'"icsi marnat"'

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Marnat, Aug 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

Wauw! heerlijk dat je van de ww af bent en natuurlijk super dat je nu je schema hebt!
    Ik duim voor een hele mooie positieve test! En dat het jullie nu eindelijk is gegund!

2. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Winnie@ Dankje meis, hoe gaat het met jou en je wondertje?
    Al weer 31 week?? gaat hard!!

3. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    wat geweldig.

Ik duim hier ook voor je

4. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Goed nieuws zo te lezen. We gaan op voor roze.

5. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    zonnetje spannend voor jou vandaag, ik hoop een mooie echo en hou ons op de hoogte

6. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Dank je angelica.
    Ik schrijf veel in 2 andere topics, maar even kort.

Mijn ei groeit erg traag, op dag 16 is hij pas 14mm en bms van 9mm. Dus moet doorgaan met ovu-testen en zondag anders weer echo. En dat voor een tp in eigen cyclus.
    Dus moet nog even geduld hebben helaas.

7. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ik duim voor je

8. zeehondje

zeehondje VIP lid

Oct 30, 2007
    5,754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Yoehoe, wat een goed nieuws allemaal zeg!
    En nu deze positiviteit vast blijven houden!!!!!

9. Chillin

Chillin VIP lid

Mar 22, 2007
    68,669
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Wat fijn om te lezen!:D
    Op naar roze idd en in de posi flow blijven!:)

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Marnat: wat een goed nieuws allemaal....! Eindelijk van die rottige WW, het UWV en die leuke werkcoaches af. En ik lees ook dat je het prima naar je zin hebt op je werk.

Nu kun je straks ontspannen starten met je ICSI-poging. Wie weet hoeveel voordeel dat heeft!

Uiteraard gaan mijn duimen ook op volle toeren voor je draaien. Op naar veel goede eitjes en bevruchtingen (zodat je ook nog wat in de vriezer hebt!)! En uiteraard het belangrijkste: dat je in juni een knalpositieve zwangerschapstest in handen mag houden van een mooie plakbeeb.

11. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dankje wel lieve meiden voor de steunende woorden .

En we gaan zeker voor goede eitjes en veel hihi en goede [ super emy s]
    Beeb is besteld :Dspuiten alle andere medicatie kan ik donderdag weer halen. Moet mis betalen voor de pil vertelde ze mei, is verandert maakt niet uit welke pil.Neen geld maar mee voor de zekerheid.
    Ik had de spuiten voor de pregnyl hebben we nog genoeg, die niet besteld. scheelt weer 4 euro .
    Gaat er weer een dure auto in mijn koelkast:D
    En mijn koelkast gaat zo misselijk worden dat het goed moet kotsen :D en wij er dus een mooi roze test uit halen en dan beeb 9 maand mogen vol dragen.

Behappy@ Ik ben nu al rustig hoor komt helemaal goed.
    En mis wat in de vriezer zal leuk zijn , maar als we zwanger mogen en mogen blijven! Maakt het ons niet uit of er nog meer kansen zijn.
    Als deze poging mis gaat zal het mooi zijn.
    We blijven positief en gaan nu zwanger het jaar uit!

En gaan er vandaag nog meer meiden goed genieten van het mooie weer?
    zon schijnt goed hier we gaan vandaag een eind fietsen!
    En even naar paddenpoel een centrum hier in de beurt.
    En de stad in , moeten nieuwe werk broeken hebben voor manlief.
    het huishouden is gedaan boodschappen ook.
    Dus alle tijd om te geniet van het weer heb er zin in is kom maar op zonnetje marnat is er klaar voor.

Ik reed gister na mijn werk langs twee scholen zag allemaal moeders staan en er ging door mij heen. Daar sta ik ook over een tijdje te wachten op mijn wondert[jes] .

Knuf voor jullie allemaal.

12. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Zo als jullie weten is mijn zusje mama geworden , van een meisje NIENKE.
    vandaag hebben manlief en ik een stuk gefietst .
    En kwamen we ook bij babbydump en prenatal langs en ja we hebben de stoute schoenen aan gedaan.
    En zijn naar binnen geweest het was rustig geen dikke buiken gezien.
    En werden ook niet aan gesproken , dat was wel fijn.
    Bij babydump hebben we voor Nienke een rammelaar/bijt ring van nijntje gevonden.
    En ook nog twee leuke slabbetjes met de tekst de liefste tante zo iets, en je oom is je beste vriend zoiets.
    Het werd niet meteen in gepakt ik moest er om vragen.
    We wouden er niet te lang lopen , maar het viel ons mee, nu voordeel dat het rustig was.
    Ondanks de mamadagen.
    Nu alleen nog afwachten wat Nienke er van vind

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nienke vindt het vast fantastisch!!
    Lief dat jullie voor haar zijn gaan shoppen.

14. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Elmo @ We kunnen moeilijk niks mee nemen he! het is moeilijk maar Nienke kan er niks aan doen he! blijft ons nichtje hoe dan ook.

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, ik hoop ook echt dat je van haar kan genieten.
    Stel nou dat het toch niet lukt bij jullie (na ruim 10 - 12 jaar).. dan heb je toch de mogelijkheid om een kindje in je naaste omgeving te zien opgroeien.
    Ik heb die kans toen met beide handen aangegrepen, al was het moeilijk, zeker in het begin.
    Als het wel leukt, heeft jullie kleine t.z.t. een grote meid om tegen op te kijken!

16. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Stel nou dat het toch niet lukt bij jullie (na ruim 10 - 12 jaar).. dan heb je toch de mogelijkheid om een kindje in je naaste omgeving te zien opgroeien.

Ik weet dat je dit goed bedoeld , maar wij zien liever ons eigen kind op groeien. En manlief en ik gaan er voor , maar als het idd niet lukt kijken we liever op straat naar op groeiende kinderen.

Ben wel blij voor mijn zusje hoor , begrijp me daar in niet verkeert

17. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Marnat, het was erg fijn weer om te fietsen. Dat jullie een babyzaak in zijn geweest is een aardige stap. Slagen voor Nienke zal vast niet moeilijk zijn.
    Het is ook erg lastig om nu je zusje heel blij te zien in een situatie waarin jij wilt zitten. Jij hoort mama te zijn! Ik hoop enorm dat deze wens dit jaar waar gaat worden.
    Doemsenario dat het helaas niet zo mag zijn dan zal een andere weg moeten worden gevonden. Dan kan het fijn zijn om je liefde een beetje aan Nienke te geven. Dan kan ze een beetje je surregaatkind worden.

Toen mijn neefje werd geboren hadden wij het ook moeilijk, ondanks de blijheid voor de ouders, maar ik wilde het zijn. Een tijd later heb ik eens gezegd dat als het bij ons niet zo mag zijn mijn neefje de pineut zal zijn. Dan is hij ins surregaatkind. Mijn schoonzusje zat even raar te kijken. :p Och, nu krijgen ze een brusje... nog meer kans!;) Maar we zijn nu eerst erg druk om ons eigen kindje te creƫren. Ik mag woensdag voor de punctie en zaterdag voor de tp.

18. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Timon@ Slagen voor Nienke was ook niet zo lastig , de stap naar een beeb winkel met een lege buik wel. Maar hebben het overleeft ben trots op ons,
    Mijn zusje blij zien met iets wat wij al jaren naar verlangen is lastig idd, maar liever blij dan alleen maar verdriet.
    Ik weet dat ze ondanks ze geniet van Nienke veel aan me denkt en hoopt op een wonder voor ons. Ze weet al dat we de papieren weer binnen hebben, alleen de ouders nog niet , vandaag horen mijn schoonouders het. We zeggen het en willen er dan niet weer overhebben.

Van Nienke gaan we wel houden , maar sorry nu eerst ben ik net als jij met een eigen beeb bezig in de hoop op een roze wolk te komen en er niet weer af te vallen.
    Vind ik even belangrijker nu , en blijven genieten van mijn werk.

Meis ik duim me rot voor je en brand een kaars dat maandag alles goed gaat en jij 23 april op een roze wolk komt en er niet weer af valt
    Krijg je er ook twee terug? hoeveel waren er? ben niet nieuwsgierig hoor:D Knuf mee komt goed moet nu goed komen.

19. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Je heb gelijk. Nienke krijgt op dit moment wat jullie kunnen missen en de rest gaat naar jullie eigen leven; het traject en het werk. Blijven genieten van elkaar.
    Hoe ziet jouw schema eruit?

Lief dat je een kaarsje gaat branden en je duimen suf draait. Ik hoop zo dat deze ronde een ukkie in mij mag opleveren. Eind dit jaar eindelijk mama worden is mijn wens.

20. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Timon@ Zeker blijven we genieten van elkaar dat is nu even het belangrijkste.
    Maar ik ben lief:D

Had hier ook al in kort mijn schema neer gezet , maar hier even voor jou :
    tussen 17-3 en 17-4 ongi worden , drie dagen na de eerste ongi de pil.
    Tot 10 mei
    7mei deca
    8 mei deca
    9 mei deca
    10 nei deca
    11 mei deca
    12 mei deca
    13 mei deca
    14 mei deca
    15 mei deca
    16 mei deca
    17 mei deca
    18 mei deca
    19 mei deca +echo en als alles goed is beginnen met puragon.
    20 mei deca + puragon onder voorbehoud
    21mei deca + puragon onder voorbehoud
    22 mei deca + puragon onder voorbehoud
    23 mei deca + puragon onder voorbehoud
    24 mei deca + puragon onder voorbehoud
    25 mei deca + puragon onder voorbehoud + echo

En dan hopen op punctie en tp.
    Hopelijk niet te vaak heen voor een echo net als bij de laatste , moest toen elke dag pff niet weer.

Share This Page