Je bedoelt die prik zuster ja ik vond dat ik het zo moest doen dat voelde goed en nog steeds. Er zijn op moment geen krampjes of zwaar gevoel. Het is nu rustig in en rond mijn lijf. En wij kanjers van binnen zijn wij frakken hoor!!
Wij zijn op sommige momenten in het traject een wrak, maar de meeste tijd absoluut een topper! Je heb geen roodverlies? Dat kan nog gunstig zijn. Mij was verteld dat geen rood alsnog zwangerschap kon betekenen.
Ja, krampen en bloedverlies is echt game over. Vreselijk! Jullie starten in januari met de volgende poging? Ik hoor het maandag van de fa.
Nee we weten nog niet wanneer we weer starten maatschappelijk werkster zij 1 maand rust is vaak niet genoeg neem de tijd, en dat doen we ook. Succes maandag , hou je me op de hoogte!! steun jou en iedereen net zo goed als jij mij.
Ja, dan moet je ook de tijd nemen. Ik ben blij even geen toestanden aan mijn lijf te hebben. Geen hormonen, spuiten, pillen, echo's/gepor in je lijf en wachten. Misschien bij de volgende ongi weer de pil, maar dat hoor ik maandag. Het is zo fijn om op dit forum te zijn. Iedereen zit enigszins in hetzelfde schuitje en steunt elkaar. Hier kan je je verhaal kwijt en dat is erg prettig. Vooral voor manlief.
Ik wil iedereen hier even een dikke PLUIM geven voor de lieve reacties en steun naar Marnat toe. Ik heb haar dus ontmoet en ze is echt een ontzettend lieve meid. Iemand die ik zo vreselijk graag een kindje gun. Ze zal een hele lieve moeder zijn. Daarom hoop, duim en bid ik voor 3x is scheepsrecht voor Marnat...dat ze na 3x ICSI 9 maanden zwanger mag zijn van een wondertje en vervolgens van een gezond kindje mag bevallen. Ik hoop dat deze wens mag uitkomen en dat 2011 het jaar wordt voor Marnat en Marnatman waarin hun allergrootste droom uit mag komen....!
Behappy@ Slik wat een lief berichtje doet een mens goed en nu zeker mij. Weet er verder weinig op te zeggen. Chillin@ Lieverd wat lief dat je er mee eens bent!! Hoe gaat het voel je ook wat?
@marnat, ook ik vind je een hele sterke vrouw en gun je zeker je wondertje!!! Ik heb diep respect voor je hoe je ermee om gaat! Ik zelf heb al moeite met 2 maanden wachten...
Wendy@ Dankje meis. Ik heb je pbtje ontvangen ik reageer er later even op, ik wil nu even liggen ik ben moe.
Het gaat hier goed, heb weinig puf maar verder moet ik de mk nog een plekje geven . Dat heeft tijd nodig, manlief en ik groeien dichter naar elkaar toe . We hebben nog wel verdriet en boosheid in ons omdat het niet lukt. WE krabbel langzaam maar zeker weer op. Ik lees op moment meer dan dat ik schrijf, heb geen zin . Verder is er niets aan de hand !!
Lieverd, bedankt voor je lieve berichtje! Ik kom je even een dikke knuffel geven!! Uit jullie verdriet en woede, geef het een plekje, en dan komt het zeker weten goed. Rustig aan beide!
Sammie graag gedaan , we steunen elkaar door dik en dun !! Ik doe zeker rustig aan genieten van elkaar staat hier voor op op moment en dat gaan we zeker doen.