Yesssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MORGEN 12.45 TERUGPLAATSING!!!!!!! Het zag er wel goed uit. Wel ietswat vocht maar dat schijnt normaal te zijn. Dus morgen gaan we ons gouden ei ophalen, en hopen dat de andere 2 in de vriezer kunnen.... Hopen jullie nog ff mee lieverds??
Danoontje dat is geweldig nieuws! Ik hoop dat de 3 embryo's zich mooi zullen delen en dat je een topembryo teruggeplaatst krijgt en de andere 2 ingevroren kunnen worden! Succes morgen! Ik zal aan je denken schat! Heb je nog last van napijnen? Krabje hoe is het met jou? Herstel je goed of heb je nog veel pijn? Inderdaad lekker laten verwennen door je mannetje altijd fijn. @Danoontje nog ff en dan zitten we samen op het wachtbankje en kan het aftellen beginnen. Gebruik je trouwens ook utrogestan? Liefs, Naomi
Ik heb wel pijnlijke eierstokken maar dat is niet zo gek met 20 follikels. Beetje gekneusd gevoel, schijnt allemaal te horen. Naomi, hoe is bij jou de planning? Jij hebt toch ook punctie gehad? Ja sorry ben ff de kluts kwijt hihi
Hahaha begrijp ik met 20 folikkels haha Ik zit nu in mijn wachtweken. Precies een week geleden had ik de punctie en afgelopen dinsdag de terugplaatsing van 2 embryo's die 4cellig waren. Ik ben positief, maar weet wel dat 4cellige embryo's niet zoveel kans hebben. Mijn vriend daarentegen is wel super positief. Nogmaals succes morgen! En in de wachtweken! Liefs, Naomi
@ Danoontje; SUPER!!! Ja, dit wordt gewoon jullie gouden ei!! Krijgen jullie een of twee terug geplaatst?? Ja idd goed veel drinken! Hoop zo dat er nog wat in de diepvries kan! @ Naomi; Hoe is het met jou/jullie.. Lukt het nog een beetje! Altijd lastig in de wachtweken. De 1e week ging bij mij altijd zo voorbij, maar die 2e week was altijd lastig.. Ik ging vanalles voelen enzo! We gaan voor 2x roze! @ Krabje; Hoe is het met jou?? Valt het een beetje mee?? Idd lekker laten verwennen, kan nu mooi!!
Hoi, het gaat wel. Ik heb het wel onderschat, veel pijn. Had dat echt niet verwacht van te voren. Vanmorgen ook weer bij de ha geweest omdat ik zoveel pijn heb. Ik blijf lekker in bed liggen en hub doet zijn best om me te verzorgen. Prinsje vind het wel raar. Hij vond he vooral heel raar om mij in het zkhbed te zien liggen, hij was wel blij dat ik weer thuis was gister. Naomi en danoontje duimpjes draaien.
@beginneling ohh ik hoop het zo 2x roze deze maand.. Voor mij gaat de 1e week ook al traag haha.. Maar geduld is een schone zaak en hopelijk word het ook beloond. @krabje rust goed uit! Kan me voorstellen dat het raar was voor de kleine om je zo te zien! Was alles wel goed toen je naar de huisarts was geweest? Heb je pijnstillers gekregen? Thnx voor jullie berichtjes, doet me toch goed dat er mensen meeleven. Jullie weten immers ook hoe het hele traject in elkaar zit. Dat is voor mij ook fijn! Thnx girls! Liefs, Naomi
Ik krijg er 1 terug geplaatst (denk ik) want dat is wat ze hier altijd doen als je jong bent en het je eerste behandeling is. Ivm de risico's van een meerling. Maar ik lees net dat Naomi er 2 heeft omdat ze 4 cellig waren, dus ik wacht ff af. @Naomi: Positief blijven meid! Let op jij krijgt straks een tweeling hihi dat zou leuk zijn! Ik moet zeggen dat ik nog wel erg buikpijn momenten heb. Maar de eierstokken zijn apart van de baarmoeder dus ik neem aan dat het geen invloed op elkaar heeft. @Krabje: Lekker laten verwennen en rustig aan doen! Nou dan straks douchen en gaan met die banaan haha, mn beste vriendin gaat ook mee daarna ff lekker de mac onveilig maken Ik hoop wel dat de buikpijn snel minder wordt!
Danoontje veel plezier straks. Geniet van het speciale moment. Ik duim voor je. En idd normaal krijg je 1 emmy terug. Wel afhanjelijk van de kwaliteit. Ik had de vorige jeer ook 2 emmys maar die van mij liepen ook achter. Volgende poging krijg ik er standaard 2 terug maar dat komt dat ik ny 36 ben en het onze laatste poging is. Naomi ik vind het niet meer dan normaal dat ik ook voor jou duim. Tis ook niet niks. En ja wij weten pcies waar je doorheen moet nu. Dus als je wil praten dan weet je ons te vinden. Duimpjes draaien door. Beginneling met jou alles goed?
Daarom vind ik het ook fijn om hier gewoon even mijn verhaal kwijt te kunnen. Krabje hoe is het met je buik? Herstel je al een beetje of nog steeds heel veel pijn? Ik heb trouwens een vraagje ben jij van je prinsje zwanger geworden door ICSI? Of doen jullie pas ICSI voor de 2e? Danoontje hoe was de terugplaatsing 1 of 2? Waren ze goed doorgedeeld? En nu is het wachten, wachten, wachten en utrogestan bolletjes hahaha. Samen staan we sterk hihi. Beginneling inderdaad hoe is het met jou? Geniet je van je pauze? We blijven positief en wie weet kan het ook zomaar ineens spontaan! De wonderen zijn de wereld nog niet uit! Fijn weekend allemaal! Liefs
Naomi wonderen zijn inderdaad de wereld niet uit. Ik geloof nog steeds in wonderen en daarbij geloof ik dat mijn schoonzusje van daarboven ook wel een handje helpt (ze is 2,5 jaar geleden bij een auto-ongeluk om het leven gekomen) Ik ben van prinsje zwanger geworden dmv iui. Ik was toen na de 2e iui zwanger. Ik ben zwanger geworden op kerstmiddag Kerst blijft dus altijd heel bijzonder. Maandag mag hij voor het eerst wennen op school. Whaaaa deze mama trekt dat niet.... Mijn buik wordt steeds een beetje beter, zolang ik maar rustig aan doe.. Danoontje hoe was het?
Heb een hele mooi terug gekregen, ze zagen zelden zulke mooie embryo's... Dus we zullen zien. Ik had al napijn van de punctie, die is nu nog erger door dat gedruk met die echo gisteren. Ze kon mn bm niet vinden, ik heb een wat dikkere buik, dus daar had ik dr al voor gewaarschuwd.... Dus op de gok terug geplaatst, zit er keurig in later gekeken met inwendig. Alleen heb ik nu meer pijn hoop dat dat niet erg is denk het niet aangezien eierstokken en baarmoeder apart zijn. De andere 2 liepen iets achter, dus krijgen we een brief van , hoop t zooooooo!
Ik heb Zwolle gebeld... En ze zijn niet ingevroren Net nu ik ophing kreeg ik een steken in mn bm.... Blehhh wat een k*tzooi!!!!!! Hebben jullie dat ook weleens gehad na een tp? Alles gaat mis,, ik heb er nog weinig vertrouwen in.
Ik probeer het. Ik heb nog een vraag aangezien jullie (helaas) meer ervaring hebben als ik. Innesteling.... Is dat echt pas dag 6 of kan dat ook eerder zijn??? Omdat ik zon blaadje mee heb gekregen waarop staat dat dat vanaf dag 6 mogelijk is.
@ Danoontje.. Succes met die helse wachtweken! Super dat je zo'n mooie emmy hebt gekregen! Nu lekker rustig aandoen...!! Lekker laten verwennen door manlief! @ Noami; Kun je het nog een beetje trekken..?? @ Krabje; Fijn dat het alweer iets beter gaat met je buik! Spannend joh, de kleine man alweer naar school! Kan me voorstellen dat je het lastig vind, maar ook wel weer mooi als hij nieuwe vriendjes gaat maken! Je gaat alweer een nieuwe fase in! Is hij er ook echt aan toe..?
Danoontje fijn dat je zo'n mooie embryo teruggeplaatst hebt gekregen. Geeft dat je toch niet meer positiviteit? En trouwens als je cryo's laat terugplaatsen is het ook maar 50% kans dat ze goed ontdooien. Het is natuurlijk niet leuk dat ze niet zijn ingevroren, maar we hebben goede hoop op deze terugplaatsing toch! Krabje fijn dat je mannetje je lekker verwend en goed verzorgd. Is altijd goed! Prinsje alweer bijna school, wat spannend zeg! Voor hem en voor jou haha. @allen op zich hou ik het wel vol, maar bij elk steekje of elk krampje betrap ik mezelf er wel op dat ik van alles op internet ga opzoeken haha. Gisteravond hoofdpijn gehad en rug- en buikpijn, soort menstruatiepijn, maar nu weer nergens last van! De pijnlijke borsten zijn ook weer verdwenen. Moet ik dit nu als iets goeds zien of juist niet? Haha wat een onzekerheid he. Laatste weekje aangebroken. Ik vind het zo spannend, maar ergens ook wel eng, wat als het is mislukt. Mn vriend is super positief en ik merk dat ik toch erg onzeker word door dit alles. Maar we houden vol! Ik zeg geen week meer, maar een paar/aantal dagen haha. We zijn nu ook ff voor een paar daagjes bij mn moeder in het hoge noorden, even weg van de dagelijkse sleur, hopelijk kom ik zo de dagen nog een beetje door haha. Sorry voor het echo berichtje, maar moest het ff kwijt hihi. Liefs, Naomi