Ik kan alleen maar spreken voor mezelf maar ik keek enorm uit naar die eerste icsi. Eindelijk een echte kans! En heb geprobeerd om er zo positief mogelijk in te staan. Teleurgesteld ben je toch als het mislukt, of je nu voorzichtig bent of niet. Voor mij werkte het niet om er voorzichtig aan te starten. Maar moest die eerste keer mislukt zijn, zou ik er de tweede keer waarschijnlijk ook anders over gedacht hebben. Veel succes aan iedereen!
Ik heb 'anderhalve' ICSI gehad, eerste keer hormonen had ik maar 1 follikel dus de punctie ging niet door, 2 maanden later hebben ze 7 follikels geprikt (zaten er nog 23 maar die waren niet groot genoeg, later ook overstimulatie e.d) en daar zaten 7 eitjes in, alle 7 bevrucht, alle 7 van topkwaliteit, 1 is terug geplaatst en de overige 6 zijn ingevroren, maar dit komt dus eigenlijk bijna nooit voor, ik las al eerder dat je alles door 2 moet delen, en dit zeiden ze bij mij ook, ze waren dan ook heel erg verbaasd van het resultaat bij ons. Bij mij is overigens alles goed, mijn man heeft bij elk onderzoek max. 10 zaadcellen, meestal is alles dood.. wij hebben dus heel veel geluk gehad tijdens de behandeling. Ik was ten tijde van de ICSI 23 jaar en mijn man 25. Maar inderdaad, dit soort verhalen zeggen niets.. bij de ene lukt het wel meteen, de ander pas na meerdere behandelingen en bij sommige stellen lukt het helaas helemaal niet..
Ik ben doormiddel van ICSI 1 na de 1e cryo tp zwanger geraakt, Nog maar erg kort zie mijn banner! ik ben 28 jaar... Heel veel succes!
Hier bij de 3e poging raak, ik was 36 jaar, wij zaten in de mmm vanwege slecht zaad. De derde en geslaagde poging volgde ik kort protocol. Ik hoop zo voor je dat het gaat lukken, ik vond het proces ontzettend zwaar. Niet toen we bezig waren, maar nu ik terugkijk zie ik dat pas. Degene die bezig zijn/gaan; succes!!!
Hier de 1e poging raak, ik was 34, in febr. 2010 bevallen van een gezonde zoon. Mijn man heeft een MESA behandeling moeten ondergaan omdat hij geen enkele levende zaadcel produceert en omdat ik zelf een hele onregelmatige cyclus heb (oorzaak onb.) We willen graag een brusje voor onze zoon en hadden nog 3 cryo's van de eerste ICSI, ze zaten bij elkaar met invriezen en na ontdooiing bleef er maar 1 over. Deze is niet blijven zitten. In februari een verse poging gehad, tp mislukt en nu in de wachtweken van de (enige!) cryo die we hadden uit de 2e poging. 25/6 mag ik testen Ik moet zeggen dat ik ook errug enthousiast was en overal blind indook. Nu na twee mislukte terugplaatsingen weet ik dat het allemaal niet zo vanzelfsprekend is en ben ook erg bang dat deze poging op niets uitdraait! Maar goed... ik kan alleen maar hopen dat iedereen dit geluk gegund is
De kansen zijn er echt!! Ben zwanger!!! van de tweede, gister getest. Dit was de 2e-icsi 1e poging. Mn zoon is van de 1e-icsi 1e cryo. Het kan houdt positieve moed heeft mij altijd erg goed geholpen. Succes