Lieve dames Duimen jullie met me mee voor morgen! Eerst om 10 uur bloed prikken voor te kijken voor eventuele overstimulatie (maar ik heb geen een van die klachten) Buik is nog iets wat gevoelig Maarja daar hebben ze dan ook in lopen porren. Verder afgelopen dagen goed gerust, veel gedronken (en veel geplaagden) dus hopelijk is mijn bloed goed en kan er een beebje terug geplaats worden! Ben ook erg benieuwd hoeveel bevruchtingen er zijn! Jullie horen het nog! Slaap lekker! -x-
En Yara, was het bloed goed?? Heb je een terugplaatsing gehad of krijg je die nog?? Succes meid!! Hier waarschijnlijk mn eisprong gehad, heb 'm niet zo heel erg goed gevoeld, was deze maand de rechter kant, normaal bijna altijd links. De rechter is ook minder gevoelig. Ben van mn zoontje ook van de rechterkant zwanger geraakt, dus noem dit altijd de goede kant haha, maar ik ga nergens vanuit hoor. Hopelijk snel ongie en op voor ronde 2.
Hey Bloed was wel wat dikker en tijdens de echo zag de arts toch wat vocht in mijn buikholte. Gelukkig hebben ze er wel 1 kunnen terug plaatsen! Wel advies gekregen om het rustig aan te blijven doen en veel te drinken. Ook rade ze me aan om halve dagen te gaan werken (werk in de kinderopvang) dus ja dat gaan we dan maar doen. Ook moet ik goed naar mijn lichaam luisteren en contact opnemen als de klachten erger worden. Sinds de terugplaatsing heb ik een drukkend gevoel in mijn onderbuik herkennen jullie dit?
Hoi meiden, Ik heb een tijdje niet meegeschreven, omdat ik even wat minder bezig wilde zijn met zwanger raken. Het is soms echt een obsessie. Daarbij was de ivf emotioneel heel zwaar en moest ik echt even afstand nemen. En ik moest ook 4 maanden wachten op een cryo-tp, pas in 2013 dus . Gelukkig heeft een lieve verpleegkundige deze maand een plekje voor me kunnen regelen en heb ik vanmorgen een cryo tp gehad . Maar zo te zien zijn jullie ook niet meer zo schrijverig... Hoe gaat het met jullie???? Ik ga even teruglezen en op zoek naar het lijstje, ben erg benieuwd wie nu waar mee bezig is en bij wie het natuurlijk al gelukt is!
Er word jammer genoeg idd niet veel Meer geschreven! Ik zelf zit in de 2e wacht week. Gisteren een week na de terugplaatsing begon ik ineens licht te vloeien vandaag helaas nog weet echt niet wat ik ervan moet denken volgens mij nog te vroeg voor een menstruatie en te laat voor een innestelling! Grrr echt word er helemaal gek van heb gister dan ook alleen maar gehuild echt frustrerend je weet totaal niet waar je aan toe bent! Oh dat is fijn dat je deze maand nog een terugplaatsing hebt kunnen doen! En wat veel cryo's jee wij hadden helaas wij hebben van De 17 eitjes maar 2 goede bevruchtingen de artsen wisten ook niet hoe dat kwam! Ben nog op een brief aan het wachten van het ziekenhuis ofdat onze andere embryo in de vrieskou mag. Dus kortom een en al onzekerheid hiero!
Yara, wat spannend allemaal. Misschien heb je een late innesteling? Of een tussentijdse bloeding, wat volgens mij wel eens kan gebeuren met utro. Bloed je nog steeds? Ik hoop dat je snel de brief van het ziekenhuis krijgt en ze allemaal de vriezer in mogen. Ik heb inderdaad een heel goede ivf poging gehad, wat vrij uniek is voor mensen met een lage amh. Gisteren een tp van een blastocyste die al uit z'n schilletje aan het kruipen was. We moesten zelfs eerder komen, omdat het bijna zou gaan innestelen. Maar weetje, zo'n goede poging geeft nog geen garantie op een zwangerschap. Iemand met maar 1 embryo van een paar cellen kan net zo goed zwanger worden. Dus verlies de hoop niet! Sammy, ik kom even kijken
Helaas niet zwanger. Had al zo'n voor gevoel. Die krampen de hele tijd, die had ik de 2e poging ook en toen was het ook niet gelukt. Ik had ook helemaal geen gevoelige borsten zoals de 2 keer dat er wel hormoon gevonden was. Op naar Düsseldorf eind januari.
@Ddees, wat ontzettend balen meid. Bah!! Gelukkig kunnen ze in Dusseldorf veel, geef niet op he. Heel veel sterkte meid! @danicha, super dat je gisteren je terugplaatsing heb gehad van een blastocyste, heb al eerder gelezen van iemand dat het al bijna uit het schilletje was, geef toch goede moed. Wanneer mag je testen?? Ik duim voor je!! Hier aan het wachten op mn menstruatie, waarschijnlijk vandaag, dan bellen of ik mag starten voor de 2e ronde. Afwachten dus, voel niet veel, wel wat hoofdpijn. Weet ook niet helemaal zeker wanneer mn eisprong was, heb 'm veel minder gevoeld, maar mis 'm nooit, dus weet bijna zeker dat het vandaag moet zijn, tenminste normaal heb ik een lf van 12 dagen en dat is vandaag voor mn gevoel.
Ddees, wat balen :x. Er worden heel goede resultaten in dd geboekt, hopelijk komt het geluk dan aan jouw kant. Happy, spannend hoor dat de volgende ronde bijna begint. En misschien word je wel helemaal niet ongesteld, je weet maar nooit . Ik moet volgende week zaterdag bloedtesten in het zkh. 2 dagen na m'n nod, dus als ik dan nog niet ongi ben. Ik denk dat ik volgende week ergens zelf ga testen. Dinsdag is het 2 weken na de pregnyl, dus dan zou het wel kunnen... Yara, hoe gaat het?
Tja wat zal ik ervan zeggen weet gewoon moet wat ik ervan moet denken! Nog steeds bloedverlies maar niet super veel lijkt ook rosé in plaats van rood. Had gisteren ook een drukkend gevoel in onderbuik dit had ik na de punctie ook (kans op overstimulatie) arts heeft toen gezegd dat als ik zwanger ben dat de klachten weer terug kunnen komen dus dat geeft me dan weer hoop! Nu al bloedtest heeft volgens mij geen zin aangezien dit nog te vroeg is dus leef heel de tijd tussen hoop en vrees
Jeetje wat zenuwslopend Yara . Hoeveel dagen na de tp zit je nu? Je zou eens een kv-test kunnen doen, die zijn heel gevoelig. Maar ja, als die negatief is, kan die over een paar dagen alsnog positief worden en dat geeft ook veel onzekerheid. Aan de andere kant, als die positief is...
Ik zit nu op 10 dagen na terugplaatsing, ben helaas nog niet bloedvrij ben er toch bang voor dat het helaas pindakaas is heb voor morgen nog van die utrogestan balletjes dusja maak ze maar op Sorry even een depri bericht Danitcha hoe voel je je? Ga snel slapen morgen weer vroeg werktime slaap lekker! -x-
Pfff, niet leuk Yara. Ik duim nog steeds voor een klein wondertje voor je! Al die moeite moet toch een keer beloond worden?? Al post gehad van het zkh? Ik voel helemaal niets. Ben nog nooit zwanger geweest, dus heb ook geen vergelijkingsmateriaal, maar voel me net zoals altijd. Ik weet ook niet hoe snel ik na de innesteling iets hoor te voelen. Maar niets voelen geeft geen hoop. Heb wel de dag van de tp krampjes gehad, maar dat kan denk ik ook komen omdat ze aan je baarmoeder hebben lopen friemelen, volgens mij had ik dat na de iui's ook. Die wachtdagen zijn echt killing, pfff!
@Yara, duim voor je meid, hoop dat je zwanger bent!! @danitcha voor jou ook spannend Hier nog niets te bekennen. Durf niet zo te hopen, maar had echt gisteren mn ongie verwacht. Morgen zou dan eigenlijk 2 weken na eisprong zijn, dus ik wacht rustig af. Zal je LF ineens vanzelf langer kunnen worden, is al, min. een jaar zo. Vroeger was die altijd wel 14 dagen. Nou, mocht ik zaterdagmiddag nog niet ongie zijn, ga ik een zwangerschapstest halen en dan zondag testen. Sorry voor mn ego berichtje hoor, maar vind het ineens zo spannend worden....
Net eindelijk de lang verwachte brief van ziekenhuis gehad en helaas ben er aardig verdrietig van daar was toch wel mijn hoop op gevestigd dat we nog een embryo in de vriezer zouden hebben!
@Yara3, balen meid, hopelijk heb je ze niet nodig en ben je toch zwanger, hou moed, wanneer kan je testen?? Hier toch gisteren ongie geworden en gelukkig mocht ik starten. Dus de eerste spuit is alweer gezet. Hopelijk over 2 weken de punctie.
Hoi dames, Ben even niet geweest, was overal een beetje klaar mee... Laatste embryo's waren niet goed ontdooit en zo heb je van 8 cryo's niks meer over... Nu alweer 2wkn aan het prikken geweest en morgen de punctie, 13 goede follikels zichtbaar, dus ben benieuwd wat er uiteindelijk van overblijft. Toch best zenuwachtig, ook omdat bij de eerste icsi het meteen raak was en ik mij realiseer dat wij toen echt geluk hebben gehad.. Wat als we dat nu niet hebben? Trek ik dat wel? Zo midden tussen de feestdagen die tegenslag? Heb in ieder geval deze week vrij dus we gaan alles in rust doen. Moet alles nog even terug lezen maar balen happy! En meteen weer door! Ik hoop dat het deze keer raak is! Jeetje yara, wat een tegenslag... Maar ik hoop dat je ze niet nodig hebt en een positieve test in je handen krijgt! Dames allen veel succes!
Kiki veel succes morgen met de punctie! Jeetje an 8 cryo's niks over 13 follikels is een mooi aantal! Ga voor jullie duimen dat er veel bevruchtingen komen! Zelf moet ik morgen bloed laten prikken probeer nog positief te zijn. Maar aangezien ik al een week bloed verlies is dit erg lastig. Echt vreemd bij mij 'normale' menstruatie is het maar een dag of 4 met bijbehorende klachten hoofdpijn/buikpijn etc. Nu 0,0 dus weet gewoon niet wat ik ervan moet denken! Ga nu lekker slapen tot snel weer X