Succes marnat. Het kan alle kanten op. Kan inderdaad zijn dat er maar 1 is blijven plakken, sommige dames hebben hoe dan ook een beetje roze bloedverlies rond nod. En helaas kan het ook een vmk zijn. Schijnt veel vaker voor te komen dan we denken, ook bij normale zwangerschappen. (die testen meestal niet voortijd, dus is het niet bekend dat ze zwanger waren). Ik wens je heel veel sterkte en dat het geluk met je is.
Dankje wel lieverd voor je steunende woorden !! Ik hou me rustig zo ver dat lukt en bel direct om 8 uur naar het ziekenhuis , kan nu toch niet slapen.
Marnat had je dat rozeverlies alleen bij t plassen? Of ook op t papiertje? Ik ga superhard duimen voor jullie! Vaak kijk ik even in je topic (ook met mijn vorige naam) en las idd dat je een posi test hebt. Zelf ben ik zwanger van een 2ling en je hoort wel geregeld dat er maar 1tje is blijven plakken.
Minniemouse@ Gefeliciteerd meis. Ik had het verlies alleen vanmorgen bij het plassen! Lief dat je af en toe kijkt . Ik vind het lief van iedereen die mij steunt en meeleeft!!
Als t nu weer weg is niet teveel zorgen maken meid. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. En de test van vanochtend was wat vager? Heb je er een foto van samen met de andere testen? En hcg kan in t begin schommelen of je plasje was minder geconcentreerd dan de vorige keer dat je een test deed.
Ik heb het ziekenhuis gebeld! Ze zegt dat er hcg in mijn lichaam zit, en begrijpt de twijfel ik mag komen voor een bloedtest , daar kunnen ze meer aan zien. Dan word ik tussen de middag dor een arts gebeld. Als ik geprikt ben mag ik ook even melden dat ik geweest ben , maar hoeft niet.
Ow meid, ik schrik er van! Ik duim met je mee op goed nieuws. Wat een rot gevoel zal je nu hebben. Dikke knuffel, succes!!
Ik duim mijn duimen helemaal blauw voor jullie. Succes en kom hier af en toe even kijken bij je. Liefs Lin
Spannend meid, ik hoop echt dat alles goed is. Het kan zoveel zijn, en dat maakt het zo moeilijk he. Ik ga heel hard duimen voor je!
Het enige wat ik op moment uit kan brengen is : Dat jullie allemaal schatten zijn!! Zodra ik wat weet meld ik het. Net alleen wat bruin verlies. Manlief heb jij gespiekt? hihi
Hey Marnat, Ik wens jullie heel veel sterkte en succes! Ik hoop echt voor je dat alles goed is en zal voor jullie duimen! Liefs, Misty