Marnat,wat fijn dat jij en je man weer aan het werk zijn.Even de gedachten verzetten idd.Fijn weekend!
Sorry voor verwaarlozing! Heb echt vanaf maandag haast geen forum tijd gehad! Kleine meid van vriendin had de hele nacht lekker doorgeslapen (21.00-10.15 ), dus maandag druk druk met kleine meid. Dinsdag,woensdag,donderdag de hele dag gewerkt, en gisteren nog gebeld omdat we zieken hadden op t werk. Dus heb nu wat extra uurtjes staan. Nu weekend houden. Marnat: Wat goed dat het weer de goede kant op gaat met t werk! Lekker gevoel is t toch he? Is t werk ook echt naar je zin, of moet je echt heel erg wennen? En t komt idd kort aan bij je zus zie ik! Spannend zeg...... Heb jij je er al geestelijk goed op voorbereid? Lijkt me zooooo zwaar...... Dikke knuffel, en een goed weekend! Knuffels voor allemaal!!!!!
Brabbel@ Lieverd je bent niet de enige die geen tijd heeft voor het forum! Hier 1 die het ook druk had en natuurlijk heel moe door het wennen aan werken weer. Het werk is naar de zin zeer zeker , het fietsen en hert werken zelf is wennen. Maar dat komt wel goed. Of wij ons goed voorbereid hebben op de komst van mijn zusje haar kleine nee niet echt. Het word al zwaarder zeggen manlief en ik allebei. Maar je doet er niks aan het is nu 1 maal zo. Ondanks onze kinderwens vinden we het wel spannend en gunnen we het ze wel heel erg. Hoe zwaar het word , we doen ons best er voor ze te zijn als de kleine er is. slik slik. Het is nu nog rustig bij der alles zit nog pot dicht , zoals ik las op hyves. Babbel heb je voor ons daar in , volgens mij kun je je er niett op voor breiden. IK Denk om me zelf maar doe jij dat ook? Knuf lieverd.
De confrontatie komt wel erg dichtbij nu. Hoop maar dat jullie het een beetje aan kunnen als de kleine er is. En dat jullie er toch een beetje van kunnen genieten. Heel misschien voelt t ook een beetje aan als jullie kleintje. Dat je het gemis om kan zetten in liefde voor het kleine wonder van je zus. Hier let ik ook wel op mezelf hoor. Komt wel mooi uit dat ik nu wat extra uurtjes heb gewerkt, want die kan ik weer mooi inleveren als ik naar het zh moet. Gelukkig weet mn planner dat ook, en vragen ze mij vaak voor extra werk. Als ik in de wachtweken zit sprokkel ik uurtjes, en lever ze weer in als ik naar t ziekenhuis moet. HANDIG! En alle uren die blijven staan, daar kan ik lekker extra ZW-verlof voor nemen tegen die tijd..... Daar hebben ze al accoord voor gegeven. Knuffel!
Meiden hier een drukke marnat maar wel een marnat die zich weer heerlijk voelt!! Heb weer voldoening in de dingen die er zijn naast mijn kinder wens! geen tijd om er over na te denken zo fijn he!! Het werk bevalt nog steeds !! gister naar bijscholing geweest was leuk en leerzaam. Toets mee naar huis gekregen , moet binnen drie week terug gestuurd worden. Brabbel@ Fijn gevoel he dat werk er rekening mee houd! Nog geen tante hier! liefs en knuffels van mij !!
Lekker gevoel, gewoon eens andere klets rond je heen dan alleen ziekenhuis. Ik merk ook dat als ik meer werk ik me prettiger voel. In de weken dat ik niet naar het ziekenhuis moet, of in de wachtweken, val ik altijd extra in voor iedereen. Heerlijk om mn gedachte ergens anders op te zetten. Fijn dat t werk ook echt naar je zin is, je voelt je dan meteen een stuk prettiger he? En beeb zit er nog? 4 Dagen overtijd nu he? Hij-zij komt er toch wel uit hoor...... Ben benieuwd naar de naam en zo. Je zus zal wel een fijn huisje zijn, anders was ie er al lang uit geweest denk ik..... Knuffels!
Idd beeb zal er wel uit komen Idd andere gedachten kan zo goed doen in ons geval ! Ik ben ook heel benieuwt wat het word, en de naam natuurlijk. mensen waar ik werk op vrijdag , de dame zij het word een jongetje ! Ik: hoezo Zij: meiden zijn nieuwsgieriger dan jongens en anders was er al een kindje geweest!
Wat fijn dat je weer lekker in je vel zit! En ik snap het helemaal dat het heerlijk is om ook je sociale werkcontacten weer een beetje meer aandacht te geven. Ik ben dat constant gewend geweest. Maar als je in de mmm zit zonder werk waar je je afleiding kan vinden, is dat denk ik nog zwaarder. Fijn!!!!
Fijn dat het wat beter gaat met je. En je hebt inderdaad beetje afleiding. Moet zeggen dat ik blij ben dat ik werk heb. Want als ik alleen maar thuis zal zitten wordt ik helemaal kriegel. En meisjes kunnen ook langer blijven zitten hoor. Maar is wel spannend, maar ook moeilijk denk ik dat je zus gaat bevallen.
Zeehondje@ Idd als je lang thuis hebt gezeten heb je andere contachten , even naar buren of schoonouders, of thuis huishouden doen. Niet echt een doel en nu heb ik dat wel weer . Ik werkte wel eens drie of een week , maar dan ging je er weer weg. Hoe voel je je meis? Ik lees af en toe dat andere topic wel waar je schrijft, hou jou en de anderen wel in de gaten. Ciliin@ Dankje meis knuf Zonnetje@ Hoe gaat het met jou? Las wel eens dat het thuis bij je niet altijd even goed ging door de mmm! En idd het is moeilijk dat mijn zusje bevalt! We hadden het er gister nog even over , we willen blij voor de zijn , maar manlief vind dat lastig, ik ook hoor. Maar ik zij tegen hem ik moet wel laten merken dat ik blij ben zal voor haar ook niet makkelijk zijn. Nee zegt ie en hij weet ook wel dat ik het anders had gezien , samen zwanger of wij eerst . SAMEN ZWANGER HAD NU ZO MOETEN ZIJN DAT DWAALT DOOR MIJ HEEN. Ik kan toch niet steeds mijn verdriet aan haar laten zien?? Slik slik ow het voelt zo dubbel grr. Mijn ouders hebben hier voetbal gekeken was gezellig je merkte wel de spanning en las je van hun gezicht. Dat gaat aardig goed met zijn tween!!
Hier is het niet altijd alles nee door de mmm. Maar zo gaat het al 2 jaar lang hier. Regelmatig flinke ruzie met man over de hele mmm. Van hem hoeft het niet meer zo. De spanning en onzekerheid, niet vooruit kunnen plannen. Hier heb ik het 2 jaar geleden gehad met schoonzus en zwager. Voor hun geweldig, ben ook op kraamvisite geweest. Maar heb toen ook dagen zitten huilen. En nog vind ik het moeilijk als neefje er is, gaat wel steeds beter. Maar de pijn blijft. Maar nu is het weer even rustig hier en gaat het prima. Is vooral na een mislukte poging of rond de iui/ punctie. Is denk ook stukje onmacht en spanning. En de teleurstelling van het niet lukken. Dat merk je ook aan de vragen die manlief soms heeft. Waarom bv zo mooi emmy niet is blijven plakken. Gyn had gezegd dat ze van hele goede kwaliteit zijn. Is ook niet fijn dat er zoveel spanning is als je ouders er zijn. Jullie hebben het ook niet makkelijk zeg. Hele dikke knuffel.
Zonnetje @ Ik ken dat wel wat je zegt als wij een poging gehad hebben en die mis lukt zijn wij ook anders dan normaal. Wat stiller ik wil er dan wel eens over hebben maar manlief dan niet ! Dat is lastig maar dan heb ik nu zo iets gooi het wel op zp jullie helpen dan wel. Maar soms knalt het er bij manlief ook zo maar uit en dan laat ik hem schelden huilen enz . Dat gaat heel goed op deze manier , merk ook nu ik werk dat we het er minder over hebben. Nu zit ik even hier op zp en doe mijn ding en hij doet zijn ding op de andere computer.
Manlief staat niet helemaal achter de icsi-pogingen. Als het aan hem lag dan waren we al gestopt en blijven we zonder kinderen. Maar ik wil graag door. En heeft dan het gevoel dat hij niks te zeggen heeft. En op zo moment lopen de emties hier hoog op. Hij vind dat ik niet luister naar wat hij zegt en hij zegt zoveel tegenstijdige dingen dat ik het niet meer snap. En dan heeft hij weer een bij dat hij bij me weg wil enz. En dat wil ik dan ook weer niet. Meestal trekt het wel weer bij gelukkig. En ik schrijf het dus hier ook van me af. Snap het soms ook niet, want na een tp of iui is hij superlief voor me en wil hij me het liefst op de bank vastbinden, zodat alles in mijn buikje rust heeft. Maar ach, zullen wel de emoties zijn en de spanningen.
Zonnentje@ Idd kunnen de emoties zijn! Is een maatschappelijke werker niets voor jou? Het heeft mij heel goed geholpen, ik kan daar door manlief ook beter benaderen . Je mannetje hoeft niet persee mee hoor.
Schrik me net een hoedje! En moet dit echt even met jullie delen. Kijk net even op mijn hyves , lees mijn berichten. Een vriendin schrijft in prive bericht het volgende: Marnat wat lees ik nu ben jij zwanger? ik heb haar terug geschreven waar ze dat vandaan heeft.Ik ben niet zwanger. Kan wel janken!!
Hi lieve Marnat, Oooh, wat moeilijk dat je zus nu aan het bevallen is... En dan ook nog eens zo'n berichtje op je Hyves... Ze was duidelijk in de war.. Ben benieuwd waar het vandaan is gekomen. Dankjewel nog voor je lieve berichtjes op mijn topic. Wat jij en Zonnetje schrijven herken ik erg. Mijn mannetje zei laatst dat de hele MMM ons leven sinds 2009 echt beheerst. En daarvoor was het al drie jaar 'oefenen' (met iedere maand de teleurstellingen van dien). Hij was het even helemaal zat, waardoor ik me nog naarder voelde, helemaal na de BBZ. Wat jij dus schrijft van je zus, we hadden eigenlijk samen zwanger moeten zijn, herken ik dus ook heel erg van mijn 'aangetrouwde' nichtje en mijn schoonzus. Blijft moeilijk. EXTRA dikke knuffel voor jou!!!
@marnat; ik wilde eerst geen hulp hebben. Laatste keer na een flinke ruzie zei ik tegen man dat ik dan maar misschien hulp moest gaan zoeken. Maar dat was niet nodig. Waarschijnlijk bang dat er veel meer omhoog komt en dat hij dan ook moet. Want een deel van mijn buien hebben te maken met het feit dat hij dan zegt niet verder te willen. En heb zelf ook niet zo zin om ook nog naar een maatschappelijk werkster te gaan. Heb al genoeg afspraken en het ziekenhuis is toch snel 45 min heen en 45 min terug. @juulzon: is en blijft moeilijk in je relatie inderdaad. Maar als je relatie dit overleeft dan zit het vast goed. Moet zeggen dat we wel anders zijn geworden door de mmm. En de onzekerheid soms, het niet kunnen plannen. Maar ik blijf goede hoop houden.