Net bij een ander topic ''ICSI juni'' gekeken maar daar al veel meiden die verder zijn in het traject dan ik. Ik ben afgelopen dinsdag begonnen met Decapeptyl; net gestart dus. Ik moet rond 15-6 (dacht ik) starten met Gonal-F en dan op 23-6 mijn eerste echo-afspraak. Wie gaat gelijk met mij op? En hoe gaat dat? Tot nu toe valt het me wel mee op een paar blauwe plekken na door het prikken (heb weinig buikvet dus wrsch. een bloedvat geraakt) en af en toe lichte hoofdpijn waar ik normaal gesproken geen last van heb......Ik overweeg ook om in mijn been te spuiten maar weet niet waar (binnen of buitenkant??)
Hoi nana, In het andere topic lopen er ook nog een paar achter jou, ik ben er daar 1 van. Sluit je gerust aan hoor, juist gezellig!
Ja nana! Kom gezellig met ons mee praten! Zo ver zijn wij nog niet hoor! haha ik ben zelf vandaag met de gonal f begonnen. Maar er zijn ook een paat die net zijn begonnen met de decapeptyl of zoon ander hormoon en die lopen gelijk op met jou hoor.
oh, dan heb ik niet goed gelezen en is het inderdaad slimmer om bij het topic dat al bestaat mee te doen....!! succes meiden!