Icsi/Ivf in Zwolle ... Wie begint er ook in 2013 of ervaringen??

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Danoontje01, Dec 8, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

Jan 24, 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hier vanuit Meppel doorgestuurd naar Zwolle!!
    De gyn's in Meppel zitten ook in Zwolle wat voor mij super fijn is!!
    In febr krijgen wij in Zwolle onze 1e ICSI! (Afgelopen di kregen we groen licht vanwege dikke eierstok maand terug)
    Vind het echt spannend hoor!!

2. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

Jan 24, 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    @danoontje
    Denk je dat het lang duurt voordat je terecht kunt??
    Ben benieuwd!

3. lindazzz

lindazzz Lid

Dec 12, 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    In sept/okt eerste icsi gehad. 9 eitjes, 7 bruikbaar, 5 bevruchting. 5 matige embryo. Twee teruggeplaatst vanwege kwaliteit. Helaas mislukt.
    Vandaag ongesteld geworden, en dus weer starten met pil.
    Mzorgen ziekenhuis bellen. Ik krijg dan te horen wanneer ik mag beginnen met spuiten.
    Lucrin, gonal f en 1x ovitrelle.
    Vorige x 150e gonal f, nu hebt187,5.
    Super ziekenhuis.
    Ik heb tijdens mn punctie dormicum en morfine gevraagd , word je suf van. Heerlijk!
    Geen echte pijn gevoeld, alleen 3 dagen beurs.

Fijn om ervaringen te delen!
    SUCCES LADIEZ....
    Erken de spanning en t zware onzekere proces.
    Fysiek valt het mee, mentaal is t zwaar.

Tot in de wachtkamer ;)

Groetjes linda

4. mmmmmm

mmmmmm Actief lid

Feb 5, 2011
    126
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben al anderhalf jaar bezig met OI in Zwolle, maar heb hier nog nooit van gehoord. Wist niet dat dit bestond.

5. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

Nov 24, 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Spannend!! De ex van mn vriend is in meppel en zwolle behandeld en dat beviel niet, ze was ook blij toen ze voor alles in zwolle terecht kon. Moet een stuk beter zijn...

En de wachttijd. Tja die neem je als je ergens niet goed voelt voor lief. En wie weet wat er mss van te voren gebeurd ;) zaad is wel slecht bij mn vriend maar komop de wonderen blablabla...

En dat forum.... Ja ik weet niet of dat een goede voor mij is..... Ik zit hier alleen in de onderwerpen die ik wil, en heb ooit van de dokter een forum en google verbod gehad omdat ik soms t negatieve te erg aantrok... Dat is minder geworden en wil ik niet weer.... Ik zal er dan weleens gaan kijken.

Ik ga om 15.50 mn verwijzing halen dus dan zal t balletje wel gaan rollen :) En als t zo traag gaat als bij hengelo (verwijzing kwam er maar niet aan) breng ik hem zo weer zelf haha...

Fijn om zulke goede ervaringen te lezen van iedereen :):) indd fijn om elkaar er zo door te helpen en te praten! Hopen dat we straks allemaal tegelijk opgaan en mss wel samen zwanger!!

Lindazzz: Dat is ff een tegenvaller maar als ik t zo lees een goede behandeling geweest. We gaan allebei met 2 behandelingen 2013 in! Dat dat ons jaar mag worden !! :D

6. lindazzz

lindazzz Lid

Dec 12, 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn om hier ervaringen te delen ,
    Ik heb (of ik leer met hulp) dat ik mn angsten mag erkennen maar daar niet teveel bij stil te staan. Leren positief denken zal ervoor zorgen dat ik ruimte maak om positief te voelen.
    Vandaag ziekenhuis gebeld.
    Gister menstruatie.
    Start pil
    5 januari eerste lucrin
    8januari laatste pil
    16 januari uitgangsecho om te kijken of mn baarmoeder en eierstokken klaar zijn voor gonal f
    Als t gaat zoals vorige keer dan +_ 30 januari punctie
    En 3 februari terugplaatsing.

Nog meer mensen zwolle 2013?

X

7. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

Jan 24, 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    En al nieuws??
    Heeft lief je ten huwelijk gevraagd??

Hier zijn we begonnen met de pil..ik moet hem 5 weken slikken zodat we begin febr met de evt punctie/terugplaatsing uitkomen!

8. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

Jan 24, 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    Word dit jullie 2e poging? Zitten jullie alleen in Zwolle? Spannende weken dus !Heel veel succes meid!!

9. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

Nov 24, 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Hier staan de behandelingen ff stop.... Ik blijf wel meelezen en kletsen :) succes allemaal

10. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

Jan 24, 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hoezo als ik vragen mag??
    Sterkte..

11. Danoontje01

Danoontje01 Bekend lid

Nov 24, 2011
    693
    0
    0
    Overijssel
    Ik zit in een depressie ivm meerdere dingen :( en dat heeft voor mij teveel invloed... Maar wie weet gebeurd er op de natuurlijke manier een wonder....

12. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

Jan 24, 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    Sterkte meid!! Hele dikke Knuff!!

Share This Page