ICSI/IVF in Hengelo icm Zwolle..

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Danoontje01, 20 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.549
    2.018
    113
    Ok spannend zeg. Nu maar hopen dat we daar ermee uitgepikt worden en dat dan onze laatste poging slaagt...

2. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.549
    2.018
    113
    Sjips ik moet de vpk nog bellen. Kijken of ze nog wat doen met medicatie die over is.
    Ik heb nog 2 gonal-f pennen thuis en die gebruik ik niet. Dingen zijn 300 euro per stuk... Dus hoop dat er iemand daar nog wat aan heeft daar.

3. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Ja ik hoop het ook voor je ....
    En we gaan er gewoon dik vanuit dat onze pogingen allebei slagen!!

Alles wat ik over heb bewaar ik.
    Ik hoop dat er bij mij ook flink wat in de vriezer kan.. :) maar dat komt niet vaak voor is me verteld..

4. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Krabje; Wow 22 kilo, wat knap! Hoe heb je dat gedaan? Zelf sporten en opletten wat je eet of met begeleiding! Ik vind zoiets altijd getuigd van doorzettingsvermogen!!

@ all; hier gaat het wel goed hoor! Maar we verwerken de dingen allebei op onze manier, dan is het soms lastig om het verdriet van de ander er ook nog bij te hebben. We genieten ook van elkaar en neefjes/nichtjes en andere dingen!!

Dus Zwolle gaat ook assited hatching (of zo iets doen), daar moet ik me ook maar 'ns ff in gaan verdiepen! DD wordt voor ons denk ik niet wat, heb een erg korte cyclus, op dag 9 altijd de punctie gehad, en dan had ik altijd 1 of 2 grote eicellen van ong 23 mm.. Trouwens ik vond R.ekers een super arts! Eerst vond ik haar wat zweverig, maar later vond ik het een erg fijne arts! Neemt echt de tijd voor je! We hebben ons eindgesprek (krijg je na 3 pogingen) met haar gehad..! Super!

Mag ik vragen waarom jullie in het zkhuis lopen, of is dat te persoonlijk! Miss hebben jullie het er al wel neergezet hoor! Dan heb ik er denk overheen gelezen!!

5. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.549
    2.018
    113
    Danoontje ze zijn heel streng in wat te invriezen. Hoop in de eerste plaats maar dat er uberhaupt een bevruchting plaatsvind.
    Ook dat is niet vanzelf sprekend..

BEginnenling: ik ben eind april begonnen met cambridge dieet en ben dus in 16 weken 22 kg afgevallen.

Ons verhaal.
    In 2005 gestopt met de pil. Uiteindelijk begin 2007 naar ha gegaan. Ook naar gyn. Hub minder zaadkwaliteit en ik korte lf. Begonnen met iui. Na de 2e iui was ik zwanger en nu een heerlijke bijna kleuter in huis.
    Toen prinsje een half jaar oud was weer gaan proberen voor een half jaar. Toen hij jaar oud was zaten we weer bij de gyn.
    Eind 2009 begonnen met iui. Uiteindelijk 9 iui's gehad die allemaal mislukten. Eind 2010 in Almelo terecht gekomen.
    De 1e icsi hebben we afgeblazen voor de punctie. HAd maar 2 follikels. 2e icsi wel doorlaten gaan, 3 follikels en 3 eicellen maar geen bevruchting...
    3e icsi: 10 follikels en 10 eicellen. 4 bevruchtingen en een tp gehad van 2 emmies. Die liepen allebei al 2 dagen achter in de groei. Niet gelukt en ook niks in de vriezer.

Nu dus nog 1 poging te gaan..

6. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Ff een update!
    Vandaag weer fm meting gehad.
    Woensdag mag ik voor de punctie...
    Heb 20 folikkels!!!! Dus hoop op een goede oogst.
    Zie er wel tegenop maar wat moet dat moet.

En voor de rest blijven en zijn wij erg positief ingesteld, ik begrijp echt dat dat voor sommigen erg vervelend is.... Helemaal voor de verhalen hier, dus sorry....
    Maar ik ken mezelf als ik niet positief blijf komt het niet goed!
    Dus ik ga voor een goede oogst, en hopelijk een vriezer vol :D

Verder wil ik wel zeggen dat ik erg veel respect voor jullie heb dame's!

7. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Oja en er werdt gevraagd wrom wij naar de kliniek gaan...
    Das omdat mijn vriend erg slecht en niet zwemmend zaad heeft ivm niet ingedaalde ballen als kind.
    Hebben ze hem te laat aan geholpen.

8. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Danoontje! Wow! 20 eicellen! Mooi man! Hopen dat je de punctie meevalt.. en dat er veeeeeelll bevruchtingen zijn! Oke, man had dus niet gedaalde ballen..! 1 of 2 niet ingedaald? Welke leeftijd hebben ze dat verholpen! Mijn man heeft dat dus ook gehad, maar zijn zaad is nog redelijk goed! Geen toppers, maar toch altijd nog wel rond de 8 miljoen goede zaadjes! Manlief had 2 niet ingedaalde ballen, hij is volgens mij rond zijn 9e geopereerd! Balen dat ze daar vroeger niet alerter op waren he! Had ons een boel trammelant kunnen voorkomen, maar goed, we moeten roeien met de riemen die we hebben!

9. Naomi2011

Naomi2011 Actief lid

28 dec 2011
    103
    0
    0
    Hoi Danoontje01,

Ohh wat een goede oogst zeg 20 folikkels, hopen dat er veel rijpe tussen zitten die gebruikt en bevrucht kunnen worden. Ik heb afgelopen vrijdag de punctie gehad en het viel me echt mee. Ik kreeg eerst een prik in mn bil en 20 minuten daarna de punctie. Je voelt het wel en ook het aanprikken van de folikkels, maar het was voor mij meer iets gevoeligs want het was ook zo weer over. Ze zouden ong. 12 folikkels aanprikken en het zijn 7 buisjes geworden, maar er waren uiteindelijk maar 4 eicellen en 3 rijp voor de ICSI en maar 2 bevrucht en ik heb vandaag de terugplaatsing gehad. Helaas zijn de 2 embryo's niet goed genoeg gaan delen, dus hebben ze 2 embryo's teruggeplaatst die 4 cellig zijn.

Dus ik zit nu op het wachtbankje, 18 september mag ik eventueel testen. Ik heb 2 weblogs over mijn ICSI ervaring als je interesse hebt.

Ik wens je alvast heel veel succes met de punctie en hopelijk zitten we gauw samen op het wachtbankje en kunnen we elkaar steunen!

Liefs,
    Naomi

10. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.549
    2.018
    113
    DAnoontje verschuldig je niet voor het positief zijn. Das echt niet nodig. Positiviteit heb je ook nodig. Wij waren ook altijd heel positief, bij prinsje wist ik zeker dat ik zwanger zou worden.
    Ik wil je vast heel veel succes wensen voor morgen. Ik hoop op een goede punctie en een mooie oogst.

Naomi jij op het wachtbankje. Heel veel succes. Mijn duimpjes draaien. 18 september gaat helemaal goed komen. Prinsje is dan jarig en zijn naam is afgeleid van het woord geluk. Dus die dag wordt een geluksdag voor je!

Ik mag morgen logeren in het zkh in hengelo. Morgen wordt mijn galblaas verwijderd....

11. Naomi2011

Naomi2011 Actief lid

28 dec 2011
    103
    0
    0
    @krabje dat zal zeker geluk brengen dat jouw prinsje dan jarig is. Het maakt me in ieder geval allemaal wat positiever. Oh ik hoop zo dat de embryo zich door deelt.

Jeetje jij een operatie dus vandaag, succes en sterkte! Hoelang moet je dan in het ziekenhuis blijven?

Liefs,
    Naomi

12. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.549
    2.018
    113
    Danoontje ik duim voor je.

Naomi ik moet vannacht blijven. Vind het nu wel spannend. Ben ws om 11 uur aan de beurt

13. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Danoontje; Hoe is het gegaan vandaag? Viel het je me of juist tegen..

@ Krabje; sterkte vandaag!

@ Naomi; Succes op 't wachtbankje; hoop voor je dat het gaat lukken. Gek he, dan heb je zoveel eicellen, vallen er uiteindelijk toch nog heel veel af..! Ik hoop voor je dat embryo's zich gaan doordelen..!! Je hoort weleens dat het goed gaat! Ik had er toen eentje van 4cellig en eentje van 6cellig, maar helaas heeft het toen moet zo mogen zijn. Ik wil je absoluut niet de put in praten hoor! We blijven gewoon met z'n allen positief! Enne, heel veel roze met behandeling of spontaan (toch nog altijd klein beetje hoop, ze hebben nooit gezegd dat het niet kan, haha)

14. Naomi2011

Naomi2011 Actief lid

28 dec 2011
    103
    0
    0
    Hoi beginneling24,

Ik ben zelf ook wel realistisch dat de kans heel klein is hoor, toch altijd wel de hoop dat je toch tot de gelukkigen hoort. We blijven positief door de succesverhalen en realistisch door de behandelingen die helaas zijn mislukt. Thnx voor je verhaal en je positiviteit.

Ik vind het wachten op zich wel te doen, maargoed we moeten nog 13 dagen haha.

Heeft Danoontje haar punctie vandaag of morgen?

En zit jij nu in een pauze? Of stop je helemaal met de behandelingen?

Liefs,
    Naomi

15. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Ff een ego bericht heb niet veel tijd...

Er zijn 6 eicellen gevonden in de 20 follikels.
    Ik mag niet klagen het zijn er best wat maar vind het zelf weinig.

De punctie,, ja wat zal ik zeggen....
    Het doet zeker pijn, ik ben vergeten wat ik er allemaal heb uitgekraamd maar de pijn vergeet ik niet meer....
    Maarja wat wil je met 20!

Nu moet ik afwachten vrijdag controle echo en bloed afnemen om te kijken of het nu alwel terug geplaatst kan worden ivm dat er 20 zaten.
    In het slechtste geval moeten ze eerst de vriezer in en moet ik een cyclus wachten.

Iemand daar ook ervaring mee?

16. Naomi2011

Naomi2011 Actief lid

28 dec 2011
    103
    0
    0
    @Danoontje
    Jeetje schat had je zo'n pijn, dat is ook niet echt fijn nee. 6 eicellen is toch nog heel wat hoor! Hoe was het zaad van je man? Maar focus je nu maar eerst goed op je herstel zodat je over een paar dagen de terugplaatsing gewoon hebt.

Worden jullie morgen gebeld of er een bevruchting heeft plaatsgevonden? Ook wel heel spannend he.

Probeer nu maar eerst lekker te rusten en je lekker laten verwennen door je mannetje.

Gauw herstellen he, ik hoop dat je niet zoveel napijnen hebt.

Liefs,
    Naomi

17. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    Hee Danoontje,

Ik kan me voorstellen dat het je een beetje tegenvalt! Toch proberen om positief te blijven. Tenslotte hoeft 't er maar eentje te doen! Ben idd benieuwd of jullie morgen gebeld worden.. Dat is altijd zo k*t, dat je moet wachten.. Dus ik denk morgen aan je!! Hopen dat je idd niet teveel last heb van napijnen! Proberen lekker te slapen! Mijn duimen draaien!!

Naomi; we gaan voorlopig ff niet verder..! Eerst ff rust in de tent en dingen laten bezinken.. ik denk dat als we nu verder gaan, dat ik het niet ga trekken! Weet ook niet goed of ik wel verder wil. Sinds maart zijn we niet meer in Hengelo geweest, dat is ook best wel prettig. Ik denk dat ik het lichamelijk nog wel zou aankunnen, maar geestelijk niet! Een 4e poging moeten we zelf betalen, gelukkig hebben we er de financiele middelen voor. Het lijkt me heel erg als je daardoor geen 4e poging kan ondernemen! Maar goed, we moeten eerst maar ff tijd voor elkaar nemen..! Daarna zien we wel weer verder!

Liefs

18. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.549
    2.018
    113
    Danoontje ik duim voor je dat je een goed bericht uit zwolle krijgt.
    Hoe gaat het nu? Nog last van de punctie.

Ik ben sinds een uur weer thuis. Operatie is goed verlopen.
    Buik doet flink pijn, dus ik lig lekker op bed en laat me verwennen door hub.

19. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Hallo allemaal....

Lieve reactie's dankjulliewel :D
    Doet me goed!

De punctie was dus echt vreselijk...
    Vandaag telefoon gehad en 3 emmy's..
    Ik baal!! Ik weet ik moet blij zijn met elke emmy die er is, maar na zo'n zware punctie.... Nja ik weet ook dat het sommigen helemaal niet gegunt is dus ben ook wel blij, maar tis wel ff k*t ! Zo dat is eruit haha...

Als ik morgen door de medische checkup kom (die doen ze altijd bij belachelijk veel follikels) bloed afnemen en echo, is zaterdag om 12.45 terugplaatsing....

Afwachten tot morgen dus....

@Krabje: hoop dat je snel opknapt beterschap xxx

20. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.549
    2.018
    113
    Danoontje ik duim voor je dat zaterdag de tp is en dat er een emmy blijfy plakken.
    Kom lieverd, positief blijven! Duimpjes draaien.

Deel Deze Pagina