ICSI/IVF in Hengelo icm Zwolle..

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Danoontje01, 20 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Bedankt lieve dame's...
    Doe ook echt mijn best positief te blijven!

Oooh Naomi hoe irritant he?

Ik heb ook erg felle steken in mn onderbuik...
    Heeft er iemand hier wel eens een innesteling gevoeld?
    (weet niet eens of mensen hier weleens zwanger zijn geweest :$ sorry als mn vraag wat bot overkomt)
    Maar zou graag willen weten of je dat zou kunnen voelen en hoe dat dan zou voelen....

Heb steken, en ook pijntjes bij hoesten enzo.. Ja lastig omschrijven...

2. Naomi2011

Naomi2011 Actief lid

28 dec 2011
    103
    0
    0
    Ja je voelt van alles en wat een onzekerheid kan dat dan geven he. Alles waar ik "last" van heb moet ik ook gelijk opzoeken en vind dan allerlei gemengde verhalen. We kunnen echt niks meer doen dan afwachten. De meesten vinden de eerste week snel gaan, nou ook die vond ik killing haha.

Inderdaad alle ervaringen zijn fijn om te lezen dus meiden als jullie ervaringen hebben, deel ze hihi.

Danoontje succes!! En we blijven positief! Ik bid en duim voor je ;)

Liefs,
    Naomi

3. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.547
    2.017
    113
    JA ik ben wel eens zwanger geweest.
    Ik ben zwanger geworden door iui dus heel iets anders. 6 dagen na de iui werd ik 's morgens wakker met hele erge buikpijn, echte ongikrampen. Week later testte ik positief.
    Ik heb dus op dat moment de innesteling gevoeld.

Meiden ik duim voor jullie. Het kan echt elke kant op gaan, hood moed!

4. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.547
    2.017
    113
    Beginneling: Prinsje is echt toe aan school. Hij vind het zo leuk, echt super om dat koppie van hem te zien.

Naomi: Ja das het spannendst voor mama. Prinsje vind het alleen maar leuk en niet spannend want hij is al een grote vent <3

Gisteren is prinsje voor het laatst naar kdv geweest. Pfff begon bijna te huilen toen we daar weggingen. Maar prinsje was er klaar mee, hij is toe aan zijn volgende avontuur. Vanmorgen mocht hij voor het eerst een ochtend naar school. NEt voor hij uit was plastte hij zijn broek....hij was bang dat ik boos zou zijn... de schat.

Oh zal even fotootje showen van de traktaties.
    Voor de kindjes cupcakes en een bakje met minimarshmellows en een gelukspoppetje.
    En voor de leidsters een kaart met dankwoordje, een vergeet-me-nietje en een bon voor van der poel en een gelukspoppetje.
    Op het briefje bovenop staat: Jij zorgde voor ons geluk, wij wensen jou veel geluk.

5. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Wat leuk Krabje ,, :D
    Het hoort erbij he...
    Lijkt mij ook emotioneel maar ook mooi.

Hier nog steeds onzeker aan het wachten pffffff.
    Wordt gek!!!!

Hoe is het met iedereen?

6. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Krabje; wat leuk! Ook netjes gedaan of laten doen..! Ik vind die cupcakes maken ook erg leuk! Heb voor mijn zusjes bruiloft 80 cupcakes gemaakt! Verder maak ik weleens een taart.. Maar heb er de laatste tijd niet echt tijd voor!

@ Danoon; Komt allemaal goed! Gewoon leuke dingen doen! De 1e week is al bijna weer om! Mijn duimen draaien nog steeds!!

7. Naomi2011

Naomi2011 Actief lid

28 dec 2011
    103
    0
    0
    Krabje wat een mooie cupcakes!! I love cupcakes! Heb je leuk gedaan joh! Zal wat worden met mij, ik ben namelijk helemaal niet zo creabea!

Danoontje ik begrijp je onzekerheid van het wachten want ik word ook gek! Zit vandaag op wachtdag 9 na terugplaatsing. Ik vind het echt killing zal ik je zeggen.

Ik heb nergens last van, dus ik weet het echt niet. Soms wel met vlagen misselijk of lage rugpijn en enorm veel pukkels, maar ik weet het ff niet meer. Ik had vandaag zo'n testdrang, dus ik kon me niet meer inhouden en wilde testen ik weet het veelste vroeg, maar alles ging fout. Het bekertje waarin ik plaste, lekte. Mijn plas was heel licht en het doosje met de zwangerschapstesten van de kruidvat was leeg. Zal het thuis er wel uitgegooid hebben, maar ben nu nog steeds bij mn moeder dus weet het niet zeker. Dus het kwam er op neer dat ik niet mocht testen en gewoon geduld zal moeten hebben.

Ohh meiden maar hoelang hou ik dit nog vol?

Danoontje ik denk aan je en ik voel zwaar met je mee!

Sorry moest mijn verhaal even kwijt!

Liefs,
    Naomi

8. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Nou ik ben helemaal dom geweest... :(
    Gisteren getest streepje gezien, vandaag negatief... Was t toch nog ovitrelle ...

En nu alle moed verloren en me klote voelen!

Of is dag 6 nog echt te vroeg om wat van een zwschap te zien?

9. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.547
    2.017
    113
    Danoontje: je bent echt te vroeg met testen.
    Succes ik duim voor je.

Naomi: moeilijk hw dat wachten. Kom op nog even geduld.
    Ik duim voor je.

Beginneling: de cupcakes heb ik zelf gemaakt. Maandag weer want dinsdag mag prinsje trakteren op school. Maandag wul ik ook nog een taart doen voor dinsdag.

Morgen vieren we de verjaardag van prinsje vast. Hij vind het allemaal zo soannend, leuk om te xien. De 15e was ook mijn uitgerekende datum, leuk.
    Met de laatste poging gaan we voor een aug/sept.beeb.

10. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Morgen ben ik ook jarig wordt halve sarah hahaha...
    En we vieren samen want vriendlief is maandag jarig...

Dus ff afleiding!

Ik probeer positief te blijven echt.

11. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    Iedereen alvast gefeliciteerd! Hopen dat het weer nog een beetje beter wordt!!

Liefs

12. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.547
    2.017
    113
    Danoontje gefeliciteerd met je verjaardag!
    Een halve Sara! (jonge blom! )

13. Naomi2011

Naomi2011 Actief lid

28 dec 2011
    103
    0
    0
    Danoontje gefeliciteerd met je verjaardag!

En Krabje veel plezier met Prinsjes verjaardag!

Fijne dag meiden!

Liefs,
    Naomi

14. Naomi2011

Naomi2011 Actief lid

28 dec 2011
    103
    0
    0
    Hoi meiden ik hoop dat jullie fijne verjaardagen hebben gehad!
    Danoontje fijne verjaardag gevierd met je vriend?

En Krabje hoe had Prinsje het op zijn verjaardag? Heb je er zelf ook van genoten?

Hier helaas, onze 1e ICSI behandeling mislukt. Gisteren ongesteld geworden en vandaag een negatieve test. Mijn vriend en ik moeten nog bespreken of we gelijk doorgaan (als dat kan) of dat we een rustmaand inlassen, want ergens hadden we toch nog hoop ondanks het bloedverlies. Ik zal straks ook de fertiliteitsarts bellen hoe we nu verder moeten. Ik vind het echt super jammer en heb gisteren ook even gehuild, maar dat hoort er denk ik bij.

Liefs,
    Naomi

15. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Naomi: Balen meid :( xxx wanneer had jij je tp gehad?
    Wij hebben hier gisteren een heel goed gesprek gehad over hoe verder ALS het niet lukt? Wij zijn er ook nog niet uit...
    Echt balen voor jou! Stertke.

Bedankt voor de felicitaties, hele leuke dag gehad!
    Hier is de test ook nog wit.. Zaterdag officieel 2 weken na tp dus mss nog te vroeg.

16. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Vanmorgen te horen gekregen dat het bijna 2 jarige dochtertje van mn vriendin is overleden :(:(:(

Vreselijk!!!
    Ze is nu zwanger van de 4e en loopt op knappen en nu dit....
    Heftig...

17. Naomi2011

Naomi2011 Actief lid

28 dec 2011
    103
    0
    0
    Hoi Danoontje ik denk inderdaad dat het nog te vroeg is om te testen, maar ik snap je wel. Je moet doen waar je je goed bij voelt toch. Het is inderdaad heel erg balen en nu begin ik nog meer aan mijn lijf te twijfelen, maar als we toch gelijk doorgaan moet ik positief blijven natuurlijk! Ik had op 4 september de terugplaatsing dus morgen precies 14 dagen geleden. Ben dus op wachtdag 12 ongesteld geworden helaas.

Jeetje 2 jaar en overleden.. Waar aan? Hoogzwanger en je kindje verliezen. Heftig!! Ik wens jou ook veel sterkte toe met het verlies natuurlijk!

Liefs,
    Naomi

18. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Oke ik zit nu op dag 9.

Ze is verdronken in een vijver...
    Ze waren dr kwijt en vonden dr in de vijver...
    Ongelofelijk he...

Ik heb wel her en der t idee dat ik ongi ga worden met steken enzo... Mja geen bloed geeft moed haha

19. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.547
    2.017
    113
    Gatverdamme.... Dat stond vanmorgen ook in de TCtubantia?
    Pfff moeilijk zeg.

Hele dikke knuffel voor jou en je vriendin.

20. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.547
    2.017
    113
    Naomi dikke knuff, wat ontzettend balen zeg. Goed dat je even uithuilt. Tis ook een heel emotioneel iets.
    Neem even rust om deze tegenslag te verwerken en dan na je volgende menstruatie weer verder.
    Misschien komen we elkaar in de kliniek wel tegen dan ;)

Deel Deze Pagina