Kun je bij de Geertgenkliniek terecht voor herhaalde miskramen?

Discussion in 'MMM clubs' started by onzewonders, Jun 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Zoals de titel al zegt, kun je bij de Geertgen kliniek terecht voor herhaalde miskramen?

Ik zit nu voor de 3e keer in een miskraam en ben echt radeloos...
    In mijn eigen ziekenhuis zijn ze er van overtuigd dat de dosering Utrogestan (400mg) goed is, maar het komt er toch weer doorheen...

Ik wil heel graag een 2nd opinion en ik hoor/ lees goede verhalen over de kliniek.

Wie kan mij hier meer over vertellen?

Dank je wel dames!

2. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    3,738
    8
    38
    Female
    flevoland
    mischien kan je deze vraag is stellen op het topic meerdere miskramen deel 5 deze meiden hebben er een hoop verstand van .....

ik weet dat de meiden daar met meerdere miskramen daar vooral tevreden zijn met dokter sutter in gent mischien is dat iets voor jouw

3. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Sorry, in verkeerd topic geplaatst! Heb al een verzoek voor overplaatsing neergelegd...:)

4. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

Jan 19, 2010
    1,973
    2
    38
    oosten van het land
    Geertgen kan een hoop maar voor herhaalde miskramen zou ik eerder naar Gent of Dusseldorf gaan.
    Helaas doen ze in Nederland alleen maar standaard onderzoek en veel ziekenhuizen zien geen heil in utrogestan. Terwijl het echt wel degelijk kan bijdragen aan.

Ik moest idd veel hogere dosering utro gebruiken zoals je weet.
    Gaat het dus toch niet goed? Pff meid wat een ellende, heel veel sterkte

5. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    3,738
    8
    38
    Female
    flevoland
  6. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
  7. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Nee, gaat denk ik niet goed. En de dosering Utro is nou juist waar het mij om gaat. De gyn wil het de volgende ronde gewoon weer zo doen, max.400mg. Dat blijkt nu toch wel dat het niet werkt?? Wij kunnen niet voor de 4e keer een teleurstelling aan!
    Daarom willen we een second opinion aanvragen. Ik zal eens kijken naar Gent/ Dusseldorf.

Dank je wel!

8. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    3,738
    8
    38
    Female
    flevoland
    ik zou daar echt is een berichtje plaatsen ik heb er onzettend veel aan gehad en de meiden daar zijn echt onzettend lief en behulpzaam .......

9. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Gedaan!

10. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

Jan 5, 2012
    4,525
    2
    36
    In het Geertgen zijn ze ook niet zo scheutig meer met Utro bij herhaalde miskramen. Zou me inderdaad op Gent of Dusseldorf oriënteren. En lees het boek Is Your Body Baby Friendly van Alan Beer. Ik ben dankzij Gent na 5 mk's moeder geworden.

11. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    3,738
    8
    38
    Female
    flevoland
    maar is het ook bevestigt dat het foute boel is ? of zegt je gevoel dat ?
    wel heel erg vervelend ..... en hellemaal als je niet gehoord lijkt door je gyn

Share This Page