Lege maanden Mijn kindje zo heel klein Nu had je groot genoeg kunnen zijn Die negen maanden zijn haast voorbij maar schatje lief, waar ben jij.. Een lege buik, lege handen Gossie kindje wat doet het zeer Die datum te moeten passeren De droom die is er niet meer En het voelt alsof ik ben bestolen Van een ontzettend kostbaar bezit En ik met het gemis zal moeten leven omdat er meer dan dat niet in zit Geen beschuit met muisjes Of een ooievaar voor de deur Geen roze wolk en baby sokjes Maar slechts de dagelijkse sleur..
hey meiss.. ik heb dan ook wel een mk gehad maar hoe jij het beschrijft is het wel realiteit hoor!! ik begrijp dat jij ook gewoon even een bevestiging wilt,van ja het kan toch.. maar echt meiss je gaat het ook meemaken echt.. ik zou willen dat ik kon zeggen wanneer echt.. maar ik weet het voor mezelf niet eens.. momenteel ben ik weer eenbeetje positiever maar 2 weken geleden zag ik er geen begin en geen eind aan pff.. ik heb echt gewoon dagen op bed gelegen en wilde gewoon niet zichtbaar zijn voor de buitenwereld.. het doet gewoon pijn en ongelooflijk veel pijn.. en weet je andere mensen begrijpen dat niet die maken dat niet mee.. mijn tantes zeggen ook maar meidd stop er toch mee geef het nou op enzo.. maar ik kan dat niet echt niet ik zie mezelf niet kinderloos door het leven gaan daarvoor heb ik veel te veel liefde die ik zo graag wil geven aan zoiets kleins.. het is echt moeilijk echt en meiss ik weet echt bijna zeker dat wanneer wij nachtenlang op zitten omdat de kleine niet wil slapen of wat dan ook dat we denken hebben wij hier nou zoveel verdriet voor gehad.. volgens mij vergeet je het op een gegeven moment.. maar dan moet onze droom wel uitkomen en werkelijkheid worden... en meiss kop op we moeten door blijven vechten de sterkste wint..... xxxcin
Babyhope@ Sorry dat ik het heb gezegt, maar ben blij dat je me begrijpt. Ja klinkt wel heel sterk vandaag, knap hoor! En meis jij hebt ook verdriet maar op bed liggen helpt zeer zeker niet hoor. Mis gezellig muziek op zetten en dan boek lezen of je huis boenen . Werk hier prima, manlief heeft de muziek ook weer op staan , kan een mes van op knappen kan ik je melden.
hey meiss je hoeft je niet te verontschuldigen hoor!! ik klink vandaag zo sterk omdat ik best goed nieuws heb gehad vandaag.. ik ben nu met de 1ste ivf poging bezig toch.. heb vorige week 1ste fm gehad en er zaten rechts en links zo`n 8 eitjes dus zo`n 14 tot 16 eitjes.. vandaag had ik weer fm en nu waren er rechts tussen 12 en 15 eitjes en links nog steeds zo`n 7a8 eitjes dus best wel goed toch... ben gewoon heel erg zenuwachtig voor de punctie maar ook dat overleef ik wel weer. maar de hoeveelheid eitjes gaf me weer wat moed.. xxxx
Babyhope@ Dat klinkt inderdaad hoopvol!! punctie valt wel mee zoveel pijn deed het niet. Ik was meer dronken dan dat ik pijn had. En heel moe. Tip: Neem maand verband mee, mis dat je bloed verlies!! Kan geen kwaad komt vaker voor. En als ze je schoon maken voelt het als of je in de broek plast. Als je nog vragen hebt stel ze gerust!!!
whahahhaha ja thxx dat neem ik mee in mijn tassie hahha net of je in je broek piest hihi nou ik ben echt benieuwd hoor.. ik kom je wel op de hoogte houden als je het niet erg of vervelend vind dan he... voor nu een hele dikke knuffel.. ik ga lekker bijmijn ventje op de bank hangen xxcindy en meiss koppie op he... ik denk aan je en duim voor je ja!!
Niemand denkt er jouw gedachten. Niemand heeft precies jouw aard. Niemand droomt gelijke dromen. Jij bent uniek, dus heel veel waard.
Nee, ik hoef niet op mijn ongi te wachten. Ik zat gisteren op cyclusdag 5 en van de IVF-arts mocht ik gelijk starten met de pil. Ze vroeg mij of ik nog een pilstrip over had (ja dus) en ik mocht dan gelijk beginnen. Het is voor hun dan gemakkelijker om je in te plannen voor een nieuwe behandeling. Tenminste, dat zei ze. Overigens moet ik er wel bij vertellen dat ik ze afgelopen donderdag, toen ik ongi geworden was, wel meteen heb meegedeeld zo snel mogelijk weer met een nieuwe behandeling te willen beginnen! Want die decembermaand zit mij enigzins dwars namelijk. Dan doen ze geen IVF/ICSI-behandelingen, omdat ze dan de broedstoven gaan schoonmaken. Dus die maand valt er tussenuit. En dan heb je grote kans dat je dus in januari pas weer eens aan de beurt zou zijn! Dan wil ik uiteraard liever zo snel mogelijk weer ingepland worden. Wat een lieve ontroerende gedichten trouwens. Ik ga ze nu even niet grondig lezen, want ik zit op mijn werk....Beetje raar als je verdrietig de telefoon gaat aannemen....
Behappy@ Dag 5?? ik moet wachten tot dag 3!! Succes weer meis duim duim. Als mijn ongi over drie dagen komt dan liggen jij en ik niet ver van elkaar dacht ik.1 Oktober begin ik met spuiten en jij?
Ik weet het nog niet. Ben nog in afwachting van het behandelschema + de recepten. Dat hoop ik binnenkort te ontvangen. Ik moest gewoon al met de pil beginnen, omdat het voor het ziekenhuis dan gemakkelijker is om mij in te plannen. Mocht ik voordat mijn pilstrip op is, nog geen recepten hebben ontvangen, dan moest ik even bellen voor een nieuw recept voor de pil. Maar ik denk/hoop zelf dat wij in oktober/november aan de beurt zijn, dus misschien net iets later dan jou. Wie weet kom ik jou nog tegen in de wachtkamer bij kamer 9 .
Even klagen Wooningbouw voor de lekkage is langs geweest. Er is 1 geweest om te kijken!! zegt ie ook nog u moet wel goed ventileren hu!! Hij zegt ik kijk even op dak wat er mis is en kom dan wel even melden of er iets mis is op het dak. Heb hem niet weer gezien, weet dus niet weat ze nu gaan doen . Hij zij ook nog dat het een klus voor hun is , ik de vorige keer hebben we alles zelf moeten klaren , hij dit is niet juli fout. Allemaal leuk en aardig maar wat gaat er nu gebeuren!! geen idee dus. We vullen de schade formulier wel in en dan merken we wel watze gaan doen ppfff gek word je de van. Hij was vergeten terug te komen lol, hij kwam er net nog aan , schijnen twee schoorstenen kapot te zijn fijn not!! hoelang het gaat duren wanneer ze het weer maken geen idee. Ik word zo moe van deze woning bouw pff. Manlief belt morgen de woning bouw op om te vragen wat ze nou presies gaan doen, ik weet het niet meer grr.
Behappy@ Wie weet komen we mekaar tegen idd bij kamer negen lol. Als we de dagen en tijden weten als we heen moeten , kunnen we mis wat afspreken hihi.
had die kerel ook last van zwangerschapsdementie ofzo??? nee grapje, het is natuurlijk wel zwaar kl**** dat je nu eigenlijk nog niks weet en dat het misschien weer een tijdje gaat duren!
Wahahaha...het kan maar zo gebeuren! Ik kreeg net bericht van het UMCG. Week 40 (4 oktober 2010) begint mijn stimulatie voor ICSI! Volgens mij bijna tegelijk met jou of niet? Mijn behandelschema en recepten volgen nog.
Behappy@ Lol ik begin 1 oktober met spuiten. Mits ik ongi ga worden natuurlijk, wat ik nog niet ben normaal zal ik dat nu moeten zijn. Nog niks te zien , zou het dan toch ... geloof er niks van . mocht het er maandag nog niet zijn ga ik mis testen.
Waaaaah Marnat! Ben je al vaker over tijd geweest dan of niet? Als dat weinig voorkomt bij jou dan.......Ik duim! Spannend zeg! Zou toch leuk zijn als je net weet te ontsnappen aan de 2e ICSI.....
whaaaaaaaaaaaaaaaaa marnat!!!! ik duim en duim!!! ps wat zwaar klote van jullie woning! goed zeg dat je man gaat bellen naar de woningbouw vereniging!