Marnat!! Gefeliciteeeeeeeerd!!!!! Ik kijk altijd even hier in je topic om te kijken hoe het met je gaat, en nu gewoon een posi test! 4 dagen voor nod en dan al zo duidelijk!! Geniet ervan!
Marnat, wat is dit een gaaf gevoel he? Nu dit streepje heeeel duidelijk laten worden en je emmy's vasthouden. Mijn duimen blijven draaien, want dit is supernieuws.
Dankje lieve schatten!! Ik ga zo even lekker op de bank naar mijn voetbal club fc Groningen kijken!! Hopen dat ze mijn weekend nog mooier kunnen maken door te winnen. Kom later wel even uitgebreid op jullie reageren!
MARNAT!!!! Nog een traantje hier!!! Ben echt zo blij voor je!!! Deze emmy's moeten gewoon blijven plakken! Echt! Van harte!!! Dikke knuffel!!! xxxx
Hey Marnat, Kwam ik ff hier spieken, zie ik dat je al een mooie test hebt.... Donderdag de testdag. Heb er een goed gevoel over...Ga zo duimen dat je een suppppper mooie test hebt donderdag, en dat het voor jullie raak is deze keer. Het is jullie zo gegund. Ik blijf je volgen Dikke knuff Typ
Marnat.. oh.. wat spannend allemaal.. en wat onzeker ook nog ff, maar die test ziet er alvast heeeel erg goed uit zeg. Voordat je je realiseerd dat je echt zwanger bent, ben je wel een aantal weken verder denk ik, maar het is je zo gegund! En inderdaad, ook nog spannend of het er nu 1 of 2 zijn! In ieder geval, heel veel suc6 de komende tijd en ik blijf meelezen! Geniet van elkaar en van deze langgekoesterde droom!! Over 9 maanden ligt of liggen die droom/dromen in jullie armen!! Een dikke kus voor jou Marnat en respect voor jullie doorzettingsvermogen!!
lieve marnat ik volg al een hele tijd jullie verhaal en kwam even kijken of er al getest was geweldig ik zeg alvast een voorzichtig gefeleliciteerd *doet een vreugde dansje*
Wauw Marnat wat goed zeg!!!!!!! Van harte gefeliciteerd eindelijk!!!!! Jullie hebben het zo verdient xxx
Moge de extreme misselijkheid (tweeling he!) maar snel beginnen (geintje natuurlijk) De streep wordt zeker weten donkerder! Ohhh meis ik vind het zo spannend! *duimt nog harder*