Marni@ Hier Meer te lezen wat er is gebeurt met waardevol: Zwangere meiden uit de provincie Groningen ‎ Dit mag ik vast wel doen van onze lie waardevol Denk aan je schat!!
Ik zag bij Plurkie vanmiddag zoiets in het onderschrift staan. En toen ik ging zoeken en het verhaal las zat ik ff beduusd naar mijn beeldscherm te kijken. Ik heb een kaarsje aangestoken voor hun, de link kunnen jullie vinden via het topic dat Marnat hierboven heeft gelinkt. Hier kunnen jullie een kaarsje aan steken als jullie willen. Ik denk dat Waardevol en man dit zeker op prijs stellen. Marnat jij kent haar ook nog van het IUI topic toch? Ik kende haar daar van, volgens mij jij ook??? Knuffels!
Brabelel@ klopt ik kan haar daar van maar ik ken haar verder dan dat!! Nu ga ik zo weg ! spreek jullie later.
Het was schrikken om hier enkele onderschriften te lezen. Daarom ben ik ook naar de gegeven topic gegaan. Meiden, de kippenvel zit over mijn lijf en de tranen in de ogen. Wat een gigantische klap. Hier hebben ze niet voor gevochten! Zo oneerlijk!
De naam Waardevol kwam mij zo bekend voor. Maar ik denk idd ook nog van het iui topic van lang geleden. Volgens mij heeft ze veel forumvriendinnen, wat een steun voor hun op het topic zeg. Is toch geweldig hoe iedereen hier met elkaar meeleeft!
Zeehondje @ Klopt dat was de iui topic in het begin. en idd zo lief van iedereen die zo meeleeft met waardevol geweldig. Hier de boodschappen weer in huis, net bij schoonouders geweest . Nu zo eten en dan een gezellig avondje voetbal.
marnat!! ben ook benieuwd hoe het gaat!!! Brabbel , heel veel succes met IVM!!! wat ontzettend spannend allemaal! hoop dat het goed uitpakt!
Meiden wat lief jullie aan mij denken. Het gaat hier wel goed hoor . Werd vandaag toevallig gebeld door onze gyn. Ze vroeg hoe het met ons ging en of we al wisten wanneer we voor de laatste poging willen gaan. Ze heeft naar me geluisterd en zij ook nog dat we de tijd moesten nemen die we nodig hadden. En ze begreep heel goed dat we wouden wachten tot mijn zusje bevallen is. Ik zij ik ga er met manlief over hebben dan hoort u van ons. Het hoefde niet meteen. Ik vroeg haar ook hoe dat nu zat met onze poging of het cabinet hoe plannen er door hadden gekregen. Dat was van de baan er blijven drie pogingen vergoed !! gelukkig . Ik zij tegen haar we hebben het even op een laag pitje gezet maar er helemaal niet aan denken lult niet. Waarop zij zegt dat kan ook niet en moet ook niet . als jullie er weer voor gaan moet je er honderd % achter staan . Dat komt goed , ze gaan mocht deze ook mis gaan kijken wat deze drie pogingen samen op geleverd hebben. en daar uit kijken wat er mis nog mogelijk is . als er wat mogelijk is blijft het wel icsi. Manlief weet dit nog niet als hij van zijn werk komt ga er met hem over hebben, dat ze gebeld heeft. Of er meteen goed over gepraat word weet ik niet hij moet er ook over willen hebben. We zoeken daar voor een goed moment. Word vervolgt.
We hebben het net samen besproken , en hebben besloten om in april mei er weer voor te gaan. Dan is mijn zusje ook mama en mijn ouders ook gewend aan het idee alleen te zijn. uitstellen willen we het niet langer want ik ben dan ook al weer 39 jaar. Morgen bel ik naar het ziekenhuis om het door te geven. Dan op naar een wondertje!!!
Fijn dat je het goed hebt kunnen bespreken. Nu op jullie gemak ernaar toe leven. Vind het heel knap dat je deze beslissing hebt genomen om tijdelijk rust te pakken en dan zoals je zelf zegt: op naar jullie wonderend!!
He Marnat, Wat fijn dat jullie orde op zaken hebben kunnen stellen nu. Je zal merken dat je er tegen die tijd super klaar voor bent, omdat je nu naar die maanden toeleeft. Fijn dat jullie er over hebben gepraat en hier beide achter staan. Nu nog even doorhobbelen zonder vol gas te moeten. Elmo
Marnat, wat goed van jou en je man. Het besluit om pas naar de bevalling van je zus ervoor te gaan, toont eerlijkheid, en kracht. Lijkt me een moeilijke periode voor je zus,en jullie. Je kan t aan, je hebt nu al zo veel overwonnen! Je heb een goede beslissing genomen denk ik............ Hoe gaat t met je ouders nu? Ella, bedankt voor je steun! Heel erg lief van je.
Wennes@ Voelt ook heel fijn en ontspannen kan ik je zeggen , nu we alles weer wat op orde hebben. Elmo@ Wij hobbelen er zelf nog even lekker op los En maken ons nog even geen zorgen wel of niet.... We horen morgen dan wel van de gyn wanneer we de papieren kunnen verwachten. Brabbel@ Idd voelt ook goed om deze keus te maken , en er zijn voor mijn zusje als het moet. Met mijn ouders gaat het goed . Hoor geen rare dingen, zo lang ze niet bij elkaar zijn. Mijn vadert geeft mijn moeder even rust want als ze bij elkaar zijn is ze zenuwachtig waarom weten we niet. Als ze hier is is er niet aan de hand vind ze het fijn om te praten . Ik moet eerlijk zijn dat ik er zo vrede mee heb ik ben er erg rustig onder , heb nu ook mijn huisje weer zo als velen van mij gewent zijn. Dat geeft rust het was een zootje . Kan nu met de trouw fotos bezig zijn al uit gezocht nu nog in plakken,en weer truitjes breien, mijn moeder heeft mij een brei pen nummer drie gegeven ik was de mijne kwijt. Marnat is weer helemaal terug !! Gaat nu even voetbal kijken beker wedstrijd utrecht- fc groningen
Wat een heerlijk gevoel he, even niets hoeven, geen hormonen, zhuis bezoeken, niet de wekker zetten om te spuiten...gewoon rust!!! Vind het een heel wijs en moedig besluit van jullie, want hoe graag je ook wilt weet je ook dat dit niet het meest juiste moment is voor jullie. April/Mei is een mooie periode.....de vogels leggen dan ook hun ei en Marnat hoort daar ook bij geniet van je rust en elkaar, voor je het weet is het weer zover!!!
Wahahahaha, ik zal je vertellen dat ik precies hetzelfde dacht. Ik was nog niet bij jouw stukje aangekomen en dit schoot ook even door mijn hoofd! Humor mag wel even toch, Marnat? Blij te lezen dat alles nu weer goed gaat met je ouders. En dat je moeder zenuwachtig is als ze je vader ziet, tja, ik denk dat ze ondanks alles nog wel van elkaar houden. En dat dat misschien een zenuwachtig gevoel oproept. Ik las trouwens het volgende: ze gaan mocht deze ook mis gaan kijken wat deze drie pogingen samen op geleverd hebben. en daar uit kijken wat er mis nog mogelijk is . als er wat mogelijk is blijft het wel icsi. We blijven positief voor je en gaan er niet vanuit dat het nodig zal zijn, maar mocht de 3e poging dus wel mislukken, dan staan jullie dus nog wel open voor een 4e poging? Vooralsnog gaan we er van uit dat mei, een echte broedmaand, jullie succes zal brengen. Ik hoop dat je dan een mooie oogst met eitjes mag hebben (en nog belangrijker: prachtige emmy's), zodat er ook wat ingevroren kan worden. Tot die tijd lekker je rust nemen!
Heel veel suc-6 Marnat! Zowel voor je zusje als voor jullie. Hoop dat je de komende maanden het even opzij kan schuiven en je hoofd kan legen, en er daarna vol goede moed er tegenaan! Liefs Genesis
oh marnat wat fijn om iets in het voorruitzicht te hebben meid! Heerlijk even geen mmm, geeft een rust he?! Bij ons heeft dat onze relatie echt geholpen! Heel veel succes meid en genit nog even van de 'rust'