden maar nog weinig bloed te zien.

13. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @Ddees: gek he, dat je soms juist zit te wachten op bloed en op andere momenten helemaal niet!
    @hier: even rust in de tent. Ff geen hormonen in m'n lijf, behalve uiteraard die van mezelf. Een lekkere vakantie in het vooruitzicht. En daarna weer knallen!

14. Happy1978

Happy1978 Bekend lid

15 apr 2011
    502
    0
    0
    De terugplaatsing gaat door!!! Oh wat was ik aan het stressen zeg, dacht van de week ineens dat ik ongie moest worden en toch de week ervoor al mn eisprong had gehad. Waarschijnlijk gewoon spanningen. Net even een traantje gelaten, toen ik hoorde dat de terugplaatsing doorging, even de spanning eruit.

Nu de slopende wachtweken, maar die zijn minder lang als bij een punctie. Ik heb geen hormonen, en een lf van 12 dagen en verwacht mn menstruatie (of eigenlijk verwacht ik 'm gewoon niet natuurlijk) volgende week maandag. Dus maar een week in spanning. Hoewel ik pas later die week zal testen....

15. yara3

yara3 Lid

24 jul 2012
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh wat fijn dat de terug plaatsing doorgaat!
    Hier over een klein uurtje weer de eerste spuit pfff heb er al de zenuwen van terwijl de vorige keer het zo goed ging.
    Maar toch is weet eventjes geleden!
    X

16. Happy1978

Happy1978 Bekend lid

15 apr 2011
    502
    0
    0
    @yara3 hoe ging de spuit. Spuit jezelf?? Mn man heeft me constant gespoten. Nu is het een cryo, en helemaal in eigen cyclus ook geen pregnyl, echt heerlijk hoor.

Er was er 1 goed ontdooid en deze is teruggeplaatst. Had score 3, wel minder als bij de verse terugplaatsing, maar lees dat dat niet zoveel zegt. Het was een murola, met al lekker veel cellen die al begonnen te samgen voegen (heb er niet zo heel veel verstand van hoor, maar klonk positief). Nu is het wachten. Normaal gesproken zou ik volgende week maandag ongie moeten worden met een lf van 12 dagen, maar mocht ik niet ongie worden zal ik in de loop van die week do. of vrijdag pas een testje wagen hoor.

17. yara3

yara3 Lid

24 jul 2012
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee mijn vriend die zet de spuit , zelf vind ik het eng om te doen en zo kunnen we het samen doen voor hem
    Is dat geen enkel probleem!
    Ging goed hoor na afloop wen beetje branden/jeuken maar goed dat nemen we maar voor lief! Zag net een klein prik gaatje onder mijn navel! Het begin is weer gezet, kom maar op met de andere spuiten :) het frustrerende van heel het 'circus' is dat je niet weet wanneer en of het lukt, als je nu zeker weet van over een paar weken/maanden ben je zwanger denk je oh nou prima maar nu heb je constant onzekerheden door de stappen die je elke keer moet zetten!
    Maar goed we zijn weer begonnen en gaan vol positieve moed aan de slag :)
    Slaap lekker lieve dames -x-

18. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik ben zaterdag toch maar begonnen met de progynova ik had toch wel het idee dat het menstruatie was vrijdag dus . . .
    De afspraak voor de echo is ook gemaakt donderdag 25 okt.
    Dan kijken of het baarmoederslijmvlies goed is.
    Dan een nieuwe afspraak voor de TP en dan maar hopen dat de emmy goed ontdooit

19. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Spannend, Ddees!
    Ik moet er niet aan denken dat mijn vriend die injecties in m'n buik zet. Ik doe het altijd zelf, ook de lucrin, dan heb ik ook zelf de controle over hoe snel het erin gaat enzo ...

20. Happy1978

Happy1978 Bekend lid

15 apr 2011
    502
    0
    0
    Ik vind het juist wel fijn dat mn man het doet, ik kijk ook niet hoor. En merkte dat het elke dag steeds beter ging.

Even een vraagje, gisteren de terugplaatsing gehad. Nu had ik gevraagd of ik die bolletjes kon krijgen omdat mn lf 12 dagen was, maar ik kreeg ze dus niet. Nu had ik er nog een paar en heb via iemand nog wat gekregen. Ben vandaag begonnen. Hoeveel zal ik moeten gebruiken....Bij een punctie is het 3 x 2 bollen, nu zat ik te denken aan 2 x 2 bollen. Maak zelf natuurlijk gewoon progesteron aan, maar slijmvlies breekt wel sneller af omdat mn lf 2 dagen korter is dan normaal.... Hoe het nu is zal ik maandag mn menstruatie moeten krijgen als het niet gelukt is, dit is 8 dagen na de terugplaatsing van een murola. Deze zal pas morgen of overmorgen op zn vroegst innestelen en ik weet dan niet of het tijd genoeg heeft, vandaar dat ik toch maar zelf die bolletjes neem. Wat vinden jullie??

Ddees70, spannend weer, hopelijk krijg je de 25 goed nieuws en gaat de cryoterugplaatsing door. Hoeveel cryo's heb je nog??

Deel Deze Pagina