Het tweede streepje wordt steeds duidelijker. Dat betekent....goed nieuws! Ga je nu elke dag een testje doen? Vind het wel leuk om te zien namelijk. Ga je ook nog een digitale test doen, zo eentje die zegt "zwanger/niet zwanger"? Ik durf je nu wel te feliciteren! Meid, VAN HARTE GEFELICITEERD!
Wat gaaf Marnat, een nog donkerder streepje... Wanneer ga je je onderschrift veranderen? Je bent hartstikke zwanger!
Marnat: hoe is het nu met je? Begin je al een beetje aan het idee te wennen? Ga je morgen of overmorgen nog een testje doen?
Bedankt allemaal, maar zoals jullie begrijpen geloven we het zelf nog niet. Al 12,5 jaar bezig en dan ineens een dubbele streep is voor ons onwerkelijk en kan er bij ons dus nog niet in. Het besef moet dus nog komen, vandaar dat ik ook nog geen banner heb geplaatst. Verder gaan we natuurlijk op de testdatum weer testen.
Die super duidelijke streep en ook zo snel donkerder betekent gewoon dat het een tweeling is, haha! Super hoor, ben benieuwd of het er echt twee zijn.
Ontzettend gefeliciteerd Marnat! Ik duim voor jullie dat het allemaal gewoon goed gaat en dat je een mooi kind krijgt hartje zomer 2011 liefs Dopey!
Dankje wel doppy Zeehondje" Ben ook benieuwt hoeveel het zijn Als de test morgen duidelijker is als vandaag dan ben ik rustiger, nu was ie wat vaag.
Yoehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Marnat Ik zie op een andere topic je test, er is zekers weten een baby op komst. Ik ben zo ontzettend blij voor je, geniet ervan en dat je een heel voorspoedige zwangerschap mag hebben.
Marjolinos@ Dankje wel meis , hoe gaat het met jou? Cahida@ Dankje wel wat een lief berichtje, hoe gaat het met jou en je wondertje ? Alweer 33 week? wat gaat het hard. Morgen een duidelijker test hoop ik , en dan nog af wachten hoe veel er in zitten twee of 1?
Lieve meiden. Hier is het even heel spannend! We hebben getest maar ik plaste wat rozig , daar schrokken we van! Er kwam een streep licht van kleur , en nu is plas weer schoon we snappen het niet. Straks bel ik naar het ziekenhuis leg de situatie uit en zie wel wat ze zeggen. zal er 1 weg zijn en de ander er nog wel zijn? Ik weet het even niet pff huil huil. Ik weet ook even niks meer te zeggen.