ICSI/IVF in Hengelo icm Zwolle..

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Danoontje01, 20 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.547
    2.017
    113
    Danoontje ik duim nog verder voor je.

Verjaardag van prinsje was erg leuk. Hij is gruwelijk verwend.
    Morgen is hij echt jarig en mag dan trakteren op school.
    Vandaag de hele dag bezig geweest met zijn taart en nu met cupcakes...

2. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Danoontje; Gatsie wat een vreselijk nieuws! Heel veel sterkte toegewenst! Enne, ik denk ook dat het nog te vroeg is om te testen..! Hoop wel dat je op de testdata een positieve test hebt!

@ Naomi; Wat een teleurstelling of niet! Logisch dat je verdrietig bent.. dat hoort er ook bij! Ik was altijd een paar dagen van slag! Neem je tijd, wij zijn elke keer zo doorgegaan.. achteraf miss te gek gegaan! Hoop dat jullie wel samen goed over kunnen hebben en steun aan elkaar hebben..

@ Krabje; Dus je kleine man gaat morgen naar school! Leuk dat hij een leuke verjaardag heeft gehad.. Ja, meestal krijgen de kids genoeg spullen op hun verjaardagen! Ach, mag ook wel eens per jaar toch??!! Fijne dag morgen!

@ all; Hier gaat alles goed! Ben heel druk op het werk.. allemaal veranderen en onze clienten reageren hier ook heel erg op. Werk met gehandicapten met ernstig gedragsproblematiek zoals autisme, schizofrenie, wanen, hallucinaties etc! Dus een kleine verandering zorgt er al voor dat ze tegen het dak zitten.. Dat al ruim 2 weken lang.. Dus meestal na een dienst werken, ben ik op! Verder van het weekend allemaa leuke feestjes gehad..
    We weten nog niet hoe we verder gaan, maar in mijn achterhoofd speelt steeds meer om eens over eiceldonatie te gaan hebben... zuslief heeft het al aangeboden, om eens wat info te gaan verzamelen.. Daarna zou ze dan willen beslissen.. Hebben we het later nooit weer over gehad.. dus ze kan inmiddels van gedachten is veranderd..!!

3. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Hallo allemaal...

Ja dat stond indd in de krant.

Vandaag dag 10 aangebroken..
    Nog steeds zo goed als wit :( :(

Pffff wordt het echt zat, op dag 10 moet je toch al wel wat kunnen zien? Sorry dat ik zo zeur, maar als het niet lukt moeten we weer helemaal opnieuw....

We hebben eergisteren een heel goed gesprek gehad...
    Dat plaats ik ook alleen hier omdat het in real life echt prive moet blijven...
    Liep er al 2 weken mee rond, en was er ook echt helemaal down van. Overwegingen zijn moeilijk te maken pfffff. Maar heb hem wel eerlijk gezegd dat nog een behandeling nu misschien geen optie is. Dan moet ik in de ziektewet blijven want werken en die behandeling,,, ik kan het niet echt respect voor degene die het kunnen. Mijn baan kan ik echt niet kwijt raken ivm schuldentraject. Daarnaast denk ik weer what the f*ck laat ik mijn kinderwens beïnvloeden? Als ze me willen ontslaan moeten ze dat maar doen... Als ze het maar in de ziektewet doen...
    Maarja moeilijk moeilijk dus... We hebben zelfs over een donor gepraat. Als het nu niet lukt eerst een jaar zelf proberen en anders voor een donor gaan.... Ik vond persoonlijk de behandeling echt erg zwaar met alles erop en eraan.
    Nja wou het ff kwijt..

4. Naomi2011

Naomi2011 Actief lid

28 dec 2011
    103
    0
    0
    @Krabje fijn dat prinsje zo verwend is dat mag ook op zijn verjaardag hihi. Dat zou wel grappig zijn als we elkaar tegen zouden komen in de kliniek! Wanneer start jij weer?

@beginneling wat fijn dat je zus over eiceldonatie wilt nadenken! Weet je al wat meer? Fijn dat alles zo goed met je gaat en je lekker druk bent, zodat je niet constant over de mmm hoeft na te denken.

@danoontje hoe is het met je? Hou je het nog een beetje vol? Al een licht streepje gezien of ben je gestopt met testen. Ik begrijp je angst om weer helemaal overnieuw te moeten beginnen heel goed. Ook wij moeten voor de 2e keer het traject weer helemaal opnieuw doorlopen. Zwaar, maar we gaan het redden hoor!! Het is goed dat jullie er al een beetje over hebben kunnen praten! En geen bloed geeft moed toch!!

@allen ik heb wel wat traantjes gelaten hoor om deze teleurstelling te verwerken. Het valt me zwaarder dan verwacht. Volgende week donderdag hebben we een afspraak bij de fertiliteitarts en bespreken we hoe we verder gaan. We gaan toch gewoon door, maar er zal wel wat rust tussen zitten, omdat ik volgens mij wel weer aan de pil moet. Ik weet nu hoe het traject in elkaar zit en hopelijk ga ik er wat rustiger in.

Thnx meiden voor jullie berichtjes! Ooit zullen wij er ook komen! Ik las dit gedichtje laatst ergens. Vond hem heel mooi, dus wil hem ook ff met jullie delen:
    The road to happiness can be tough…
    Sometimes you might feel like, this is enough…
    But that feeling inside of you can be so strong…
    That no road ever will be to long…
    You feel it in your heart and in your soul…
    Someday you will reach your goal…

May all of your wishes come true
    So you can go shopping in baby pink, or baby blue..

Liefs,
    Naomi

5. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Indd mooi Naomi..

Sinds wanneer weet jij dat het niet goed ging dan?
    Succes meid en we slepen elkaar er wel door wat onze keuzes ook zijn!

Weten jullie trouwens wanneer je ongi moet worden als een tp niet goed gelukt is?

6. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    Danoontje; Tja, dat is echt iets waar je met z'n tweeen een goede keuze in moet maken! Werk en behandeling is idd soms lastig te combineren! Gelukkig weten ze 't op het werk en als ik dan voor een fm moest, was er altijd wel iemand die voor mij wou werken (in de zorg kun je niet zomaar een dagje snipperen) Rond de punctie ging ik altijd een paar dagen in de ziektewet.. Hoofd van ons team heeft 10 jaar op kids moeten wachten, dus wist wat ik voelde. Tijdens functioneringsgesprek (had ik met een ander), kwam mijn ziekteverzuim ter sprake, omdat ik me nooit ziek meld.. Bleek dat zij ook behandelingen had gehad.. Dus volop begrip! Dus heel erg fijn! Ik vond het fijn om tussen de behandelingen door te werken.. beetje afleiding!

Ik moest altijd van die bolletjes inbrengen, dus als ik daarmee stopte, kwam het na een paar dagen.. Tja, testen, iedereen is heel anders qua op tijd positief test hebben..

@ Naomi; Heb er verder nog geen actie in ondernomen, kan ook nog wel.. Vind het wel ff lekker om niet aan behandelingen enzo te denken..!!

@ Krabje; wanneer ga jij weer beginnen dan??

7. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Hier is het helaas voorbij :( :( :(
    Ga er later verder op in.

8. Naomi2011

Naomi2011 Actief lid

28 dec 2011
    103
    0
    0
    @Danoontje... Neeeeeee.. Ahhh schat doe rustig aan sterkte en als je wilt huilen lekker huilen hoor. Weet je het echt zeker dat het voorbij is? Dit is echt geen leuk nieuws. Ik had nog zo goede hoop voor jullie! Ik denk aan jullie! Dikke knuffel!

@beginneling fijn dat je werk zo meewerkt en meeleefd het is inderdaad voor iemand die ook in zo'n schuitje heeft gezeten makkelijker mee te leven dan voor iemand die daar niet in heeft gezeten. Ik herken het hoor. Ik vind het ook wel even lekker zo zonder hormonen en de rest. Misschien is het ook wel even nodig zodat je zelf en je lichaam tot rust kan komen.

Liefs,
    Naomi

9. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.547
    2.017
    113
    Hoi!
    Hé we zijn verplaatst :D naar de mmm clubs.

Danoontje hele dikke knuff. Gooi het eruit, even uithuilen en dan weer vol goede moed verder lieverd.
    Ik weet hoe zwaar het is. Voor je gevoel ben je al zo dichtbij je grote droom/wens en dan is het weer voorbij.
    Nogmaals hele dikke knuff.
    En nog even op je andere verhaal. Dit hele traject is ook heel zwaar. Blijf er dan ook samen over praten, das heel belangrijk. Maar hoezo overweeg je een donor? Een donor die eicellen voor jou beschikbaar stelt? Alleen omdat het traject voor jou zwaar is en je tijdens de behandeling in de zw zit daardoor?
    Waarom zijn jullie aangewezen op ivf/icsi? Sorry voor al mijn vragen...

Naomi: Hoe is het nu met jou? Kliniek alweer gebeld?

Beginneling: Mag ik vragen waarom je met eiceldonatie wat wil gaan doen? Zijn jouw eicellen zo slecht dan? Sorry ik weet het even niet meer of je dit al eens verteld hebt.

Wanneer ik weer ga beginnen? Ik zal zo even een pb sturen naar jullie. Er zijn mensen hier op forum die ik ken en wij willen onze laatste poging een stille poging laten zijn. Dus daarom via pb.

Dikke zoen allemaal.

10. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.547
    2.017
    113
    Pb's zijn verstuurd.

11. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Nou hier is het ff een raadsel mss kunnen jullie me helpen.

Ben dus op dag 11 beginnen met bloedverlies...
    Echt heeeel weinig, gisteren bijna niks verloren en nu ook weer...

Zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn? Ik heb nog wel negatief getest op dag 11...

12. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.547
    2.017
    113
    Danoontje gebruik je nog utrogestan? Die kan namelijk heel goed de menstruatie tegenhouden.
    Wat is je testdatum?

13. Naomi2011

Naomi2011 Actief lid

28 dec 2011
    103
    0
    0
    Danoontje weet je al wat meer? Heeft het doorgezet of heb je goed nieuws voor ons?

Meiden hoe gaat het met jullie? Fijn weekend gehad.

Ik heb donderdag een afspraak met de fertiliteitarts en ik moet jullie zeggen ik kan niet meer wachten om te beginnen. Heb er weer zin in om te beginnen!

Liefs,
    Naomi

14. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Hier is het sinds vrijdag volop bloed.
    Dus helaas :(

We hebben 1 okt eindgesprek, en de eerste tijd geen behandeling meer. Wij willen bespreken of het niet anders kan, en of wij en hoeveel wij een natuurlijke kans hebben.

De behandeling heeft erg veel impact gehad op ons leven...
    En de pijn is mij erg tegen gevallen en natuurlijk het feit dat ik uit 20 follikels maar 1 embryo had...

15. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.547
    2.017
    113
    Goedemorgen.
    ik hang op dit moment al 10 minuten in de wacht bij de kliniek.....

16. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.547
    2.017
    113
    Zo aan de telefoon gehad en schema komt hierheen.
    Als jullie meer willen weten over mijn behandeling dan graag via pb.

DAnoontje ik wil je een hele dikke knuff geven. Ik denk aan je.
    Neem zoveel tijd als je nodig hebt. Het is een heel zwaar traject.
    Onze laatste poging is ook al een jaar geleden...

NAomi: Succes! Hopenlijk mag je gauw weer beginnen.

Ik ben weer in de ziektewet.... Gatsie. Wou ik net vandaag weer gaan werken. Ik heb krentebaard en behoorlijk erg. Zit zelfs in mijn neus, kan daardoor ook naar binnen slaan en hersenvliesontsteking veroorzaken.
    Aangezien het heel erg besmettelijk is en ik in de kinderopvang werk, heb ik me ziek gemeld. Mocht ook niet eens werken van de ha. BEn nu een zalfje en een kuur rijker...

17. Naomi2011

Naomi2011 Actief lid

28 dec 2011
    103
    0
    0
    Aaawww Danoontje ik had echt goede hoop voor jullie, vooral met zo'n mooie top embryo. Maar ik weet zeker dat jullie er gaan komen! Is het niet linksom dan maar rechtsom. Schat positief blijven he! En je verdriet er lekker uit laten komen! Ik vond dat zelf heel fijn om gewoon lekker te huilen. Ik hoop dat jullie 1 oktober een goed eindgesprek hebben. Hou je me op de hoogte?
    Sterkte schat! Dikke knuffel.

Krabje, priveberichtjes gestuurd en nogmaals BETERSCHAP! Dikke knuffel!

Liefs,
    Naomi

18. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.547
    2.017
    113
    Naomi dank je!

Danoontje blijf je nog wel af en toe mee kletsen?

Zo prinsje zit weer op school. Ik zit dus even met een cappucino even achter lappie. Heerlijk!

19. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Ik blijf zeker mee kletsen. Mijn gedachten en gevoel hebben ook vorderingen gemaakt ondertussen.
    Ik ga vanavond er ff verder op in, of misschien dat ik een momentje op m'n werk heb. Met m'n iPhone een hele lap typen is niks haha.

Tot laterxx

20. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.547
    2.017
    113
    Gezellig dat je blijft kletsen.
    Ben benieuwd naar je verhaal.

Deel Deze Pagina