duurt termijn tot 2e fm niet te lang?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Meleka, Jun 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meleka

Meleka Fanatiek lid

Aug 15, 2010
    1,743
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Meleka, Jun 10, 2011
    Last edited: Jun 10, 2011
    Hallo allemaal.

Ik ben bezig met mijn eerste ivf-poging in Gent. Voorafgaand daaraan ben ik 3 maanden in een chemische overgang gebracht vanwege adenomyose (endometriose in de baarmoederwand).
    De laatste decapeptyl depot injectie kreeg ik op 12 mei.

Maandag 30 mei heb ik een controle echo gehad. Volgens de arts, niet mijn vaste professor, was alles goed en zag ze 3 follikels in ruste. Die avond ben ik gestart met Gonal F 225 IE.
    De maandag daarop (afgelopen maandag dus) was op de echo helaas geen enkele follikel te zien :(

Ik moest doorgaan met het spuiten van 225 IE Gonal F. En een week later terugkomen. Door pinksteren is dat aanstaande dinsdag geworden.

Ik blijf me echter afvragen of dat niet (te) laat is. Ik ben dan natuurlijk al een tijdje aan het spuiten.

2. Meleka

Meleka Fanatiek lid

Aug 15, 2010
    1,743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inmiddels heb ik Gent eindelijk telefonisch weten te bereiken en het kan geen kwaad om tot dinsdag te wachten. De bloedwaarde van de hormoontest van afgelopen maandag was binnen en die was zo laag dat het geen kwaad kan. Dat stelt aan de ene kant gerust, maar roept aan de andere kant natuurlijk nog veel meer onrust op :(

Share This Page