Marnat wat spannend allemaal zeg. Het kan natuurlijk van de innestelling zijn dat je roze verlies had. Laten we daar maar op hopen. Heel veel succes met het bloed prikken en ik duim voor een hele goede uitslag.
Lieve Marnat en Marnatman, Ik duim voor jullie! Hoop zo dat het HCG hoog genoeg is. Dat het van een innestelling is.... Dat er in ieder geval 1 plakkertje is. Ik kreeg even een nare flashback, maar stuur bij deze alle positieve energie die ik nog heb jullie kant op! Mijn echo was niet zo mooi, zie mijn blogje. Dus hoop echt op goed nieuws bij jou, want nog meer slecht nieuws kan niet! Dikke knuff! xxx
Ze zouden je toch rond de middag bellen? Of bellen ze vanmiddag ergens pas? Jeetje, ze laten je wel in de zenuwen zitten zo....Hoop dat ze gauw bellen met GOED nieuws!
Ik kijk volgens mij ook al voor de 100ste keer op dit topic, maar helaas nog geen nieuws..... mn duimen zijn intussen een paar cm korter en staan vol met blaren, maar ik duim stug verder!
Marnat, was aan het kijken op de site van UZ Gent (ben zelf aan het verder kijken) en las dit in hun folder. Dus ik duim keihard voor je door en denk het positieve! xxxx Het gebeurt iets vaker dan in een spontane zwangerschap dat tijdens de eerste weken van de zwangerschap bloedverlies optreedt (men noemt deze bloeding ook wel eens een innestelingsbloeding). Dit heeft vermoedelijk te maken met de sterke ontwikkeling van het baarmoederslijmvlies ten gevolge van de hormonale stimulatie. In de meeste gevallen komt de zwangerschap hierdoor niet in het gedrang. Doordat de zwangerschap zeer vroeg wordt vastgesteld lijkt het erop dat de kans op miskraam na IVF hoger is dan na een spontaan tot stand gekomen zwangerschap. Wanneer met echografie een levende vrucht wordt gezien (omstreeks 4 weken na de embryotransfer) is de kans op miskraam niet hoger dan na een spontane zwangerschap.
Lieve meiden. Ik typ dit met tranen in de ogen. Waarschijnlijk heb ik een miskraam gehad!! Het hcg was heel laag zij ze , en ze zij je had niet eerder moeten testen pff , ik moet nu afwachten volgen haar is er geen vrucht zakje omdat het heel vroeg in de zwangerschap is. Ik zij ik doe gewoon nog wat mag ,en wat eten betreft ook. Dat vond verstandig maar moet er vanuit gaan dat ik ongi ga worden. Volgende week even weer bellen mocht er wat zijn. Wat wij nu ook het ergste vinden denk dat manlief dat ook vind. Is dat wij zijn ouders blij hebben gemaakt voor niks . hij is enig kind. Mijn ouders ook blij gemaakt maar klinkt gek misschien maar hun andere dochter is al zwanger oma en opa worden ze wel. We gaan niemand meer eerder inlichten als er ooit weer een streep zou komen. Verder weet ik nog niet hoe verder er is nog poging over. Ga dat rustig bekijken met manlief of we een rust maand nemen of niet. Ik ga zo nog even liggen en verder niks doen. Vanavond naar mijn vader die is jarig .
*^%(^%@(_(@^@_(^@(_@_ Wat een dikke shit zooi, tranen in mn ogen...ga met je meehuilen :x Weet verder ff niet wat te zeggen, behalve een hele dikke knuf!!!
lieve marnat en marnatman lees dit met tranen in mijn ogen, wat verschrikkelijk voor jullie ik heb hier geen woorden voor sorry, wil jullie alleen maar heel veel sterkte wensen voor de aankomende tijd ik denk aan jullie *knuffel*