Bij mij zie je ook nog niks. Kan al mijn gewone broeken nog steeds aan... Lieve Marnat, ik was gisteren jarig (36 jaar), dus kon niet reageren. Maar had wel even snel met mijn mobiele telefoon op internet gekeken hoe het met jou ging. Ik zag het verschrikkelijke bericht dat jullie neef zichzelf het leven heeft ontnomen. Zo jong nog. Afschuwelijk! Ik kreeg kippenvel van je bericht. Gecondoleerd en ik wens jou en je man de komende periode ontzettend veel sterkte toe. Doet mij denken aan de maand oktober en begin november. Toen heb ik 2 familieleden verloren. Ik zat net in de wachtweken van mijn ICSI-behandeling. Eerst overleed mijn oudtante (zus van mijn oma; ze was al op leeftijd) en daarna de broer van mijn vader. Een paar dagen later had ik een positieve zwangerschapstest. Heel bizar. Ik had het er ook nog met mijn moeder over. Zij had precies dezelfde gedachte als ik. In mijn geval heeft de dood waarschijnlijk plaats gemaakt voor nieuw leven.... Hoe is het met jou verder? Nog steeds overtijd? Ik hoop het wel. Je had al geschreven "ieder lijf is anders" en dat je rekening houdt met een 2 weken langere cyclus, omdat je zus dat ook had na haar miskraam. Maar ik denk dat het er ook mee te maken heeft hoe lang je zwanger was voordat je een miskraam hebt gekregen. Was je zus ook rond de 5 weken toen ze een miskraam kreeg? Ik denk dat hoe langer je zwanger bent, dus hoe meer HCG je in je lichaam hebt, hoe langer het kan duren voor je cyclus weer op orde is na een miskraam. Dit bedoel ik niet verkeerd hoor! En ik wil je ook geen valse hoop geven. Hierbij brand ik een kaars voor je neef en om je veel kracht toe te wensen voor de komende tijd. Tevens hoop ik dat het licht van de kaars een lichtpuntje mag zijn, nieuwe hoop, voor de toekomst....
Dankje wel lieve meiden , woensdag is de crematie, als we bijde niet hoeven werken gaan we heen . Manlief neemt geen vrij apart , Helaas is de ongi aan gekomen , wat we al wel wisten . W e gaan weer vrolijk verder met oefenen hihi. het was er vanmorgen wel licht van kleur , hier komt vast geen spontane zwangerschap!! 2010 brengt in elkgeval geen roze streep !! op naar 2011 . Behappy@ Damkje voor het branden van de kaars . Sit je verjaardag vergeten !! gefeliciteerd, doe ik het wel samen met kerstkaart, zet daar wel wat in.
balen marnat je ongi maar iig weet je nu wel waar je aan toe bent , toch!? Enne 2011 WORDT JULLIE JAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sterkte meid met alles! xx
Toch jammer Marnat...Had toch stiekem de hoop...Maar goed: nu weet je wel waar je aan toe bent. Hopelijk begint 2011 voor jullie beter dan dat 2010 voor jullie eindigt!
Ela@ Idd weet ik waar ik aan toe ben, dit was de eerste keer dat het zolang duurde. hoop dat we na woensdag het jaar leuk en gezellig af kunnen sluiten, al roep ik niet te hard. Als 2011 een roze jaar moet/gaat worden moet de derde poging wel aan slaan. anders over en uit slik bij de gedachten. We willen daar nog niet aan denken hoe dicht bij dat ook komt. Voor er vragen komen wanneer we dat doen , we doen het pas na mijn zusje in maart bevallen is, we willen geen stres of spanning dan. We willen er voor haar zijn!! Wanneer pressies weten we niet.
wat lief zeg dat je daar zo om denkt.. bah wat een vreselijke gedachte moet dat idd zijn dat dit echt jullie laatste kans zal worden... weet niet zo goed wat ik daarop moet zeggen hoor... maar leef ontzettend met jullie mee!
SSSSSSSSSSST niks zeggen !! deden we ieder jaar en toch werd het rot jaren dus we zeggen niks er over. We zien wel wat het jaar in petto heeft voor ons.
Lijkt me inderdaad een hele vervelende gedachte dat er nog maar 1 poging is. En vooral omdat je niet zoveel eitjes hebt die groeien bij je. Hoop zo dat het gaat lukken voor jullie. Het is je zo gegund.
Dankje zonnetje je bent ook een lieverd. Net als iedereen!! Ondanks dat we het wisten vliegen de tranen over de wangen . Alle ellede van dit jaar komt even weer boven. voel me even rot , dan zeg ik het nog netjes. Mis mijn oma rust zacht lieverd!! Is al weer een jaar geleden maar toch.
heel veel sterkte met alles marnat! En laat die tranen maar lekker komen.... het is ook niet niks allemaal hoor! pas goed op jezelf....!!! hele dikke knuffel van mij xx
Het is ook niet niks wat je even moet verwerken deze week. Is alles wat samen komt. Dus laat de tranen maar lekker stromen, lucht weer op. En ook al weet je beter, je hart hoopt toch even dat het zo mocht zijn. Dus toch weer even een domper. Verder is iemand die zich van het leven beroofd ook niet niks. Vooral niet als het iemand is die zo dichtbij staat.