ach nee, wat erg lieve marnat. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen. het is gewoon niet eerlijk. hele dikke knuf van mij.
Lieverd, bah wat een rot nieuws! ( Heb er gewoon de tranen van in mijn ogen..) Heel veel sterkte en een dikke knuffel ook voor Marnatman! En wat betreft de ouders, nu zijn er wel mensen die jullie kunnen steunen nu ze het weten. Ik denk dat ze zelf ook wel in hun achterhoofd hadden dat het de eerste 12 weken nog fout kan gaan. Doe rustig aan, en geef de moed niet op!
En meis, als het echt niet meer gaat of je wilt gewoon iemand om mee te praten, je kan me altijd pb-en!
Nee meis wat een rot nieuws Maar is het zeker dat het een MK is, of kan het HCG ook nog stijgen de komende week? (sorry als je dit een vervelende vraag vind ) Ik had het jullie zo onwijs gegund!!!! Sorry ik sta verder een beetje met mijn mond vol tanden... Een hele dikke knuffel en veel liefs
Getsiederrie....*&^%$#@!@$$^^&**(((^%%$....k*tzooi!:x Pffff....jeetje... Woorden schieten mij te kort. Weet niet goed wat ik moet zeggen. Had zulke goede hoop, alhoewel ik toen je begon te schrijven dat de 2e streepjes vager werden, ik wel een beetje bang werd voor jou. Toch bleef ik geloven in een goede afloop. Echter, heeft het niet zo mogen zijn. Terwijl ik (nee, wij hier allemaal) het jou zo vreselijk hadden gegund. Ik kan je alleen maar heel veel, ontzettend veel sterkte wensen en ik hoop dat de laatste poging (wanneer je die ook gaat doen) je ontzettend veel geluk mag brengen. Laten we afspreken dat 2011 het jaar wordt van Marnat en Marnatman. Het jaar waarin jullie een mooie positieve zwangerschapstest in handen houden met goede afloop!
WAT EEN ***DAG! Dit had ik gewoon echt niet verwacht. Bah. Bah. Bah. Ga gewoon, uit een soort contramine, als dwarsligger van onneerlijkheid gewoon toch keihard hopen dat ze in het ziekenhuis ongelijk hebben en dat het gaat stijgen.... Wie weet een miskraam van een emmy'tje... wie weet groeit en plakt de ander wel.... *DUIMT GEWOON KEIHARD DOOR* en ik geef jullie een onwijs dikke knuffel....
Shit zeg Wat vind ik dit erg voor jullie! Had zo gehoopt voor jullie dat het eindelijk zover zou zijn... Pff weet niet goed wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte meid, dikke knuffel.
Neeeeeeee zeg wat een sh*t nieuws. Hebben ze niet gezegd hoeveel hcg ( vind ik toch ook wel belangrijk) Een hele dikke knuffel lieverd
marnat , nee!!!!!!! dat ga je niet menen weet ook niet goed wat ik moet zeggen... behalve dat ik jullie veel sterkte wens, en het zo oneerlijk en vreselijk vind voor jullie..... XX
He nee, dat is toch niet waar je op rekent maar ook ik vraag me af hoe laag het hcg dan was, en kan het niet alsnog goed komen? In elk geval een heel dikke knuffel voor jullie beiden
Ik heb de hele middag aan je gedacht tijdens het werken en ben net thuis en gelijk ff kijken: krijg je zo'n naar bericht te zien! Wat is het toch allemaal oneerlijk! Het was jullie zo ontzettend gegund! Heel erg veel sterkte!
Ik geef marnat en marnatman een hele dikke knuffel. Het was jullie zo gegund. Het is zo oneerlijk. En juist je familie kan je nu steunen inderdaad. Was er al bang voor toen je zei dat je roze verlies had en een streep die lichter werd.
marnat en marnat man.. ik kom jullie even heel erg veel sterkte wensen en ook hopelijk wat hoop geven.. op het pco topic was een mede zp-er ze had ook hele lichte testjes op nod dag stond het hcg cijfer op 7 nee ze mocht geen hoop hebben. ella herriner je het nog van deb?? inmiddels is haar zoontje owen!! nu geboren dus meiss geef nog niet op het kan echt nog alle kanten op gaan. een hele stevige dikke vette knuffel van mij meissie... xxxcindy
Ik kan wel met je meehuilen op t moment. Ik kan niks zeggen, behalve heeeeel veeeeel sterkte en een hele dikke knuffel!!!! Ik ben een beetje van slag.......
Lieve mensen... Wat een rot nieuws....ik weet niet wat ik moet zeggen,alleen heel veel sterkte!Meid, geef aan alle verdriet,teleurstelling toe!!!
Jeetje Marnat, kom hier soms via Juulzon haar topic even spieken. Wat verdrietig dat het waarschijnlijk toch niet goed is gegaan Ik wil je heel veel sterkte wensen...