Dankje wel lieve meiden. Hier gaat het goed op emo momenten en moe zijn na!! Verder geen gekke dingen nog . Wachtbank vind ik minder erg dan de utragestan bollen baha vieze dingen.
Marnat lieverd ik duim!! Probeer maar zo te denken de utrogestan is ergens goed voor, ik heb ze tot 8 wkn zwangerschap gebruikt. En vond het heel akelig voor te stoppen. Als een positieve test hebt ( waar we heeeeeeeeeeeel hard voor duimen) interesseren je die bollen niks meer
Meiden help een vraagje: mijn vriendin denkt dat het miss een teken is!! Vanmiddag rond 13 uur pijn aan de teppels heel duidelijk blauwe aarderen op de borsten + 1 tepel was wit en donker randje. Nu zakt het wat af !! wat kan dit zijn?? Nog nooit gehad.
Ik wil je geen valse hoop geven, maar het is wel zo dat als je zwnager bent je blauwe aderen op je borsten krijgt, je tepels donkerder worden en gevoeliger. Maar ik moet er ook nog bij zeggen dat het nog alle kanten op kan. Helaas komt het ook nog vaak voor dat het vruchtje toch niet helemaal goed innesteld en je toch gewoon ongi wordt. Maar het zou kunnen, maar wil ook geen valse hoop geven. Heel veel sterkte nog.
Durf het niet te zeggen meid, tis wel 1 van de symptomen maar misschien kan ook de medicatie hier een reden van zijn. Mn duimen gaan nu nog harder voor je draaien!
Zonnetje en pcootje Bedankt voor de antwoorden , we wachten wel af, meer kan ik niet doen. Zijn nog steeds een beetje gevoelig!!
Marnat, ik duim voor je. Bij de cryo tp had ik ook zeer gevoelige borsten rond de innesteling. Na enkele dagen nam het af en uiteindelijk bleek er niets meer te zijn. Ik wil je niet een negatieve gedachte meegeven, hoor.
marnat , ik duim voor je!!! wat lastig he al die kwaaltjes die je nu krijgt... kan je zo ontzettend onzeker van worden! spannend 18 nov.... ik duim zo hard voor je! XX
Marnat hoe ist nu met je? Nog wachten tot de 18de. Ow, ik leef zo met je mee. Ik ben heel hard voor je aant duimen dat het raak is. extra dikke knuf voor je tijdens het lange wachten.