4 JANUARI geloof ik , ik had je online aan geklikt. Even weer wat nieuws aandeze kant. Mijn ouders wonen nu een tijdje apart , en dat gaat goed zo ver wij kunnen in schatten. Mijn moeder is deze zondag bij ons geweest de hele dag lekker samen gegeten. Ze vond het fijn had ze wat aan spraak zij ze. Meestal als ze hier is helpt ze wel met huishouden ,maar dat heb ik haar verboden , omdat wij vonden dat ze hier was om te ontspannen. Dat is goed gelukt ze had het naar de zin , ze heeft ook lol aan onze kat gehad , daar kon ze van genieten hoe die doet . Ze heeft nog wel verdriet , maar ze gaat / praat er met een professioneel persoon over , en dat viel haar zwaar , maar ze doet het wel. Vandaag is ze er voor de tweede keer geweest, heb haar even met rust gelaten , ze vertelt het van zelf een keer hoe het gaat. Mijn vader wil niet met vreemden praten , dat moet ie zelf weten , kan hem niet dwingen , en moeder doet dat ook niet. Vader komt nu zondag een dagje bij ons en eet dan ook hier. Als mijn ouders met ons er over willen hebben doen ze dat wel , en ga ik ook wel luisteren maar verder moeten ze er zelf uit komen. Zo ver ik ook weet de keren die ze bij elkaar zijn gaat goed. Naar wij met elkaar verwachten niet dat ze bij elkaar terug komen, maar goed je weet het nooit. Zo gaat het prima!!
Dankje moppie , trek je het nog ? zolang hoef je niet meer. Hou je me op de hoogte meis zal ik leuk vinden !!
Heb je topic gevonden hoor Heb een groot gedeelte gelezen, niet alle 87 pagina's hoor das wel heel erg veel. Ik ga je in ieder geval volgen.
Fijn dat het nu ' rustig' is. Is voor alle partijen beter. En je kunt niet meer doen inderdaad dan luisteren verder zullen ze er samen uit moeten komen.
Waardevol@ Het gaat hier goed hoor , heb het druk gehad met mijn huishouden weer onder controle te krijgen , dat is gelukt !! Ben alleen verkouden , en hoesten doe ik weer veel! Manlief en ik gaan weer eer poging stopen met roken doen, afbouwen . Lukt het niet gaan we naar de dokter het schijnt nu vergoed te worden. We zijn net een stel muizen in bed zo piepen we . Idd bijna ongi dag we zullen weer zien. Gister alleen een raar gevoel in de onderbuik. Verder voel ik niks dus ongi komt op tijd of laat weer op zich wachten. Ronde hier voor duurde 33 dagen.
Hai.. ben t nog niet zat hoor. Zie ergens enorm tegen de bevalling op... maar Uk moet er toch uit! Hoe gaat t nu met jou Marnat, nu t met je ouders weer rustiger is?
Moppie@ Wondertje moet er idd uit lieverd je mama wil je in de armen nemen !! Hou je me op de hoogte wat het geworden is zal ik leuk vinden. Met mij gaat het wel goed Als het om mij n ouders gaat dat gaat goed zo , dus ook met mij dan. lees boven, ik was vanmiddag wat misselijk heb een tabbetje genomen , denk voor het slapen gaan ook 1 te nemen. op moment werk ik even niet , er even niks. morgen even weer wat solies doen. En ik ga de trouwfoto s morgen eindelijk eens in plakken. Na drie en half jaar getrouwt te zijn. Heb alles weer goed onder controle in huis, en ook bij me zelf kan weer me zelf aan kijken als je begrijpt wat ik bedoel. Was me zelf even kwijt. Neem nog wel af en toe hier afstand van. lees meer dan ik reageer, even geen baby gedachten hier.
Hey meis Ik kom je even een dikke knuffel brengen! Fijn dat het weer wat beter met je gaat, neem je tijd he Je bent echt een hele sterke vrouw vind ik!
Caruli@ Dankje lieverd , ja ondanks de verkoudenheid en hoesten . Ik sterk?? lief van je maar zo voel ik me nu niet door het hoesten hoor hihi. Trek jij het allemaal nog meis? knuf
Hier gaat het even wat minder.. Ivm Mitchell. Maar goed helaas kunnen we toch niks anders doen dan afwachten Maar ik vind jou wel een doorzetter hoor, hoelang jullie al vechten voor een beebje.. Ik snap heel goed dat dat heel moeilijk word om dan nog hoop te hebben. Maar weet dat ik altijd voor jullie blijf duimen, het is jullie ECHT gegund!
Ik zal even in het kort pben wat er allemaal is. Weet niet in hoeverre jij de toestand van Mitch al weet?
Veel succes met het stoppen met roken! Toevallig hadden we het gisteren op school over aandoeningen vd luchtwegen en daar werd nog eens benadrukt hoe slecht het is en wat het doet met je lijf.
Hé lieve Marnat, Wat vervelend dat je zo verkouden bent, weet precies hoe dat voelt . Zat vorige week ook zo, maar het heeft *klopt hem gelijk af* gelukkig niet zo lang geduurd. Hoop dat de verkoudheid gauw wegwaait! Wil me overigens bij Caruli (*zwaait ondertussen even naar Caruli als ze meeleest en wenst haar veel sterkte met Mitch, arm manneke..*) aansluiten voor wat betreft hoe sterk jij bent. Dat ben je echt Marnat! Hoe jij hier allemaal mee omgaat, ook met de problemen voor je ouders en hoe jij er voor ze bent, zonder over de situatie te oordelen, gewoon door er te zijn voor beiden. Wat voor een lieve, goede zus jij voor jouw zus bent. Ondertussen nog solliciteren... Gelukkig heb je een hele lieve man die gelukkig goed voor je zorgt, want je moet ook echt aan jezelf denken hoor meis! Ik sluit me aan bij de andere duimers en duim keihard voor jullie!! Liefs!!!!