ICSI/IVF in Hengelo icm Zwolle..

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Danoontje01, 20 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.017
    113
    Even een zwaai!
    Tot vrijdag, we gaan nu zo naar Cochem!

2. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Hallo allemaal.
    Als eerst allemaal bedankt voor de lieve reacties!

We hebben ff een tegenslag gehad. Dinsdag moest ik naar de kliniek voor de uitgangsecho om weer te starten.
    Helaas zit er in mn linker eierstok nog een cyste van de vorige ronde :( was eigenlijk ook wel te verwachten na alles...
    Er werd me verteld eerst een maand aan de pil te gaan en dan op de dag van bloeding afspraak maken en kijken of we dan kunnen starten. En dan is het maar de vraag of die weg is, en of het nog wel met een kort traject kan.

Dit heeft ons doen besluiten een jaar te wachten. Ik ben wel aan de pil en ga nog wel op controle om te kijken of ik ''schoon'' ben, en we gaan nog een goede zaad test vragen.
    We gaan eerst lekker genieten van alles en TROUWEN!! Whoehoeee.... En wie weet wat er intussen op de natuurlijke manier gebeurd. Vandaar dat we die zaadtest willen.

En als er dan volgend jaar alsnog een behandeling aan komt gaan we naar Dusseldorf....
    Het staat ons totaal niet aan hoe ze hier in Nederland handelen.
    Je mag niet eens zelf weten wat er met je emmy's gebeurd....
    Dat steekt mij erg, er waren er nog 2 en hun bepalen zo ff dat ze niet goed genoeg zijn om in te vriezen. Terwijl ze net zo goed tot zwangerschap kunnen leiden en ook t ontdooien kunnen overleven. En er gaan geruchten dat Zwolle ook assisted hatching gaat doen, dus wij waren dinsdag helemaal hoopvol. Nou vergeet het maar! Zwolle doet dat alleen bij ''eigen''patiënten! Ik vindt dat echt niet kunnen.....
    In Dusseldorf kun je zelf bepalen hoe en wat, en vriezen ze ook meer in, en dat zal heus goed zijn anders doen ze het niet.

Nou dat was het wel weer even....
    Ik blijf wel kletsen hier hoor!

Succes allemaal xxx

3. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Danoontje!! Super! Trouwen, leuk joh!! Geniet van alle voorbereidingen..

Een cyste dus.. Ja, dat heb ik ook gehad, duurde 2 maand voordat ik weer ongi werd! Iedereen kan het krijgen, ik heb natuurlijk altijd maar minimale hoeveelheid eitjes!! Knap dat jullie hebben besloten dat jullie voorlopig even stoppen! En even op andere dingen gaan richten!
    Maare wat willen ze in Zwolle gaan doen?? Alleen voor "eigen" patienten?? Als transportkliniek, zijn wij toch ook hun "eigen"patienten.. Mmm, das wel balen, want ik zat er toch nog weer aan te denken.. Omdat ze "proefpersonen" zoeken.. Maar als ik dit hoor, maken we niet eens kans om als proefpersoon aan de slag te gaan..! Stomme regeling of niet dan??

4. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.017
    113
    Hoi we zijn weer terug van een heerlijk midweekje weg.
    Op vakantie goed gepraat en daardoor besloten om onze laatste icsi toch weer een maand uit te stellen.
    Er spelen te veel zaken om nu al te gaan beginnen.
    Maandag de kliniek maar bellen...

5. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.017
    113
    Danoontje dikke knuff.
    En gefeliciteerd met jullie voornemen om te gaan trouwen.

NAomi: Hoe gaat het met jou?

Beginneling: Ik hoop dat jullie wens toch nog uitkomt.

Ik heb net de kliniek gebeld. HEel gesprek gehad. VErhaal zet ik niet open en bloot op forum. Ik heb jullie daarom even pb gestuurd.

6. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    Hoihoi,

Hier is alles goed! Nog 4 diensten werken en dan lekker 2 weken vrij! We gaan eind volgende week op vakantie! Heerlijk!! Verder weinig nieuws!!

Liefs

7. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.017
    113
    Beginneling heerlijk zeg. Waar gaan jullie heen op vakantie? Geniet er lekker van.

8. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    Goedemorgen dames..
    Ook hier beginnen we aan de 1e IVF behandeling in hengelo icm Zwolle
    Gister 1e spuit decapeptyl gezet, zien hoe alles gaat lopen..
    Hoop hier "gezellig" mee te kunnen gaan kletsen en samen ervaringen te kunnen delen.
    Ondertussen 5 IUI behandelingen achter de rug in een half jaar tijd.. Tijd voor een stap verder :(

9. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.017
    113
    Frida welkom hier en heel veel succes.
    Wanneer heb je de uitgangsecho?

10. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    Bedankt :) 13-10 om 11:15u heb ik de uitgangsecho

Ik zie in je banner dat jullie, helaas, toe zijn aan de laatste ICSI behandeling.. wanneer starten jullie?

11. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.017
    113
    ;) 13/10 was afgelopen maand . Ik neem aan dat je november bedoeld haha.
    Spannend hoor . Heb je al eerder zelf gespoten?
    Ik zie dat je in hengelo woont, waar ongeveer? Ik woon daar ook. Woon op goede 5 minuten fietsen van van de kliniek.

12. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    Foutje.. Bedoel idd november ;)
    Heb me helaas vaker moeten spuiten, heb 5 rondes IUI gedaan met hormoonbehandeling puregon/ pregnyl.. En toch 't went nooit die rot spuiten.. Grrr, misschien komt 't ook wel omdat ik niet bepaald veel vetreserves heb rondom mn navel :$

We wonen in de wijk Berflo-Es, mooi dichtbij de kliniek ook net als jou :)

Dames nog een vraag: moet de luchtbel eigenlijk uit de decapeptyl verwijderd worden?

13. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.017
    113
    De luchtbel mag blijven zitten.
    Ik woon nog iets dichterbij de kliniek.;)
    Wij wonen zeg maar net over de snelweg

14. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    Wat is het hier rustig?!

15. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    Veel forums lijken rustiger te worden :( Hoe is t met jou dan beginneling?

16. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.017
    113
    Tis hier ook rustig. wel jammer...

17. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    Jihaa.. vanmorgen 1e FM meting gehad en het ziet er mooi uit allemaal, donderdag 2e FM en ws zaterdag of maandag de punctie.. Oef, het komt dan eindelijk dichtbij.. Wie zit er nog meer rond de punctie tijd?

18. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

24 nov 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Ik kom jullie rust weer verstoren!!! Haha.
    Geheel onverwacht maar heel gelukkig zijn we vandaag begonnen met onze 2e icsi. Reek ers vond t zonde te wachten. Zoals ze zei t ligt er zo mooi klaar voor hihi ze kan alles zo mooi zeggen.
    Ik doe een kort traject. Houd in meteen stimuleren dus geen decapeptyl. Vandaag begonnen met gonal en op dag 4 komt er orgalutran bij voor t remmen. Dan binnen nu en 2 weken vermoedelijk de punctie !!!

Gezien mijn vorige poging vind ik t dood eng. Vooral de punctie.
    Maarja m'n grens is weg ik doe alles voor een wondertje!! Icsi 1 was zoals velen hier weten geen pretje.

Gezellige Twentse boel hier!! Ik woon in Almelo maar goed ook niet zo ver.

Op veel gezelligheid en Twentse baby's !!
    Xxx

19. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    Brrrr, zooo spannend dames. Morgen de punctie 08.45

Hoe is 't met jullie??

20. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.017
    113
    Danoontje spannend. Ik duim voor je dat het deze keer wel goed gaat.

Frida: je hebt je punctie achter de rug. Hoe is het gegaan? Ik hoop dat je man met een goed bericht terug komt uit Zwolle. Ik duim voor je.

Deel Deze Pagina