Dancer@ Dankje voor je knuf die kunnen we wel gebruiken. denk je dat je nog redelijk het jaar uit gaat krijgen we dit !! maar hebben veel steun aan elkaar, dat scheeld een hoop! al krijgen we hem er niet mee terug. Hij laat zijn ouders en zus met veel vragen achter, waarom heeft ie het gedaan?? bij voorbeeld. Hier nog steeds geen ongi trouwens, snap het niet .
Hé lieve Marnat, Wat maak jij een nare, zware periode door. Je krijgt het wel allemaal op je bordje hè meis.... Balen dat het met het werk niets was... En dat verhaal van de neef van je man... heel erg om te lezen. Was hij depressief? Somber? Soms zien mensen geen uitweg meer en zoeken een uitvlucht voor het leven. Vinden dat ze anderen alleen tot last zijn. Van een afstand is dat ook heel onbegrijpelijk en je laat de achterblijvers met heel veel vragen achter. Wat had ik kunnen doen om te helpen? Het lijkt zo tegennatuurlijk... Het lijkt heel egoistisch. Maar vaak zien de mensen die zelfdoding hebben gepleegd dat heel anders en kunnen door welke reden dan ook niet meer anders denken... Het blijft hoe dan ook heel triest en ik wens je familie (van je man) veel sterkte en kracht toe. Hoop en duim keihard voor een Kerstwonder voor jullie! Ga mijn blogje zo weer udaten! Dikke knuf kanjer!
Marnat, wat hebben jullie vreselijk nieuws vernomen. Sterkte in deze moeilijke tijd. Zo jong deze beslissing genomen. Ik hoop dat je snel een leuke baan met meer uren zal vinden. Fijn dat je vriend weer even werk heeft. Hier een klein beetje aan het opkrabbelen, maar ik ben er nog lang niet. Moet mezelf zo in de gaten houden om niet over de schreef te gaan en lichamelijk teruggefloten te worden. Het hoofd wilt door... *pffffffff*
juulzon en timon. Dankje voor de lieve woorden. Over mijn baan maak ik me niet druk , er zijn ergere dingen blijkt wel weer. Hij was depressief zo ver we weten. En idd we maken wat mee, we hoopten er nu klaar mee te zijn en rustig en gezond en zonder een crematie af te sluiten. Maar helaas wel een crematie. En mis een zwangerschap van mij, maar verwach er nog steeds niks van. Juulszon@ Ik lees je update zo. Timon@ Meis kop op geef niet op he!! denk aan je !! Hoe gaat het verder met spuiten?
Koppie hou ik wel op, maar soms de benen minder snel laten wieberen. De deca gaat vanaf 6 januari er pas in. Gek als ik tik dat het gelukkig nog 3 weken duurt?
Timon @ Ik duim hard voor je meis, voor uit kop mag je af en toe laten hangen maar niet lang hoor . Heb ik ook wel eens , maar er zijn ergere dingen hoor.
tjongejonge, jij krijgt het ook wel op je bordje, zeg. Heel veel sterkte en denk aan jezelf, voor het geval dat je misschien toch nu wel een wondertje in je buik hebt. Heel erg egoistisch, maar denk nu eerst aan jezelf, en daarna pas aan anderen. Ik begrijp wel dat je niet wilt testen, het heeft niets met het testen te maken maar met de teleurstelling. Hoe veel testen denk je dat ik in de laatste 5 jaar gekocht heb? Ik heb zoveel momenten gehad dat ik overtijd was en alle symptomen had, dat ik "zeker wist" dat ik zwanger was. niet dus. Het is vreemd dat je lichaam je zo kan misleiden, of misschien wel de wens, en elke keer weer was de teleurstelling zo verschrikkelijk groot. Wees voorzichtig met jezelf, stel dat....Onmogelijk is het niet. Ik hoop dat het je kerstwonder mag zijn!
Dan wil jij niet weten hoe veel testen wij al gekocht hebben!! Ik zal idd eerst aan me zelf denken net als je zegt we weten het nooit of er nu wat groeit. OOk al gaan we er niet van uit maar een beetje rekening mee houden kan geen kwaad. Onmogelijk is het zeker niet. Het word wel eens tijd!! zo wel voor jou en mij en nog een paar meiden waar ik veel mee schrijf!! Knuf van mij voor alle meiden die ons zo steunen!!
Timon: nee, is niet gek dat je dat tikt Die Deca is rotspul en die prikken zijn bot... Enne, 2011: wordt 'm gewoon voor ons!!! Marnat: ik hoop zo op een wonder voor je.... Na een mk zeggen ze wel dat de kansen iets hoger liggen, dus... wie weet! De duimen draaien!!! Knuff!
Juulszon@ Idd ze zeggen het wel dat je dan vruchtbaarder bent , maar er van uit gaan is niet goed is mijn ervaring. We hopen wel maar het kan ook zijn dat je ongi door de mk wat langer weg blijft. Mijn zusje moest twee week wachten , en is naar dat jaar zwanger geworden en gebleven. Ieder lijf is anders, we zien het wel .
@Marnat: wat een ellende zo achter elkaar aan Heel veel sterkte voor jou en je man! Inderdaad, je cyclus kan wat langer zijn, maar je hebt statistisch gezien wel iets meer kans direkt na een mk. Ik duim voor je op een uitblijvende ongi en een mooie test tegen het einde van het jaar
Moppie@ Nog geen ongi te bekennen!! idd elende er gebeurd iederjaar wel iets maar dit vewacht je niet. Ik zeg niets meer over het jaar 2011 ,ik zie het wel, wat dat word. Hoe gaat het nu met jou ? ik lees je topic , maar buiten dat trek je het nog?
Met mij gaat het prima, thanx voor het vragen Bloeddruk en urine waren prima en het wordt nu wekelijks gecontroleerd... Ik zit op dit moment met een warme kruik op mijn buik. Uk is nogal druk en dat doet PIJN!
Moppie@ Fijn dat het verder goed gaat uk mams niet zo plagen hoor dat vind tante marnat niet lief. Mams is lief en wacht met smart op jou! Word een voetballer Meis ik volg je in je topic knuf.
hier nog steeds geen ongi. ja wel een op geblazen buik. En net moeilijk naar de wc !! Snap er niks van waar blijft ongi??
Ik denk dat je lichaam even wat tijd nodig heeft na de mk. Duurt toch meestal iets langer dan een normale cyclus? Natuurlijk blijf ik voor jullie hopen en duimen!!! Maar wil je ook niet "zwanger praten". Als je zeker wilt zijn: testen...
Mee eens moppie maar ik durf niet te testen en manlief wil wachten tot buik dikker word hihi. Zwanger praten wil ik me zelf ook niet.