Pcootje@ TIMON Heeft het al uit gelegt . Ik kan er alleen nog maar op zeggen dat er bij ons niks in de vriezer kon was niet goed gedeeld , zal dat de volgende poging wel kunnen , dan is dat nog voor de derde poging of voor een tweede kindje. Het sollicitatie gesprek zal woensdag om 11 uur plaats vinden in meppel waar ze hun kantoor hebben. Mijn vader is zo lief om met me mee te gaan. Het lijkt wel of ik al meteen aan genomen word wat ik moet een loon formulier meteen invullen en mee nemen . In het weekend maar allemaal even rustig bekijken. Mijn mond en die van manlief vallen er van open , ben je zo lang aan g=het zoeken! Zal het dan nu eens hier in mee zitten!! De andere cv van mij verstuur ik ook nog wel naar de andere organisaties. Ga mijn best doen en ik zou ook hoger op kunnen. Zit er dan toch dit jaar iets mee.
Marnat, ik had het ook over de volgende poging. lees maar eens terug wat ik bedoelde. Klinkt goed, hoop dat je het jaar positief afsluit met een mooi contract op zak.
oh Marnat, ik dacht, ik ga eens even kijken hoe het met de lieve meiden is. Wat erg voor je meid. Ik lees dat jullie er samen sterker van worden, dat is wel echt een heel goed teken meid! Ik wens je heel erg veel sterkte met het verwerken en neem inderdaad maar lekker je rust, je lichaam moet er weer klaar voor zijn en dat heeft net zoveel tijd nodig als dat jij zelf voelt! Meid echt heel veel sterkte en dat 2011 nu eindelijk eens echt jullie jaar mag zijn. Denk nog aan je!
Succes met solliciteren marnat. Hopelijk wordt het iets. En gelukkig gaat het wat beter met je. Ga je nog weg of niet?
Dankje wel meiden gaat vast lukken. het gaat idd beter met mij heb weer lol in dingen doen en er ook zin aan. We gaan volgend jaar ergens een keer weg. Nog geen tijd gehad om daar naar te kijken manlief heeft lange dagen gewerkt.
Heel veel succes met je sollicitatie! Ik hoop dat je een mooie baan krijgt! Met mij gaat het goed en met manlief ook. We zijn naar de longarts geweest en hij komt er weer helemaal bovenop. Nu moeten we het allemaal nog verwerken tenslotte was hij er bijna niet meer en dat is echt super eng.
Kaat@ Fijn even van je te horen, en nog fijner dat het weer wat beter met jou en man lief gaat. Verwerk het rustig aan neem de tijd het is niet niks wat jullie mee gemaakt hebben. En probeer er samen een mooi jaar afsluiting van te maken. Een hele dikke knuf voor jullie. En wondertje groei maar goed want mama en papa wachten met smart op je ! Wij zijn er vanaf vanmiddag niet we gaan naar beide ouders om even een chocolade letter te brengen. En eten bij mijn ouders maar ik denk wel aan je zo draai ik kan branden er kaarsen voor jullie!! Wij
Marnat, ik zal voor je duimen,heel erg veel succes met de sollicitatie. 2011 word ook jou jaar, een baan naar je zin, en je wens die dan uit gaat komen. Lieverd, ik weet t zeker!!!! Juulzon, jij, zonnetje, sammie, nathaly, en alle andere meiden gaan van 2011 het jaar van de IVF-baby-boom maken! Knuffel!!
Brabbel@ Dankje lieverd . Maar jij doet ook mee met de baby boom volgend jaar !! Hoe gaat het met jou? Ik lees niks van jou of lees ik er over heen?
Lief dat je t vraagt! Meestal post ik wat in mijn IVM topicje, alleen daar zitten we nu met zn 3en te kletsen, dus dat is niet zo spectaculair. Voor mij is t wachten tot januari, en wat duurt dat lang zeg! Moet alleen binnenkort voor combi-gesprek met gyn en assistente voor de instructies en spuit-plan. En dan is t wachten, ik vind t echt enorm spannend! Aan de ene kant zie ik er echt tegenop, aan de andere kant kijk ik er naar uit. Deca spuiten, lijkt me ook echt ff wennen. Ik heb Puregon gespoten en die voel je niet, maar de Deca schijnt te branden. Ik had zelf al moeite met de Pregnyl zelf te zetten, dus ik hoop dat de Deca wel gaat lukken. En die punctie lijkt me echt . Als die punctie maar voorbij is dan is t ergste al gedaan...... Ik hoor van mensen van IVF dat de punctie echt pijnlijk is, en die van IVM is pijnlijker en duurt langer! Damn, deze rustmaanden zijn wel lekker, maar ik ga overal over nadenken merk ik zelf.
Ik ben lief Meis ik wens je er heel veel succes mee , ben benieuwt naar je ervaring!! PURAGON Valt idd mee , de deca is scherper gemaakt , die was te stomp!! Ik had geen last van het prikken maar wel heeel veel zweten s nacht en ook deze keer overdag geen deo tegen bestand!! Verder viel het te doen. Tip: deca als een dart pijl er in schieten daarna niet te snel er uit halen dan ver kom je rode plekjes. Er langzaam uit halen geld ook voor de puragon !! Wat de punctie betreft viiel die mij mee geen pijn gehad, alleen naar tijd paar dagen na pijn komt mede door dat mijn flokkles groter waren deze keer. En tja hoe die bij jou behandeling is daar kan ik niks over zeggen. Maar nog een tip: neem maand verband mee er is kans dat er wat bloed komt maar dat kan geen kwaad!! En je word denk ik schoon gespoeld dan krijg je het gevoel dat je plassen moet maar dat is niet zo. Waarschijnlijk is dat het zelfde!!
Marnat, jij bent toch altijd lief! Ik doe echt wel mee met de nieuwe babyboom! Brabbel, je nu al niet te druk maken over de dingen die komen gaan zoals de punctie of het spuiten. Laat het maar over je heen komen. Hier nog steeds geen ongi gespot, wel elke dag wat gerommel in de onderbuik. Ik snap er niets van. De ongi moet nu wel komen, want anders kan mijn prikschema alsnog in gevaar komen. Pffffff....
Timon@ Dankje wel Nog geen ongi?? zou je ..... of plaagt je lijf je weer? Hoop en duim dat je niet hoeft te spuiten.
tja dan zou je zeggen dat het moet komen, of onbewust spanning voor deze ronde. Anders zou ik het niet weten. Wij hebben ook tot nu toe maar 1 keer geklust manlief heeft veel overuren gedraaid en was te moe! Ik heb nu al wel een paar dagen gevoel van ei pijn maar ben bang dat het ook niks word. We willen nog wel poging doen maar vrees het ergste!!
Lieve Marnat en Marnatman, Geinspireerd door jouw, jullie verhaal en je onderschriftje, rolde dit er net uit. Voor Marnat en Marnatman Het is nooit zo duister Of het wordt weer licht Zo waar ik denk, zo waar ik droom Zo waar ik doe en dicht Al lig ik in het pikkedonker Is de maan verstopt in de nacht Staan de sterren aan een verduisterde hemel Dan weet ik dat de morgen weer wacht Al lijken de lichtjes telkens te doven Wordt de hoop verslagen door verdriet Dan zie ik de sprankeling in jouw ogen En opgeven dat doen wij niet! Al wachten wij al zoveel jaar Het duister zal ons niet verslaan Want onze liefde geeft ons licht En kracht om er weer voor te gaan Zowaar de sterren stralen Zowaar de maan daar in de nacht Soms verstopt is in het duister Zij houden trouw de wacht Zij waken over de wonderen Verborgen in het leven Afgewisseld door zon en dag Om ons allen hoop en licht te geven Dikke knuf en jullie zijn kanjers! Op naar 2011 met zijn allen! xxx Juul
Daar gaan we gewoon voor inderdaad. 2011 moet het jaar van roze en blauw worden voor ons allen. Of in ieder geval een dikke buik met een wondertje erin.