'"icsi marnat"'

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Marnat, 17 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Zeehondje@ Idd was wel slikken vanmorgen !! ondanks dat je weet dat de kans heel klein is.

Leuk je even weer te zien , hoe gaat het met je?
    Al weer een beetje bij gekomen van alles? knuf lieverd.

2. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Even wat rust van het forum heeft me goed gedaan.
    Gister ongi geworden en we mogen gelijk door.
    Morgen echo en bloedprikken en als alles goed is mag ik 's avonds gelijk gaan spuiten.
    Wanneer zouden jullie eventueel weer mogen of willen beginnen?

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Zeehondje@ Fijn dat afstand van het forum je goed heeft gedaan. Ik ga weer voor je duimen meis succes he!!
    Ik ben ook niet altijd meer hier te vinden . In elk geval niet een hele dag meer.
    Mede omdat we niet met behandeling bezig zijn. En ik het verder een beetje aan de kant heb geschoven,.

Wij gaan pas als mijn zusje bevallen is in maart weer verder wanneer weten we nog niet.
    Hangt ook af hoe het gaat tussen mijn ouders , wat nu goed gaat, ze apart wonnen .
    Mijn vader komt morgen een dagje hier, morgen ben ik er dus ook niet veel of helemaal niet hier.

Van elkaar genieten vinden we fijn op moment gaat heeel goed samen zo.

4. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Fijn dat jullie zo lekker van elkaar kunnen genieten nu!
    En misschien inderdaad maar beter om nog even te wachten totdat je familie weer een beetje in rustiger vaarwater terecht komen.

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Marnat: Jee dus ongi geworden... dikke knuffel meid!

Juulzon: Lees niet alles mee, maar super bedankt meid voor je knuffel!

Zeehondje: Jij ook sterkte, hoop dat de zon ook voor jullie snel gaat schijnen.

6. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Stomme ongi! :x
    Goedzo dat je niet meer rookt (nog steeds????)
    En Maart, voor je t weet is t zover!
    Mooie maand hoor, ik ben dan jarig.
    Test je gewoon dik vet POSI op my birthday! :D

Knuffel Lieverdje!

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Brabbel@ Ik doe een poging tot stoppen , het lukt nog niet echt !
    Maart is zeker een mooie maand ik ben dan ook jarig:D

En mijn zusje zoveel jaar getrouwd mijn schoonouders zoveel jaar getrouwd en mijn ouders ook [ als ze het weer goed krijgen] feest maand kun je wel zeggen. Of posi op mijn birthday!:D:D

Ik word gek van de verkoudheid grr .
    Net de trouwfoto s gesorteerd nu nog in plakken , en wat er wel in moet wat niet pfffff morgen weer een dag.

Hoe gaat het met jou?

8. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Darling. :)

Moeilijk hoor stoppen met roken.
    Ik heb t heel soms nog wel eens zwaar, ineens denk ik: "Zou dr nu wel een lusten."
    Veel te zonde voor mij om nu weer te gaan roken.
    Ben in September ineens gestopt, en dat ga ik echt niet verspillen.

Enneuh de hoeveelste ben jij jarig?
    Ik de 22ste.
    Hopen dat t een mooie maand word voor ons MMM meiden.
    Maart MMM-Meiden-Maand. ;)

En hoeveel fotos moet je ongeveer inplakken?
    Niks overhaasten is vaak t beste met die belangrijke zaken.....

Ik maak tegenwoordig online albums bij Albelli.
    Prachtige mooie boeken!!!
    TIP TIP!? ;) :D

En heel veel beterschap, verkoudheidje moet goed wegtrekken!

Met mij????
    Dankie voor t vragen.
    Weinig te vertellen eigenlijk,heb zin om te starten.
    Ben benieuwd, maar zeker wel relaxt aan het aftellen tot we eindelijk mogen beginnen.

Aan de ene kant ben ik wel bang dat als de eerste IVM niet lukt, we dan een heeeeeeeeeele zware klap te verwerken krijgen.
    Ik ben daar behoorlijk bang voor.

Positiviteit moeten we nu vast zien te houden,en niet stressen.

Knuff moppie!

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Brabbel@ Zal idd zonder zijn als je weer zou roken.
    Wanneer ik jarig ben dat is:27 maart :D

Hoeveel ik in moet plakken licht er aan welke we in het boek willen hebben !!
    800 foto s zijn het maar gaan er niet allemaal in hoor.
    We hebben de trouw reportage al klaar online gedaan via zggo .
    Deze foto s die ik nog los heb gaan in een foto boek die ik van mijn zusje heb gekregen toen we trouwden.

Meis ik weet hoe moeilijk het is om er vertrouwen in te hebben om met hulp zwanger te raken , er zijn geen garantie s , ja tot aan de deur!
    Ons vrouwen lijf moet het verder doen zodra de emy er in zit .
    hoop hoeden meis hoe moeilijk ook , zegt hier 1 die tegen de laatste poging aan ziet!:)
    De gedachten gaan wel eens door me heen blijven we alleen of toch......
    Dan lees ik mijn onderschrift weer en denk aan mijn oma en put ik daar weer positieve energie uit!! tip .

Soms denk ik wie of wat gunt mij geen wondertje wie ow wie!
    Wat doe ik fout vertel ons dat , doe ik het meteen anders als dat kan.
    Jeetje voel bij het schrijven dat ik het even moeilijk heb grr slik rot lijf ook.
    genoeg getreurd !!

Succes lieverd mijn duimen zullen draaien voor je dat weet je.

Zo vandaag een leuke dag met mijn vader gehad, we hebben lekker gegeten. EN Samen een dvd die manlief voor hem gemaakt heeft over zijn pensioen afscheid gekeken weer met tranen.
    Hij is nu weer naar zijn huisje .

En nu ben ik even hier alles bij lezen.

10. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Stoppen met roken is erg moeilijk! Ik heb er na een jaar (en 15 dagen - 2-1-2010 gestopt) nog steeds moeite mee, bah... zou zo graag eentje op willen steken nu! Maar dat mag niet meer van vriendlief - die zet me op straat als ik straks weer begin met roken :p Heel veel succes met stoppen, gaat vast wel lukken want je bent een doorzetter ;)
    In maart posi testen zou mooi zijn, leuk verjaardagskadootje inderdaad!

Wil jullie allemaal een dikke knuffel geven.
    Lees de frustraties van Marnat, en tranen springen in mijn ogen. Ik gun het jullie zo!

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Moppie@ BLIJF VAN DIE PEUK AF !! jij hebt een wondertje in je die dat niet fijn vind punt.
    En straks als de schat er is ook niet , ik geef je man gelijk zo.

Ukkie kom er nu maar uit mama en papa willen je nu wel in de armen sluiten!

En nee mama gaat niet roken doet ze dat wel komt tante marnat mama even een trap onder haar kont geven.

Ja ik rook wel is ook fout weet ik maar door alles wat er gebeurt is de laatste tijd , heb ik nog niet de kracht om te stoppen gevonden, komt wel.

Knuf kleintje

12. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Hahaha nee joh Marnat, ik begin niet weer! Neemt niet weg dat ik er nog wel trek in heb (vooral in sommige stress situaties)
    Het is voor jou gewoon nu niet het juiste moment om te stoppen, maar dat komt nog wel ;)

13. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Marnat: ik kom ook even weer aanwaaien hier. Hoe is het nu met jou? En qua werk? Heb je al meer uren kunnen krijgen? En hoe is het met je man en werk?

Het is wel wat.....jullie bijna geen werk, zwanger worden wil niet lukken, gedoe met je ouders...Inderdaad is dit niet zo'n geschikt moment om te stoppen met roken. Je moet daarvoor volgens mij echt goed in je vel zitten.

Ik las dat het met je ouders nu wel iets beter gaat nu ze apart wonen. Ben blij voor je dat er weer wat rust in de tent is.

Hoe is het met je zus? Volgens mij is ze in maart uitgerekend toch? Kijk je daar naar uit of vind je dat ook wel erg moeilijk? Ik hoop dat alles goed blijft gaan met je zus en dat je in maart/april ook weer vol goede moed kunt beginnen aan de laatste ICSI-poging. Aan de ene kant biedt dat weer hoop, aan de andere kant is het ook een zware poging. Zal het lukken of niet? Ik duim en hoop dat het jullie succes mag brengen. Ik gun het jou ook zo erg om mee te maken wat mijn vriend en ik nu mee maken.

Ben je ook lid van de Freya trouwens? Zo niet, ik heb nog een stapeltje magazines van ze op zolder liggen. Die wil ik je anders wel (gratis) toesturen. Ik heb ze gelezen en doe er verder toch niks mee.
    Staan erg veel herkenbare verhalen in.

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Behappy" Lief dat je even weer aan waait , ik had al gelezen dat het goed met je gaat , en de baby kamer voor jullie geverfd word door vrienden.

En wat lief dat ik de boeken mag hebben , je mag ze wel sturen! als ik behoefte heb kan ik ze lezen , zijn het veel mijn vraag teken wil niet .

Met mijn zusje gaat het goed , Gister een mailtje van mijn zusje gehad , was allemaal goed bij de vk.
    Wondertje is al in gedaald ligt met hooftje al beneden kan ook niet meer draaien.
    Alleen bloeddruk was wat te hoog , nog niet zorgelijk maar ze word toch wel in de gaten gehouden.
    Denk stres en alles wat er gebeurt is een oorzaak kan zijn.
    In maart de 15 de is het zo ver als alles goed gaat.

Met mij gaat het na gister wel weer wat beter , gister stond ik niet echt stevig op mijn benen.
    Ben nu alleen nog wat verkouden en hoesten, en moe , ongi is nu weer weg . deze ronder had ik er goed last van.

Ik werk niet op moment de mensen zijn gestopt even om prive redenen.

Maar ik ben al weer goed aan het zoeken.
    Ik schiet er niets mee op ik heb heel wat in geleverd bij de ww aan geld .

Manlief heeft nu weer gewerkt 7 dagen , en is naar school .
    Moet zijn vca weer op nieuw halen , is haast verlopen, vanaaf mag ie weer in de harde stoelen:D
    Of die morgen moet werken is nog niet zeker.

Met vallen en op staan reden we het wel weer .

Jou mannetje weer werk .
    Ik las iets van soli s vandaag .

15. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Marnat: het zijn volgens mij een stuk of 6 magazines (tijdschriften) van Freya. Ik stuur ze een dezer dagen wel naar je op!

Mijn vriend had gisteren inderdaad een sollicitatiegesprek. Daar hoopt hij volgende week meer over te horen. Volgende week dinsdag heeft hij er weer eentje bij een ander bedrijf. En hij is nog in afwachting van een bedrijf wat de sollicitatiegesprekken nog gaat inplannen (maar waarvan hij al wel zeker weet dat hij uitgenodigd wordt).

16. Genesis

Genesis Bekend lid

19 jul 2010
    638
    0
    0
    fiancieel adviseur
    Hey Marnat,

Hoe gaat het met je? Ik dacht aan je en dacht laat ik je een berichtje sturen. Ik hebn wat meegekregen over het stoppen met roken? Ik heb zelf ook jarenlang gerookt en ben 3 jaar geleden gestopt. Moet je zeggen dat ik voorheen altijd dacht ''dat gaat me nooit lukken'' maar .... drie jaar geleden had ik echt in mezelf zoiets van ''nu is het genoeg geweest'' en nadat mijn pakje op zou zijn zou ik geen nieuwe meer kopen. (natuurlijk het pakje niet weggegooid want dat vond ik weer zonde) hihi
    Maar goed nu bijna 3 jaar alweer rook vrij. Ik wil eigenlijk alleen maar even zeggen dat het jou ook zal lukken maar op het moment dat je het ook echt zelf wilt.

Liefs Genesis

17. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Genesis: Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Over stoppen met roken, dit had ik dus ook.
    Ik ben begin September gestopt, op de dag van mijn eerste Puregon spuit.
    Ik stond er toen helemaal achter.
    En nu nog steeds rookvrij, dus iedereen kan stoppen als ze er ECHT achter staan!
    Mee eens.

Marnat, bedankt voor je rea in mijn topic!
    Hoe ist verder?
    Knuffel!

18. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    marnat , niet zieker worden he!
    van harte beterschap meid!

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Meiden het gaat hier weer goed de verkoudheid is wat minder nog een beetje snoterig.
    maar hoesten is zo goed als weg.

Heb nu twee dagen niks in huis gedaan lekker achter de pc gezetten. Werk zoeken wat niet vordert grr en zp .
    Zo lekker he als je alles onder controle hebt.

En zo meteen naar mijn moeder lekker stamppot mousse eten .
    Mams heeft problemen met de pc , manlief mag haar even helpen.

Morgen naar schoonouders en zondag met mijn vader naar voetbal vrienden konden niet toen vroegen ze ons of wij iemand wisten die mee wou .
    Dus wou hebben een ouders weekend !!

20. Marni

Marni Bekend lid

26 apr 2007
    770
    17
    18
    Ik zie net hierboven bij Ella iets staan over Waardevol, wat is er gebeurt? Ik schrok er van.

Deel Deze Pagina