ICSI Juni 2016 / Juli 2016

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door CaRu, 1 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Caru: heel duidelijk hoor voor vroege testen! ;) :)
    Gefeliciteerd!

2. Tess84

Tess84 Lid

8 jul 2016
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees hier even mee. Gefeliciteerd voor degene die positief nieuws hebben.
    Deze week voor het eerst begonnen aan onze eerste icsi traject en alles is nieuw en spannend. Gisteren voor het eerst geprikt. Ooh wat vond ik dat spannend. Viel me uiteindelijk best mee.
    Alles is wel goed en duidelijk uitgelegd maar het blijft toch door mijn hoofd gaan.
    😔

3. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Welkom Tess! Succes met je poging, als je vragen hebt gewoon stellen! Zijn veel (helaas) ervaren meiden bij

4. CaRu

CaRu Actief lid

5 mrt 2015
    128
    0
    0
    Officemanager
    Groningen
    Welkom Tess !! Succes met deze poging. Het is inderdaad heel spannend in het begin. Hoeveel eitjes zijn er bij je weggehaald en wanneer krijg je nieuws over de bevruchting ?

Helaas blijft het inderdaad door je hoofd heen gaat. Het beste is om wat om handen te hebben en als je er echt niet meer uitkomt hier gezellig kletsen. Dat heeft mij altijd wel geholpen. Succes meid en ik hoor graag meer van je !

@ Goldfishie: Hoe is het nu met je ? Al last van kwaaltjes ?

5. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Heb zondagochtend de eerste test gedaan, daar leek heel ver weg een tweede streepje te zien.
    Gisterochtend en vanochtend weer een testje gedaan, maar geen tweede streepje meer.
    Gewoon een wit vakje, net zoals altijd... :(

6. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.671
    768
    113
    Wauw Caru, wat een mooie testen! Van harte gefeliciteerd!

Jolanda, balen joh! Hopelijk is het de 3de ICSI wel raak!

He shit Goldfishie! Das geen goed nieuws!

Ik ben dus vorige week maandag "ongesteld" geworden en gestart met de pil. Helaas zet het weer eens niet door en twijfel ik of ik wel echt ongesteld ben geweest, zelfs al een test gedaan, maar uiteraard negatief.

Afgelopen vrijdag planningsgesprek gehad in het ziekenhuis. 1 augustus start ik met de decapeptyl en in de week van 22 augustus wss de punctie!

7. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Hoi meiden, ik wil graag met jullie meeschrijven.

Ten eerste : gefeliciteerd voor degene die positief hebben getest.. En sterkte voor degene die geen goed nieuws hebben.

Mijn man heeft 18-7 zijn opzwemtest en ik heb ga 22-7 voor de eerste echo. We hebben al een zoontje van 2 jaar oud.

8. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Hallo Taatje, je bent welkom hier! De meeste meiden zijn al wel een stuk verder in het traject maar stel gerust je vragen. Eventueel is deze groep er ook voor de maand juli/augustus daar staan ze allemaal beetje aan het begin traject. Spannende tijd voor je!

@goldfish: balen dat die test weer Omo wit was :(
    @espoir: voor jou ook klote zeg! Gelukkig mag je volgende maand weer starten!

Ik vandaag brief gehad dat er van de 4 bevruchte embryo's maar 1 ingevroren is. Jammer maar gelukkig 1

9. Oreo

Oreo Lid

9 jun 2015
    53
    0
    0
    Ladies mag ik met jullie meekletsen

Hier bezig met icsi no2
    Maandag de punctie gehad die erg mee is gevallen 18 follikels aangeprikt met 13 eitjes erin
    Hopelijk donderdag een terugplaatsing

Super spannend weer 🙈

10. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Uitslag: niet zwanger... :(

Waarde was 4. Volgende week weer bloed laten prikken om te kijken of deze waarde dan op 0 staat.

Met de zomervakantie in het vooruitzicht, gaan ze pas in de week van 8 augustus mijn dossier bespreken en mij daarna bellen om de operatie in te plannen. Ik verwacht dat deze pas in september is, dan nog een maand rust en hopelijk in november weer kunnen starten met een mini uit de vriezer.

11. CaRu

CaRu Actief lid

5 mrt 2015
    128
    0
    0
    Officemanager
    Groningen
    Shit Goldfishie ! :( ik vindt het echt heel jammer voor je ! Hou je moed erin, want ooit mag het zo zijn ! Ik weet dat dat erg lastig is, maar wij hebben allemaal van die dagen gehad. Het komt allemaal goed meid !

12. Espoir

Espoir Fanatiek lid

28 feb 2013
    1.671
    768
    113
    Jeetje wat k*t Goldfish :(

Hier weer opnieuw ongesteld geworden ofzo, tijdens de 3de week van de pil. Volgens het zkh kon het geen kwaad gelukkig.

Volgende week zondag ben ik jarig en maandag 1-8 ga ik starten met de decapeptyl. Droomde van de week dat ik weer "gewoon" bij de eerste poging zwanger was.. Hopelijk komt dat uit :)

13. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Espoir spannend!!! Fijn dat je weer kan starten. Ik was de vorige ronde ook 40 dgn ongesteld tijdens pil gebruik zkh zei idd dat het niet uitmaakt en je lichaam waarschijnlijk moet wennen aan de pil hormonen

Deel Deze Pagina