Ik heb op 30 juni terugplaatsing gehad van een embryo maar ik heb 7 dagen later eens een zwangerschapstest gedaan en deze was negatief. Vandaag 11 juli heb ik nogmaals een test gedaan en weer negatief vrijdag de 13e moet ik een bloedtest laten doen In het begin voelde ik mij misselijk enzo en deze week had ik wat buikpijn. De dokter zegt da ik me nog geen zorgen moet maken (ik heb die maandag gebeld). Zou ik nog zwanger kunnen zijn.? Ik hoop het zo ik ben bang om slecht nieuws te verwachten, want ik keek er zo naar uit maar iedereen zegt dat ik positief moet blijven groetjes
Hoi Mirella, Ze willen perse een bloedtest afnemen omdat er tal van redenen zijn waarom een gewone zwangerschapstest ten onrechte iets aangeeft. Tis nog 1 dagje spanning, maar hou vol. De beste maatstaf is bloedverlies in dit stadium denk ik. Als je die nog niet gehad hebt is er nogsteeds volop hoop! Ik duim voor je. Heel veel succes en hou ons op de hoogte. Groetjes Chantal
Houd hoop, maar houd ook in je achterhoofd rekening met een teleurstelling.... Ik heb in juni een terugplaatsing van een cryo gehad en heb rond dag 9 voor het eerst getest. Negatief. Op dag 12 ook negatief en ik bleek inderdaad niet zwanger. Binnenkort heb ik, als alles goed gaat, weer een terugplaatsing, maar ik heb voor mezelf besloten om pas te testen op de testdatum en niet eerder. Ik wil niet weer voor de testdatum met een negatieve test geconfronteerd worden. Ik duim voor je dat je morgen, op vrijdag de 13e, toch nog goed nieuws krijgt!
He dames, zit ook in de afwachtingsweken. Moet nu nog 4 dagen wachten. Vanmorgen al stiekem een test gedaan. Kon echt niet langer wachten.... Deze was positief! Nu maar afwachten of de volgende ook zo mooi is. Kan ik al hopen dat deze test echt goed is?
Hi Mirella, Het zou kunnen dat je lichaam traag HCG aanmaakt. Daarom is een bloedtest belangrijk, want zo kan het ziekenhuis zien of- en hoeveel HCG er in je bloed zit. Ik ben gisteren (op de officiele testdatum) ongesteld geworden en wist dus al dat ik niet zwanger was, voordat ik de uitslag van het ziekenhuis kreeg. Ik hoorde wel dat er een kleine hoeveelheid HCG in mijn bloed zat, dus er heeft waarschijnlijk wel iets gezeten, maar heeft niet goed kunnen innestellen. Het was iig te weinig om een zwangerschap aan te tonen. Op 28 Juni had ik de TP van een 8-cellige embryo. De eerste week had ik heel veel symptomen, maar precies op wachtdag 8 waren mijn borsten minder gevoelig. Achteraf had ik dat moeten herkennen, want bij mijn eerste zwangerschap in 2011 (geeindigd in een miskraam met 11 weken) heb ik al die tijd gevoelige borsten en tepels gehad. De tweede wachtweek kreeg ik af en toe wat roze slijm, bruin- en bloedverlies. Ook niet zo'n goed teken We hebben 1 cryo. Hopelijk ontdooit ie goed en kunnen we die in Augustus terug laten plaatsen. Zolang je geen bloedverlies hebt is er nog een kans. Geen bloed geeft moed! Maar zoals Be Happy al zei hou ook rekening met evt. teleurstelling. Het is niet altijd in een keer raak! Heel veel succes morgen. Ik hoop dat vrijdag de 13de een geluksdag voor je mag worden! Liefs, RooDje