Wat fijn dat het allemaal goed is verlopen Marnat en Marnatman ik duim mee voor een goede bevruchting en daarna een goede zwangerschap
Marnat, ik zat gisteren al constant Zwangerschapspagina te checken voor een update van jou. Op een gegeven moment werd ik bang dat er iets niet goed was.... (het duurde namelijk eventjes voordat je online was, nou ja, Marnatman dan), maar je was waarschijnlijk nog aan het bijkomen van de punctie. En 3 eicellen....je hebt inderdaad maar 1 goede bevruchte eicel nodig! Ik duim duim duim duim duim voor je dat je morgenochtend goed nieuws krijgt en dat je morgen een terugplaatsing hebt! Ik hoop dat ze alle drie bevrucht zijn en dat je ook nog 2 in de vriezer kunt doen!
Hey Marnat, hoe gaat het vandaag, nog napijn van de punctie? behappy, wat zie ik nu, ben je zwanger? Gefeliciteerd hoor!
Dankje wel lieve meiden. Ik denk echt wel om me zelf, heb nu ook nog pijn, heb wel goed geslapen!! De eerste vier bollen zitten er al weer in zo fijn spul not. manlief is jarig vandaag hij is aan het werk , zijn ouders bellen net dat die even komen vanaaf. We vieren het zaterdag . Als ik mijn koffie op heb ga ik ook nog even liggen. Mijn moeder belde net hoe het ging ze zij ga zo maar even liggen je doet het goed jullie zijn beide rustig ik heb er vertrouwen in . Ik hoor morgen vanzelf of er emy s geplaatst zijn. Behappy@ Lieverd ik had al in het andere topic gereageerd. Er worden twee geplaatst mochten ze alle drie bevrucht zijn, vanwege mijn leeftijd. Mijn moeder zij we gaan er voor dat jij de beide meiden gaat volgen !!
Gefeliciteerd met je mannetje. Je hebt gelijk meid, lekker je rust nemen. Wow 2 terugplaatsen als ze bevrucht raken, zou super zijn zeg! Gaat helemaal lukken meid, deze ronde is voor jou en je hubbie!
marnat: super zeg 3 eitjes. Hoop dat ze alledrie goed bevrucht worden en dat je er 2 terug geplaatst krijgt. Ik duim heel hard voor je. wordt weer een spannende tijd voor jullie. Neem je rust en suc6 bij de tp.
Sorry Marnat, ben niet zo helder geloof ik! Maar als ze alle drie bevrucht zijn, dan doen ze de 3e (als die goed door deelt) toch wel in de vriezer? Ik hoop dus morgen dat er twee mooie toppertjes teruggeplaatst worden en dat die lekker 9 maanden lang bij jou mogen blijven plakken. Je weet wat we hebben afgesproken: allemaal zwanger het jaar uit!
Als het goed is, wel . Had afgelopen zondag een vetpositieve test. Van het ziekenhuis (en ze zullen daar wel gegronde redenen voor hebben) mag ik echter pas vanaf donderdag testen. Aangezien ik dan moet werken en ik morgen vrij ben, gaan we morgen nogmaals testen. Ditmaal met een DA Eigen Merk en een CB Indicator. Als die positief zijn, dan moet ik het wel geloven! En mijn vriend ook...want die houdt stug vast aan de testdatum van donderdag. Ga nu steeds met angst en beven naar de WC. Doodsbang dat ik alsnog ongesteld word. Maar goed, ik moet ook telkens van die Utrogestan-bolletjes inbrengen. Dus dat is ook een soort controlemoment om te kijken of je niet bloedt. En tot dusver gelukkig helemaal niets! Ik heb een banner aangemaakt (durfde ik ook niet goed). Ik ga er van uit dat het wel goed zit. En mocht het onverhoopt toch nog misgaan, dan heb ik in elk geval even van een Zwanger-banner mogen genieten!
dankje wel voor de felicitaties ik geef het door als is thuiskomt. Wat de emy s betreft de vorige keer waren er ook twee terug geplaatst!! mochten er maar twee zijn nu hoop ik dat er 1 in de vriezer mag!! En behappy ben je wakker!! we gaan samen op een wolk hoor denk er om Die ongi komt gewoon niet , ow we mogen zo die fijne utragestan bollen weer schieten zo leuk he Not. Pcootje weer met haar leuke plaatjes Dancer@ Hoe gaat het met jou meis? Ik lees alleen opmoment zal het misschien vandaag nog even doen.
Be Happy, hoop voor je dat het goed gaat en de bbe lekker blijft plakken. Marnat, heb je nog ff kunnen slapen? Haha leuke plaatsjes, kijk maar eens in "ons" topic als je een keer zin hebt, daar staat een leuke van mij met mn dochtertje...buiken showen.
Marnat, wat fijn dat je drie mooie eicellen hebt. En die zijn nu lekker bevrucht aan allemaal heel goed aan het delen!
Jaaaaaaaaaa we gaan vanmiddag om 13uur ons wondertje op halen!! of ze alle drie gedeeld zijn weten we niet , vergeten te vragen. We zijn zo blij hebben samen even gehuild!!
Marnat: ik ben ook heel blij voor jullie! En ik hoop, duim en bid dat dit wondertje mag blijven zitten. Ik hoop dat ze er 2 kunnen terugplaatsen trouwens. En dan samen zwanger het jaar uit!