'"icsi marnat"'

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Marnat, 17 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    marnat alvast heeeeeeeeel veel succes voor as woensdag!!!
    echt super goed nieuws!!!

2. Genesis

Genesis Bekend lid

19 jul 2010
    638
    0
    0
    fiancieel adviseur
    dankje Marnat! Ben inmiddels wel zover dat ik echt pas test op het moment dat de arts aangeeft. En hij heeft gevraagd of ik het op woensdag (de 19e) wil doen. Dus in totaal 2,5 week na de inseminatie.

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Genesis@ Graag gedaan hou die datum maar vast.
    Meis ik heb een vraag wat is :Cola screening ? als ik mag vragen?
    Mag ook pbbtje.

Dankje ella.

4. Genesis

Genesis Bekend lid

19 jul 2010
    638
    0
    0
    fiancieel adviseur
    tuurlijk mag je dat vragen hoor ;)
    Cola screening is een uitgebreid onderzoek voor vrouwen waarin wordt gekeken naar je hormoonhuishouding, dat van je naasten en alles wordt uitgebreid getest. Denk aan bloedonderzoek, urineonderzoek, inwendig onderzoek, uitstrijkje en kweekje. Je bloed wordt op meer dan 12 punten onderzocht. Je moet een hele waslijst aan vragen invullen en je hebt een gesprek met een gyn. ter aanvulling op die lijst.

Daarna kunnen ze dus vaststellen wat de rede is of kan zijn dat de zwangerschap uitblijft. Het duurt ook 6 weken voor je alle uitslagen binnen krijgt en deze worden in een keer met je besproken.

Hey ik zie dat er suc-6 wordt gewenst voor woensdag aan jou, het is me even niet duidelijk wat je woensdag gaat doen maar ik wens je ook maar suc-6! :)

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Genesis@ Dankje voor de uitleg meis weer wat geleerd.

Ik heb woensdag een soli gesprek .

6. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

En dan even.....:(

Nee hoor geintje... :D

7. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    #827 pcootje, 4 jan 2011
    Laatst bewerkt: 4 jan 2011
    Snaptte jij hem ook al niet, ik ook niet ;)

Schijnt dat ze last heeft van melige geklutste eieren :p

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Pcootje en waardevol@ jullie zijn blond zeker of jullie houden je van de domme:D

9. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Heel veel succes morgen

10. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Hahaha :D

Nee ik ben niet blonT!

11. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ik ook niet....dus dan zouden we ons wel dom houden ;)

Sorry meid we zitten je te stangen.... je meligheid is op ons overgeslagen:D

12. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ik duim voor je!
    Laat je wel weten hoe t is gegaan?

13. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    succes marnat hoe is het gegaan

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Pcootje en waarde vol stel malle meiden makkelijk weer mij de schuld geven:D

Het gesprek ging goed, we hadden ook al veel besproken aan de telefoon.
    Werd het ook makkelijker van.
    Ik ben aan genomen, als ze iets heeft belt ze mij en dan teken ik het contract , het is rustig op moment , we wachten maar af.
    Ze had het nog over een organisatie die opleidingen deed waar ik mis verder kon komen. Die heeft mij toevallig gister gebeld, ze rade me aan om daar eind van de maand contact mee te zoeken.Die hebben mij in de map gedaan , was daar ook rustig.

Heb mijn best gedaan we zullen het zien wat er gebeurt.
    De ww is trouwens weer goed bezig NOT Kan geen inkomsten formulier in vullen , er zijn problemen ze hebben storing Fijn niet dus.
    Ik heb gewerkt vorige maand dus ik moet wachten tot het weer ok is.
    Mis geen geld deze maand , ik zeg tegen de persoon , dan kom ik een boodschappen tas bij u halen , ze wist niet wat ze moest
    zeggen. Bel ze morgen weer als het nog niet kan , anders moeten ze het hele bedrag maar storten , dan verrekenen ze het de volgende maand maar .

Ik word niet goed van ze pff .

15. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Gefeliciteerd met je baan!
    Maar nu weer afwachten?
    Daar bestaat heel je leven inmiddels uit, dus dat kan er ook nog wel bij he?? ;)

En WW=lekker bezig.
    Ik vraag me weleens af of die mensen wel snappen dat je geld nodig heb om rond te komen?!
    Je heb ze lekker overbluft idd, jammer dat je niet door de telefoon heen kan kijken op dat moment!

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Brabbel@ Snappen ze daar zo ie zo wel iets.!!
    In wezen worden mensen die willen werken nog meer gestraft , dan mensen die niet willen werken.

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Marnat, gefeliciteerd met je baan! Alle beetjes helpen en samen is het een heleboel.;)

UWV... praat me er niet van. Wat een logge instantie!:x Wat wij hebben meegemaakt is je digitaal aanmelden en door een werkcoach gebeld worden met de vraag of een intake wel nodig is?????? :(:(:$:x:x De intake geëist en later nog een testje, maar meer komt er niet los. Wel moet je elke week solliciteren terwijl er amper tot niets is te vinden. Wie snapt het nog?

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Timon@ Ik snap het niet meer ! manlief moest het dus op de zelfde manier doen als jij! laten ze die computer problemen maar eens maken duurt al vier dagen !! in plaats van mensen na de feestdagen in de kou te laten staan . Nee zolang ze zelf maar hun geld krijgen!!

19. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Gefeliciteerd meid, hoop dat er snel wat uurtjes voor je vrij komen.

Uwv, tja helaas heb ik dr gewerkt en het zal ze daar werkelijk een worst zijn of jij je geld wel of niet krijgt door een storing bij hun.
    Vandaag blijven proberen het te versturen en anders een mail sturen naar je werkcoach met de vraag hoe ze dit gaan oplossen met de betaling.. in de mail direct je gewerkte dagen/uren en loon vermelden...kan de coach het zo voor je regelen ...als ze willen!!! ..NIET naar het klantcontactcentrum bellen, die mensen zeggen alleen wat dr voor hun neus staat en kunnen toch niets voor je betekenen

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Het is mijn man die hier tegenaan liep. Helaas nog geen werk gevonden. Ik heb leuk werk en voordat ik ziek werd zelfs onbepaalde tijd getekend.

Pcootje, goede tip. Handig om hier mensen te treffen die je net een stukje verder kunnen helpen, ook met dit soort dingen.

Deel Deze Pagina