Ja ben ook benieuwd naar je punctie.. Hoe ging het? Wat vond je ervan? Ik hoop ooke cht dat het goed gaat. Vanmorgen 1e fm meting gehad er zitten er weer heel veel alleen doen we t nu rustiger aan. Dus als er dan veel zijn hopen we er ook veel mooie eitjes uit te halen.
@ krabje en Danoontje.. thnks.. De punctie viel me 100% mee, het is meer de spanning die je vooraf er voor hebt. 15 follikels weggehaald met de punctie, mannetje kwam met fantastisch nieuws terug dat er 12 eitjes tussen zaten. Morgen tussen 12:00-14;00u telefoon of de bevruchting goed heeft plaats gevonden.. Zooo spannend, zo 'leef' je telkens van ding naar ding he. Vrijdag dan de terugplaatsing
Frida top opbrengst zeg!!! Hopenlijk een goed bericht straks uit Zwolle. En dan vrijdag op naar de tp! Wie heeft je punctie gedaan? Danoontje: jij gebruikt gonal? Hoeveel heb je nog thuis? Ik heb nog 2 pennen in de koelkast liggen, ongebruikt en houdbaar 12-2012. Dus als je wil mag je ze hebben. Allebei 900 E per pen. Wanneer moet je weer voor fm?
Frida! Dat is geweldig!! Nu hopen op een mooi telefoontje... Mss zelfs nog wel invriezers Ik gebruik indd Gonal maar heb echt heel veel... Lief aangeboden hoor maar heb nog iets van 8 pennen liggen .... Klinkt mss aso maar ben aan t ''sparen'' voor als er een 4e behandeling nodig is. Ik hoef als alles goed is nog maar tot maandag te spuiten dus is het de moeite niet... Als je ze opstuurt heb ik ze overmorgen vandaar mss dat je iemand bij de kliniek blij kan maken... Het is wel bijna december... Zaterdag weer voor fm
@ Krabje.. Dr Re ekers heeft de punctie gedaan.. Geweldige vrouw vind ik het @ Danoontje.. je gaat het niet geloven maar 10 vd 12 zijn er bevrucht waaaaaah, zo in mn mood. Mn lichaam laat me nu eens niet in de steek. We gaan ervan uit dat er sowieso wel een mooi deelt en het zou natuurlijk helemaal geweldig zijn als we er een paar cryo's aan over kunnen houden Jij zaterdag weer voor FM.. spannend hoor.. Voel je je nog goed?
Frida en? Danoontje dat klinkt niet asociaal. Eerder heel verstandig. Had het al aangegeven bij de kliniek maar niemand heeft het blijkbaar nodig.
Super score! How laat mag je vrijdag? Re.ekers is zeker leuk mens. Bij mij heeft oss.enkoppele alle puncties gedaan.
Nou bij mij was t een man H.ozemans... Dat was een hel... Het waren 20 follikels in 10 min. Echt snel en hardhandig. Ik hoop echt op iemand anders Dat is echt super Frida! Ik had bij de vorige ronde 20 follikels en maar 6 eitjes dus hoop nu op een betere vangst en ook lekker veel bevruchtingen. Cryo's zijn echt cadeautjes is mij verteld. Heel vaak zijn emmy's niet sterk genoeg en zwolle trekt eigen patienten heel erg voor helaas.... Maar dat blijft altijd. Ik duim heel hard mee!! Zeker spannend voor zaterdag, mss dat ik dan ook al vraag naar wie de punctie doet en of ik voorkeur mag aangeven.
Verder voel ik me nog erg goed. Dat was met de decapeptyl wel anders... haha Ik voel nu niets van de groei en ook geen buikpijn en opvliegers... Dit gaat veel rustiger dan de vorige keer.
Fijn dat je nu beter in je vel zit Danoontje.. Is ook veel waard toch. Moet zeggen dat ik met de ivf beter te pas was dan alle keren bij de IUI. Die man heb ik, gelukkig, nog nooit gehad. Hoor er niet bepaald veel goede verhalen over Je hebt groot gelijk dat je gaat vragen wie de punctie doet, misschien heb je er een beetje invloed op
hihi... Meiden, ik ken hem niet dus het zijn alleen maar verhalen-verhalen wat je via via hoort.. Ben dus al bevooroordeeld. Maar niets ernstigs hoor, hihi. Hij zou vast goed zijn anders werkt hij er niet toch
Nou de ervaringen die ik met hem heb zijn niet fijn. Ik had toen op een zaterdag een fm meting, en er zaten er 14 die gewoon goed waren voor punctie, en nog wou hij me maandag weer zien en nog 2 dagen Puregon laten spuiten. Nou toen zaten er dus 20! Als de punctie dus die maandag was geweest was t een stuk beter geweest, en waren er ook niet zoveel overrijp. Er waren van de 15 eitjes nog maar 6 goed. En die punctie was echt grote halen snel thuis mentaliteit. Ik denk heus dat hij er niet voor niets werkt en de papieren er wel voor heeft, maar ook geloof ik dat het beter is een vrouwelijke arts te hebben die hebben toch t gevoel beter..... Mannen moeten zich lekker met piemels bezig houden hihi
Ha dames, Sjonge, ben bijna 2 weken niet online geweest! Schandalig! Maar er is weer vanalles gebeurd lees ik wel! Wij hebben er inmiddels weer een neefje bij! Hij is vernoemd naar manlief, dus wel een hele eer! Maar tis ook wel weer beladen.. Maar goed, we benaderen het positief! Tis alweer bijna 2 week geleden dat we ff er tussenuit waren! Heerlijk..! Moest die vrijdag ongi worden.. Donderdagavond wat roze met afvegen (sorry), maar vrijdag en zaterdag helemaal niets! Dit ken ik helemaal niet.. Dus we kregen goede hoop..! Helaas brak zondag de hel los..! Maar goed, ik had deze maand ovutesten gedaan.. Gewoon om te kijken hoe mijn cyclus gaat.. Geen verplichting tot seks als we geen zin hadden.. Dat verliep goed. Had 2 week ervoor op donderdag/vrijdag mijn piek! Dus manlief en ik hadden echt zoiets; zal ik dan toch een beetje zwanger zijn geweest. Na al die cyclussen kenden wij dit nog niet..! Misschien is het wel helemaal niet zo, maar we kregen daardoor echt weer hoop!! Zo, dat was mijn egoberichtje.. Frida; Zo he, das een goede score. Mijn hoogste score is 5 eitjes..! Fijn dat er zoveel bevruchtingen zijn geweest! Nu hopen dat er idd wat ingevroren kan worden! Ik vond R.ekers ook een supermens! Neemt gewoon alle tijd voor je! Heb haar een keer met de punctie gehad.. Als heel erg prettig ervaren Danoontje; Super, dus nieuwe ronde, nieuwe kansen! Mijn duimen draaien weer!! Krabje; Hoe is het met jou?? Kan je mannetje goed wennen op school?? Nou, ik zal proberen wat vaker online te zijn en weer gezellig mee te kletsen!
Danoontje: Das niet zo fijn dus die ervaring. Bah! Hopenlijk zie ik hem niet. He Beginneling, gezellig dat je er weer bent. Zou toch mooi zijn dat je nu spontaan zwanger zou raken? Echt een cadeautje! Ga je nu weer ovutesten gebruiken? Hier gaat alles goed. Prinsje vind het super op school. Hij wou vanmorgen al om kwart over 6 naar school, want hij ia vandaag hulpje. Gisteren heeft hij voor de 2e keer met vriendje uit de klas gespeeld. We zijn gezellig naar bengeltjesdorp gegaan. Moeders gezellig kletsen en de kids spelen. Vriendje van prinsje is dus ook een ivf kindje. En zijn zusje is spontaan gekomen. Dus dat blijkt dat echt de wonderen de wereld nog niet uit zijn. Zo even naar de stad toe. We hebben met mij ouders en broer lootjes getrokken voor sint. Ik heb manlief's lootje dus gauw even wat kopen...
Hallo Beginneling: Hallloooo!! Ook weer onder je steen vandaan? Wel fijn dat je ff lekker weg bent geweest. En leuk dat je een neefje hebt gefeliciteerd! Het was echt mooi geweest als het op de natuurlijke manier lukt.... Ik hoop het ook altijd nog... Ik ben indd alweer 1.5 week aan t spuiten zaterdag weer fm. Ik volg nu een kort traject zonder decapeptyl! Ik teken ervoor (tot nu toe dan hihi) we zullen zaterdag wel zien. Mag ik vragen wie bij jou de punctie's deed? En hoe jij ze hebt ervaren? Krabje: Nee ik ga morgen meteen aangeven dat ik iemand anders wil voor je punctie. Veel plezier met je sint voorbereidingen
s6 morgen danoontje.. laat je ons weten hoe het er voor staat ? Hier vanmiddag de terugplaatsing gehad. Alle 10 de bevruchte eitjes waren gedeeld, 2 cryo's, 1 goede embryo teruggeplaatst, 6 waren van matige kwaliteit (morgen gaan ze kijken of ze goed genoeg door zijn gedeeld anders worden ze vernietigd ) en 1 is er door hun kwijt geraakt Ongelovelijk maar waar, ze gaan dit allemaal nog verder onderzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren. Voor ons zijn de wachtweken aangebroken, over 14 dagen testen Goed weekend meiden
Frida lekker broeden nu. Hopelijk delen ze nog door. Wat erg dat ze een embryo kwijt zijn zeg. Hoeveel cellen was je embryo die ze hebben teruggeplaatst?
Wat raar Frida bah bah, maar alsnog een mooie oogst. En nu lekker broeden inderdaad haha. Ik duim voor je,, hoe voel je je? Zaterdag heb ik fm meting gehad... Morgen mag ik weer... T groeide niet echt hard spuit nu ook maar 112.5 eh. Ze zei me zaterdag dat ze eigenlijk hoger wou maar dat tot dinsdag wou afwachten. Ik voel mn eigen lichaam inmiddels het beste. En de enige reden dat ze nu nog niet hoger wouden is omdat ze bang is voor weer 20 follikels, maar als t zo doorgaat gebeurd er helemaal niks!! Ben dus zelf zo brutaal geweest om gisteren en vandaag 137.5 eh te spuiten... Mss wel erg maar ik zag anders het uitzicht niet meer.... En nu voel ik ook echt wat gebeuren, dus ben benieuwd morgen. Dan maar weer 20 ,, ben nu al zoveel gewend... Alleen wil ik aangeven dat H.ozemans de punctie niet mag doen. Vond het vreselijk met hem. We zullen zien morgen... Hoe is het met jullie?