marnat , dat kan ik me zo goed voorstellen meis.... dat je het zo moeilijk vind om een babyzaak binnen te lopen! en als jij je daar niet goed bij voelt... niet doen hoor!! ik weet zekers dat je zus daar alle begrip voor heeft... Enne ''dikke spuit buik''???????????????????? doe even normaal zeg!!!! jij ziet er hartstikke leuk uit!!!!!! en ''die dikke buik'' was wel het laatste wat mij zou opvallen!!! hahaha ja je kent me wel aardig zo te lezen!!! vind he ook wat lastig hoor om over mn zwangerschap te schrijven naar jouw toe.....! Je weet het , ik gun het je zo graag! en wil je niet onnodig pijn doen! maar lief dat je zo om mij denkt! en ik geniet er van hoor! en elke dag weer meer dankbaar!!!!! En hoe staat het met je werk?? Al wat meer uren? He fijn dat BeHappy je heeft kunnen helpen... sorry ik kan je met dit soort zaken geen raad geven... maar maakte me wel wat zorgen om je! (toen ik je stukje las) Xx
Ella @ Slik wat ben je ook lief he, je weet me altijd weer op te beuren , maar ook wel te raken hihi. Werk heb ik niet meer hoor , ben weer thuis al een week, morgen ga ik weer hard op zoek. En je mag er rostig over hebben hoor jij moet je ei ook kwijt kunnen terwijl je zwanger bent. Kan ik er even niet tegen dan zeg ik het wel. Het bloeden is minder geworden. Ben nog wel steeds moe en zweet veel. Even naar de 4 mijl kijken wat een gedoe. We zijn met de bus naar de stad gegaan pff wat een gedoe alles was afgezet vanwege de 4 mijl. Moesten van af stadion Naar het centrum lopen en pff konden we oojk straten niet in , dus een lang verhaal kort te maken , we hebben niets gezien van de 4 mijl we wisten niet waar we langs moesten om te kijken , waar het was moest je om lopen , ok gedaan nou kon nergens langs. We zijn toen maar weer weg gegaan , want ondertussen was het haast afgelopen.Zijn we lopend weer naar huis gegegaan , hebben heel wat gelopen het was mooi weer. 10 kilometer ongeveer 1 keer gezetten bij onze cafetaria een ijsje gehaald. Had geen voeten meer over maar het viel ons mee om te doen wsas lang geleden, dat we dat hadden gedaan.
Morgen is het dan zo ver de eerste echo om te kijken of de boel in mijn lijf plat licht. Mocht dat er goed uit zien dan mogen we er nog een hormoon bij spuiten de puragon! Spannend komt allemaal dichter bij nu. Om 10:40 morgen weten we het. Juli horen het pas in de middag , want ik ga eerst bij mijn moeder langs Dat zal ik ale kern doen als ik naar het ziekenhuis moet.Als moeder thuis is natuurlijk hihi.Even lekker kletsen en over hoe het gegaan is.en dan naar hans anders om mijn bril weer fatsoenlijk op de neus te krijgen.
Marnat, succes morgen! Heel benieuwd hoe het bij jou eruit zal zien. Ik mag donderdag weer langskomen om te zien of mijn bms goed is gegroeid. Vorige week was 'ie nog maar 5 mm en is de dosis progynova (3x1 per dag) verdubbeld. Als alles goed gaat lijkt de cryo tp volgende week te gaan gebeuren. Ik hoop het zoooooo..... We zijn nu al 3 maanden bezig om ons eskimo terug te krijgen.
spannend marnat!! heel veel succes morgen!!! Timon , voor jouw ook veel succes voor as donderdag! ik hoop dat je bms goed gegroeid is!
Marnat succes vandaag met je eerste echo!!! Ik mag morgen om 8 uur al in het ziekenhuis zijn dus lekker op tijd haha..
Meiden Wat lief dat juli weer zo mee leven met ons, Vanmorgen naar het ziekenhuis, eerst mijn band op moeten popen van de fiets pff. Daarna op weg naar het ziekenhuis druk op de weg, daar aan gekomen fiets weg zetten pff waar het leek wel of iedereen met de fiets was gegaan zo druk. Eenmaal bij de afdeling voortplanting, kon ik naar de beroemde kamer 9. Moest even wachten , werd ik steeds aan gestaard , ik keek ook trug maar wie het nou was geen idee. Toen werd ik geroepen , ik naar binnen eerst even wat gepraat of ik ongi was geweest ja dus , Was niet erg maar ik mocht deze behandeling niet meer vergelijken. Toen gingen we kijken benbenieuwt zij ze ik ook. Zag er heel goed uit , ineens zegt ze waar is de linke eierstok ik hoezo zie hem niet ow , hij doet aan verstopertje toen moest ik lachen , maar in een hoekje zagen we hem zitten. Ik me weer aan gekleed zegt ze je mag vandaag meteen de puragon weer spuiten joepie. IK en manlief moesten nog wel even weer bloedprikken van wege de hiv enz dat was weer verlopen. Manlief gaat morgen heen. Ik had de zelfde prikster als de vorige keer , kijk ze me aan jij mag hier niet zijn hoor ik helaas wel . Ze gaat weer voor ons duimen. Heb ook nog even gauw met de verpleegster over mijn zusje gehad . Ze heeft aan geboden om met een maatschaplijk werkster die er voor is meete gaan praten. Ik ga dat doen , dinsdag 19 oktober moet ik weer komen en dan geef ik het aan. Meiden ik heb juli ook maar ik denk dat het voor mij wel goed is om dit te doen. Mijn zus wil er ook aan meewerken als het nodig is. zo lief. En vandaag heel goed met mijn moeder gepraat over de mmm en mijn zusje. Ze vind het ook moeilijk , maar ze verdeeld het heel goed ze neemt de tijd om mij daar in te steunen , en nu mijn zus je zwanger is krijgt ook zij daar de aandacht voor. We hebben ook gehuild en ook wel wat gelachen. Mijn moeder en zusje hebben mij belooft te genieten .
Wat fijn om te lezen Marnat.Als je denkt dat een maatschappelijk werker je kan helpen,moet je dat zeker doen. Lief ook dat je je verhaal kwijt kan bij je moeder en je zus.
Ja ze bod het me aan , mis word het dan makerlijker om er mee om te gaan. Juli helpen me wel veel, dit forum is een grote steun , maar persoonlijk er met iemand over praten in mijn situatie nu denk ik dat het voor mij helpt en rust geeft. En mijn zusje staat er ook achter , dat is ook heel fijn. Zeker ook fijn dat ik er met mijn moeder zo over kan hebben.
marnat , wat ontzettend fijn dat je mag starten met de puregon!! en wat fijn dat je met maatschappelijk werkster kunt praten...!!! als je denkt dat jullie dat helpt en dat jouw dat helpt , lekker gaan doen hoor! miss is het idd wel goed! je wordt er iig nooit slechter van , toch!? wat ontzettend lief van je zusje dat ze je in alles wel wilt bijstaan!!! en lief dat je moeder ook zo goed luisterd... voor haar denk ik ook een lastige situatie.... 1 dochter dolgelukkig zwanger en de andere dochter probeert en het al zo onmenselijk lange tijd.... Fijn dat je je verdriet en emoties met je moeder kunt delen. ik snap het hoor! je kunt hier lekker van je afschrijven , maar soms is het ook best fijn om in real life met een professional te kunnen praten! Succes meis met alles! En wederom veel succes met spuiten!!!! Xx
Dankje ella lief weer van je slik mijn traan buizen zijn nu wel schoon hoor. Weet jij ook trouwens of de maatschappelijk werkster bij de behandeling in zit!!
ooh maak ik je zovaak aan het huilen????!?? nee toch hoop ik?? jazekers zit dat bij de zorgverzekering in... bij mij tenminste wel! zou het voor de zekerheid even navragen.... Vaak kan de maatschappelijk werker je daar zelf ook alle informatie over geven , bij bvb een intake gesprek! miss dat het eraan ligt hoe je verzekerd bent!? weet iig wel dat bij de psycholoog je een aantal gesprekken helemaal vergoed krijgt en na 10 gesprekken je een eigen bijdrage moet betalen!??? voor de zekerheid even navragen hoor! zowel bij je zorgverzekeraar als bij de maatschappelijk werker zelf!
Bedankt voor de info ella, ik zal het diinsdag als ik weer ziekenhuis moet de verpleegster wel even vragen. Je laat me niet altijd huilen hoor, maar ben huilerig vandaag zoveel emo vandaag.